kormánymű átalakítás??

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
kormánymű átalakítás??

Sziasztok! Remélem nem nyitottam fölösleges topikot (ha igen akkor sorry). A "probléma" a következő: gyárilag jobb kormányos autó átalakítása bal kormányossá, mennyire kivitelezhető és milyen költségekkel járhat? (az itthoni lepapírozás nem téma mert külföldi papírokkal használnám tovább.) Előre is köszi! Üdv.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3
Dodge88
#15
2010. október 09. 21:32
hát már ezen is sokat gondolkoztam...de amiket olvastam az itthoni használt Imprezákról...ÉS ezt a 99%-os "törési" dolgot egy Subarus haver mondta, sőt az Ő autója már az árkot is megjárta az előző tulajnál (vagy vmelyiknél)...
tomi980
#14
2010. október 09. 21:31

de arra készülj,hogy mivel japo autó és föleg jobbos kormányos alkatrészben az europai balosbol nem sok alkatrész lesz jó általában még az ajtó zsanér sem
csibor
#13
2010. október 09. 21:31
nagyon sok lenne a cserés alkatrész és a tüzfalat is vágni kellene
csibor
#12
2010. október 09. 21:29
sztem jobban jársz ha veszel itthon egyet és megcsinálod mert az átalakitás drágább lenne
Dodge88
#11
2010. október 09. 21:28
hát mivel kinti papíros így ha fejenállva vezetnék akkor sem szólhatna érte a papírokban nincs semmi varázslat, full törvényes így nem reklamálhat. max a hangos kipufogóért...
Dodge88
#10
2010. október 09. 21:27
tomi980
#8
2010. október 09. 21:25
az meg föleg nem lesz feltünö
Dodge88
#6
2010. október 09. 21:24
tomi980
#5
2010. október 09. 21:23
angol rendszámmal baloldalt ülni érdekes történet igazoltatáskor
Dodge88
#4
2010. október 09. 21:21
igen, napi használatra lenne. az a baj, hogy más lehetőséget nem igazán látok mert amilyen autót akarok venni azoknak a 99% volt már törve vagy szét van hajtva a motor. lehet, hogy egy picivel többe kerülne ez a behajózás-átalakítás móka de legalább nem egy széthajtott szétrohadt bontószökevényt vennék meg milliókért.
Zolman
#3
2010. október 09. 21:16
szvsz nem éri meg de ez egyéni elbírálás és lehetőségek kérdése... pláne ha napi használtra akarod... szerintem sose lesz olyan megbízható minta gyári állapotban (műszerfal átbelezése vezetékkötegestől stb...)
NoOdLEe
#2
2010. október 09. 21:16
hát gondolom muszerfal, kábelköteg, bölcső, kormánymü, pedálbak, tüzfal csere az alap
Dodge88
#1
2010. október 09. 21:11
Sziasztok!
Remélem nem nyitottam fölösleges topikot (ha igen akkor sorry). A "probléma" a következő: gyárilag jobb kormányos autó átalakítása bal kormányossá, mennyire kivitelezhető és milyen költségekkel járhat? (az itthoni lepapírozás nem téma mert külföldi papírokkal használnám tovább.)

Előre is köszi!

Üdv.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3
Összesen 55 találat 3 oldalon