Benzinnyomás szabályzó beszerelés

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
Benzinnyomás szabályzó beszerelés

Sziasztok! A minap vettem egy b.nyomás- szabályzót. Kicsit gondban vagyok a beszerelésével... Elképzelésem: -van egy nyillás ahol bemegy a benzin, ide kötöm azt benzincsövet, ami a b.pumpátol jön -van ugye egy másik ahol kijön a nafta, azt meg az elvágott cső másik végére kötöm, mi az innyektorokhoz megy -a szabályzó felső részén van még egy kb 3mm-átmérőjű nyillás, dondolom ide kéne kötni azt a csöbet ami a szívosoromba csatlakozik vissza (talán valami túlfolyó féle) Aztán ha már be van szerelve: godolom.......az állítócsavart alapbol ki kell teljessen csavarni, leolvas a gyári nyomást, utána meg ahozz viszonyitva kb plussz még 20%körüli értékig feltekerni, mindezt magas fordulaton,hogy max nyomáson mennyen... Aki érdemben segíteni tud azt megköszönném neki!!!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3
Tommy91
#50
2014. július 02. 20:10
Szia, megcsináltam a T elosztós benzin kört de nekem telenyomta benzinnel a karbikat. a légszűrőből jött a cucc Van valakinek valami ötlete hogyan lehet injektoros autó benzinpumpájával megtáplálni karburátorokat? (próbáltam a T csatakozóra kötni a benzinnyomás szabályzót, de így semmi nem jött.)
Tommy91
#49
2014. június 28. 19:27
Remek van egy nyomásszabályzóm eladó...
Mr.X.
#48
2014. június 28. 19:14
Nekünk működött szabályzó nélkül.
Tommy91
#47
2014. június 28. 18:37
Ilyet akarok én is csinálni, akkor elvileg nem kell nyomásszabályzó csak egy T elosztó?
Mr.X.
#46
2014. június 28. 18:08
A nyomás szabályozót mindig a visszafolyó ágba kell tenni injektoros autónál.
Karbisnál ez annyira nem jó megoldás szerintem,mert 0.5 bar körüli nyomás elég neki.Központi injektoros 1.5 bar körül üzemel,hengerenkénti meg 3 bar körül.
Ha a karbi elé rakod be szabályozót,az kivégezheti az ac-t,mivel akkor a"visszafolyó"ág nyomását állítod addig,amíg nem lesz 0.5 bar.Az ac és a szabályozó között lehet hogy ez felmegy 5-6 barig,azt pedig nem szereti.
Egyszer csináltunk mi is ilyet,és úgy oldottuk meg,hogy a nyomó ágat direktre kötöttük a visszafolyóval egy T elágazással,és a szabadon maradó ágat kötöttük a karbira.Abban az ágban 0.5 bar volt a nyomás,és az ac gyakorlatilag csak keringtette az üzemanyagot a rendszerben.
Tommy91
#45
2014. június 28. 17:05
Sziasztok! Karburátorosra alakítom eredetileg injetoros kocsimat, olyan kérdésem lenne hogy ha egy állítható benzinnyomás szabályzóval lecsökkentem a benzinnyomást 0.5-0.6 bar környékére, akkor az megölheti e a benzinpumpámat?
illegaldri
#44
2011. április 09. 14:29
szerintem semmi köze hozzáhogy állítva van vagy fektetve!!! persze hogy az összes képen úgy láttad mert úgy az esztétikus,nekem is úgy van...
illegaldri
#43
2011. április 09. 13:56
van egy 155 ös alfa 1.8 8 szelep duplavezérműtengely,8 gyertya: iker gyújtás,3.0 v6 os fúvokákkal,átalakított szívósorral benne egy spirexel,60 as üres rendszer gázgyórsítóval,chip tuning,7550 nél tilt,van benne benzinnyomás szabályzó,de össze vissza mutat hidegen 3.5 bar,melegen 2,van amikor hidegen 4.5 melegen 2.5 mitől lehet?és mind emellett alapjárat ingadozik,váltásnál és gázelvételkor rángat az autó,alacsony fordulaton nagyon gyenge,fordulaton ha odalépsz neki akkor viszont olyat húz hogy átesel a hátsó ülésre,és a végsebessége is rohamosan csökkent mentem vele 210 et szó nélkül most meg 165-170 viccc...ötlet?és zabál mint az állat 12-14 et átlagba
Robi_83
#41
2010. március 14. 00:09
Sziasztok!
Szerintetek fektetve be lehet szerelni egy utólagos állítható benzinnyomás szabályzót? neten, képeken mindenhol állítva látni, csak egy helyen láttam fektetve, de ott is a kocsi aljára srelték... szóval annak nem hiszek...
Kutya16V
#40
2009. április 18. 19:11
hát nem :) amit tudunk kihozunk belőle, később nagyobbra lesz cserélve.
hobizoli
#39
2009. április 18. 19:08
Kutya16V
#38
2009. április 18. 18:57
Az AFR műszer már útban van hozzám. Bedobom és kiderül hogyan is állunk!
Zsolt86
#37
2009. április 18. 18:46
Hello. nekem 5 Bar-t mutat a műszer
Kutya16V
#36
2009. április 18. 18:39
a gyári nyomásszabályzó 3-3,2 bart, a pumpa ha jól tudom max 4.2- tud!
Kutya16V
#35
2009. április 18. 18:39
hobizoli
#34
2009. április 18. 18:36
Uhm, hat ijen +20% noymas az kb 6-7% plusz begat jelent. Akkor ersz vele vmit, ha eddig mar uveghangon jartak es nem tudtal tobbet befujni, de ezt mondjuk lathattad ha mertetek az AFR-t kell-e vgy nem-e. Ha nem kell, akkor tulkeppen szinte semmit nem fog valtozni tole.
A gyari injik mekkorak? (cc/min?)
Kutya16V
#33
2009. április 18. 18:33
tudom hogy többet ér... de az a jövő zenéje sok más egyébbel együtt. Nézd meg az adatlapom, ott olvashatod mik lettek módosítva a motoron. Több levegőhöz több üzemanyag. Ezt nagyobb injektorokkal érhetem el, de elég lesz a gyári injektor is. Azt a többlet benyát, a nyomás növelésével szeretném beállítani. Jövő héten megy padra a kocsi programozásra, és a szabályzóval szeretnénk behangolni az üzemanyagot.
hobizoli
#32
2009. április 18. 18:29
Ha viszont csak azert kell hogy beleturj a nyomasba es tobb anyag menjen be, akkor siman alapjaraton jaro motornal ratekersz annyit, hogy 3 bar helyett 3.5-t mutasson az ora. Sokat monnyuk nem szamit, mert reszterhelesen lambdara valszeg az ECU visszakorrigalja, hiaba menne be a nyitasi ido alatt vmivel tobb benga igy, mert csokkenteni fogja az idoket. De teligaznal "hozhat" vmit. Monnyuk valszeg csak a fekpad fogja kimutatni, mert seggre nem fogod eszrevenni, par LE max amit lehet nyerni vele uveghangon.
Egy hegyes(ebb) veztengo siman tobbet er...
Kutya16V
#31
2009. április 18. 18:29
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3
Összesen 50 találat 3 oldalon