Hűtés probléma HELP!

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
Hűtés probléma HELP!

1. Adott az a problémám a hűtésemmel hogy 95 foknál bekapcsol a ventillátorom és kb 10mp után ki is kapcsol, ami nem helyes mert ennyi idő alatt nem hűti vissza a vizet. Be lett kötve egy kapcsoló amivel én kapcsolhatom a ventillátort ha melegedés van, na de ez nem megoldás. Ventillátor kapcsoló hőgombát már cseréltem. 2. A vízhőfok visszajelző nem megy fölé 70 foknak, de mivel 95 nél kapcsol a venti ezért biztos melegebb a víz 70nél. Gondolom cserélni kellene a vízhőfok jeladót... de kaptam fülest hogy a termosztát lehet a felelős. A termosztát rendbe van, fűtésem jó és a keringés is. 3. Hideg és meleg motornál, állóhelyzetben és menet közben is folyamatosan villog a műszerfalamoon hogy forr a vizem. Esetleg valakinek valami segítőkész hozzászólása?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3
Kecsi14
#28
2012. július 04. 23:09
Hali.olyan kérdésem lenne,hogy:1,6os benzines ventom köpi alul a jobb első lengőkarnál a vizet.de semmit sem találok ha alá megyek.a másik meg,hogy 110fokra is képes melegedni.szenzor csere most volt kb egy hónapja..valaki ha tud segîtsen.thy
weednapper
#27
2012. március 11. 17:06
íme a szenzor
TaaT
#26
2012. március 10. 17:32
LOL beírtam a google-be aztán csak pislogtam
kjutibi
#25
2012. március 10. 17:20
Sziasztok, volna egy gyors kérdésem és a választ is gyorsba kérném... van egy snaige márkájú hűtőm, és a hőfoka nem a legjobb, hol lehet beállítani?
weednapper
#24
2012. március 10. 17:16
igen jól emlékszel.a szenzorok full tiszták semmi szennyeződés nincs rajta, a csatlakozással se hiszem h baj lenne de azért megtisztítom őket hátha mégis.
Orlin
#23
2012. március 10. 13:38
ha a jeladó jó, attól még lehet retkes, oxidos a csatlakozó hozzá, azokat is tisztítsd meg első kőrben.
Orlin
#22
2012. március 10. 13:36
Szia :)
2.3 10v NG, ha jól emlékszem..

