Autószerelés!

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
Autószerelés!

gázadásnál rángat az autó! sos!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
lasi
#270
2012. december 15. 21:54
akkor olaj nem lehet a hibás, föleg ha végig hasonlóan jó márka volt benne.
lasi
#268
2012. december 15. 21:33
KisALjas
#267
2012. december 15. 21:23
nem hdi, sima benzin, Fuchs olajat!
lasi
#266
2012. december 15. 21:23
hdi-t irtam, de azt se tudom dizel vagy benyás

szoval?
de a lényegen nem változtat ....
lasi
#265
2012. december 15. 21:21
azt hittem valami öreg roncsrol van szó

bár nem ismerem a hdi ket, de talán nem normális az ilyen szintű olajfogyi.... milyen olajat használsz?
KisALjas
#264
2012. december 15. 21:19
Peugeot 407 2.2 2004 10. havi
lasi
#263
2012. december 15. 21:14
PN
#262
2012. december 15. 21:12
min és max között kb 1 liter olaj van....nagy átlagban számolva...akkor a felétől a min.ig kb 5 deci......5000km-en nem sok.
KisALjas
#261
2012. december 15. 21:10
~205 000km! ~5000km alatt a nívópálca közép jelzéstől (max-min között), a min jelzésig!
PN
#260
2012. december 15. 21:02
a minimális olajfogyi az mit jelent ?

mennyi km van a motorban és mennyi km alatt megy el mennyi olaj ? pl 1000 km /1 dl ?
KisALjas
#259
2012. december 15. 20:34
Víznek nincs baja, olaj minimális fogy!
PN
#258
2012. december 15. 19:05
15 km után amikor beérsz melóba / vagy haza....nyissátok fel a mocitetőt és óvatosan tekerd le a hűtővíz-kiegyenlítő tartály kupakját, az autót persze hagyd alapjáraton ketyegni.....kérd meg a segítődet hogy üljön be az autóba és finom gázfröccsöket adjon, miközben te bekukkantasz a kupak nélküli tartályba.....nem bugyborékolhat gázadásra sem.....ha mégis ezt tapasztalod vagy habzik a hűtővíz akkor az valami hengerfej gond ( tömítés...gátrepedés...stb lehet).

Olajszint állandó nagyjából a sz-szár szimmeringezés óta ?

Hűtővíz nem fogy vagy nemlett zavaros barnás szine ?
KisAljas2
#257
2012. december 15. 17:48
a rövid táv relatív, reggel 15-km meg haza is ennyi délután! előtte nagyon ette az olajat és szelepszár szimeringet cseréltek de kellet szelepszár vezetőtis,és ekkor csinálták!
Casper85
#256
2012. december 15. 17:47
ha hengefejes tipp lenne akkor buborékolna a kiegyenlítőn, vagy olaj kerül be a víztérba vagy vissza olajtérben víz kerül bele...
Casper85
#255
2012. december 15. 17:45
fém drabkárol nem tudom, a barna vagyis világos barna trutyiság még olajbetöltőn is meg a kartelgáz vissza vezetőn is megtalálható, ha tényleg rövid távon használod, nem melegszikbe rendesen a motor, pár kicsapodik és az miatt van.. fém darabka nem tudom, hogy amikor elötte csinálták a hengefejezést, mi volt elötte az oka?? előfordulhat hogy ha síkolás után megnő a kompressziója és a már kopott főtengely csapágyakt még jobban haza vágja.
KisAljas2
#254
2012. december 15. 17:41
nemlehet hengerfejes,meg stb.?
KisAljas2
#253
2012. december 15. 17:41
és ennyi???? Tényleg? a fém darabka?
Casper85
#252
2012. december 15. 17:37
Rövid távon ne használd a kocsit.. nem melegszik be rendesen a motor.. ennyi
KisAljas2
#251
2012. december 15. 17:35
Sziasztok!

Elég rosszul áll a szénám!
Motorolaj szint ellenőrzéskor (tegnap) észre vettem hogy barna színű "trugyi" van a pálcán (ilyen krémes anyag) illetve egy kis fémdarab is volt a pálcán! Mi lehet ez? Nincs teljesítmény vesztés, nincs fura hang, nincs füst, nincs hibakód, semmi....
Nem rég volt szelepszár vezető illetve szelep szár szimering cserén ahol síkolták a hengerfejet is, annak lenne valamilyen következménye?

nagyon szépen meg köszönném ha valaki tudna legalább tippeket mondani mi lehet, járhatok-e az autóval?!

Előre is köszönöm
Á.Z.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 310 találat 16 oldalon
-->