nekem is csinálta úgy másfél éve. Szembeállsz a motorral, akkor a bal oldalán, elől, eléggé eldugva van két gomba egymással szemben. Nekem azokat kellett letakarítani és megjavult. Remélhetőleg neked is ez a gond. Ennél csak drágább lehet .
weednapper
#21
2012. március 10. 13:24
köszi a tanácsokat, megmértem az ellenállást hidegen és melegen van változás,akkor elméletileg jók a jeladók.
gabeee90
#20
2012. március 09. 12:33
szia. ha csövek nem duzzadnak akkor a hengerfej jó elvileg. Szerintem mérd ki a jeladókat és a ott sem lesz hiba akkor hf tömítés nézném meg.Egy átlagos autónak
menet közben a űzemi hőmérsékleten kell hogy maradjon.
Kákalaki
#19
2012. március 09. 11:38
egyébként az áramlással nekem sem volt bajom, csak 1 hengernek nem volt hűtése, de nem is volt semmi problem. teljesen másért szedtük szét és akkor láttuk, hogy jé, hát ez meg mi? kissé meleg lehetett a 4es hengerben, mert kissé láthatóak a hullámok benne.
egyébként nem próbáltad itt audis fórumon megkérdezni a jelenséget, ők biztos többet tudnak segíteni.
Kákalaki
#18
2012. március 09. 11:35
a jeladókat ki tudod mérni. a hőmérséklet jeladók ált ntc(hő)ellenállások. ha van egy multimétered, tudsz mérni. kiveszed, megméred, forró vízbe teszed, megint megméred. ha nincs változás, akkor a gomba kuka. a multifunkciós gombát is ki lehet mérni, de ehhez kellene egy specifikus adatlap, vagy szervizkönyv, amiben le vannak írva a mérendő pontok a várt értékekkel. vagy kell egy autodata szoftver és abban benne vannak a kívánt adatok.
weednapper
#17
2012. március 08. 22:20
az összes csövem meleg és puha, duzzadás nincs. vízpumpa is lett már cserélve benne mondjuk nem most, de mivel a keringés jó nem hinném hogy azzal lenne valami baj. Nekem a hűtőm alján van egy ventikapcsoló gomba ami 1 fokozatú. A hengerfejnél van egy vízhőfok jeladó, egy mfts(multifunkciós hőmérséklet szenzor), meg van egy vízhőfok visszajelző kapcsoló. HF tömítés még nem volt cserélve, a járatok nem tudom milyen állapotba lehetnek de mondom a keringés jó. Egy 10esből kijönne ez a három jeladó cseréje csak jobb lenne tudni a tényleges hibát...
Kákalaki
#16
2012. március 08. 15:13
egyébként golfnál a vr-ben 2 fokozatú a venti, amit egy elektro kapcsol, ergó van neki reléje, az is bekakilhatott, ha hasonló a rendszer nálad is. de persze ez csak 1 ötlet...
Kákalaki
#15
2012. március 08. 15:11
és a hőgomba úgy működik, hogy ha meleg éri, kitágul bene egy anyag ami rövidre zár egy áramkört. ha meleg levegő éri akkor is működik, nem kell neki vegytiszta kapcsolat. és a hűtőrendszer nem igazán szokott trutyis lenni, ha meg igen akkor az olyan problem ami összefügghet a hengerfejjel is...
Kákalaki
#14
2012. március 08. 15:08
nem akarok közbeszólni, de nekem pl nem a hűtőmön vannak a gombáim... szerintem ezen a motoron sem ott van. ha a lámpa villog, akkor kevés a víz, valahol lehet el va tömődve a rendszer az érzékelő előtt. előfordulhat, hogy a hf tömítés nem volt még cserélve és a járatokat trugyi fedi. nekem is ez volt a problemom. az a 70 fokos víz mg egy rejtély szerintem így a konszernen belül az erősebb motoroknál, nekem is 70 írt, géppel rálépve meg 80-85 fok volt a hőmérséklet. a villogás jobb esetben a jeladó érintkező oxidos, pucold meg mindegyik csatiját (az apát és anyát is) és ha akkor is csinálja akkor kezdődhet a csere-bere. ha akkor is hiba van akkor nagyobb is lehet a problem.
gabeee90
#13
2012. március 08. 13:47
szia.. dugóban megy fel a víz 95-re?
Ha nem akkor nézd meg hogy a hűtés rendszer csövei duzzadnak-e.
Víz pumpa mikor lett cserélve?
Hogy a ventilátor 10mp üzemel az normális. Meg kell hallgatni amikor eléri az üzem hőmérsékletet vagy az feljebb fór-e a víz.Ha igen így ne járj vele. Vinni kell szerelőhöz..
weednapper
#12
2012. március 08. 13:01
a venti kapcsoló hőgomba is jó mert az volt az első gondolat ami rosz lehet ezért cserélve lett.
tipo gt
#11
2012. március 05. 18:33
Nos szóval ha igaz minden hűtőben van 1 jeladó ami adja a jelet a ventilátor áramkörének hogy mikor kapcsoljon be vagy ki. Azért van a hűtőben mivel bár kering a víz de azt tudjuk hogy a alapvetően léghűtéses a folyadékhűtés, azaz ha nincs kellő menetszél ami adott értéken tartja a vizet keringés közben a hőgomba kapcsol és zárja a ventilátor áramkörét, az hogy ez a kapcsolat miért tart csak addig ameddig az jó kérdés de lehet koszos a gomba felszíne és nincs jó kontaktusa a vizel.
TaaT
#10
2012. március 05. 18:28
de ha a kábel meg van törve vhol attól még villoghat, legalábbis kettesgolfnál villogott...
HRT
#9
2012. március 05. 18:25
A vízhőfokjeladóval lehet gond. A ventillátornak is az adja a jelet...úgy tudom
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3
Összesen 48 találat 3 oldalon