Sziasztok!
Nem régen cseréltem izzót az autóba. A gyári HB3-as 60 wattos izzókat lecseréltem a xenon gázos Blue Laser HB3-as 65 wattosra. A csere után nem sokkal bekapcsoltam volna a risztót, ami látszólag nem működött. Kiderült, hogy valószínűleg a baloldalo lámpa index izzójának foglalata kilazult, amely rövidrezárta az indexet és kicsapta annak biztosítékát, vele együtt a riasztóét is. Azóta a riasztót megcsináltattam és kicseréltem a biztosítékot. Az égőfoglalatot egy non-stop szervízes csinálta meg, had ne mondjam mennyiért. A lényeg hogy a bal első helyzetjelzőm nem működött. Ma fogtam magam és nekiálltam, hogy megcsináljam. Amikor a helyzetjelző működött, akkor az indexnem. Ha az index működött, akkor a helyzetjelző nem. Aztán egyszer csak a helyzetjelző semmilyen áron nem akart működni, ráadásul közben a hátsó helyzetjelzőm is megadta magát. Megnéztem, az égő rendben volt, elöl-hátul, a foglalatokon sem volt égésnek jele, se füstszag. Amióta pedig kicseréltem a xenon gázos izzókra a gyári izzókat az elektromos magassági beállítása nem működik a fényszóróknak. Nem tudom mi lehet a probléma. Az biztos, hogy az előző tulaj valami okból átköttette a biztosítékokat, ne kérdezzétek miért. A biztosítékok rendben működnek, az ABS néha autómatikusan bekapcsol, aztán kiírja, hogy hibás, majd újból kikapcsol.
Mi a jó franc lehet ez??? Már baromira elegem van ebből! Nem tudtok segíteni? Lehet, hogy a nagyobb teljesítményű izzó miatt nagyobb biztosítékot kellene beletenni vagy kontaktos valahol a huzalozás???
üdv,
eld
ha egyszer az elozo tulaj atkotozte a biztositekokat akkor mar tuti hogy nala sem volt 100as a vas. meg mielott leeg a vasad, vagy kiadsz tobb tizezret az abs-re szerintem vidd el egy profi autovillamossag szerelohoz, hogy nezze at a-cettig. lehet olcsobban kijossz, mintha kivarnad azt hogy valami nagyobb karod legyen belole
Nem régen cseréltem izzót az autóba. A gyári HB3-as 60 wattos izzókat lecseréltem a xenon gázos Blue Laser HB3-as 65 wattosra. A csere után nem sokkal bekapcsoltam volna a risztót, ami látszólag nem működött. Kiderült, hogy valószínűleg a baloldalo lámpa index izzójának foglalata kilazult, amely rövidrezárta az indexet és kicsapta annak biztosítékát, vele együtt a riasztóét is. Azóta a riasztót megcsináltattam és kicseréltem a biztosítékot. Az égőfoglalatot egy non-stop szervízes csinálta meg, had ne mondjam mennyiért. A lényeg hogy a bal első helyzetjelzőm nem működött. Ma fogtam magam és nekiálltam, hogy megcsináljam. Amikor a helyzetjelző működött, akkor az indexnem. Ha az index működött, akkor a helyzetjelző nem. Aztán egyszer csak a helyzetjelző semmilyen áron nem akart működni, ráadásul közben a hátsó helyzetjelzőm is megadta magát. Megnéztem, az égő rendben volt, elöl-hátul, a foglalatokon sem volt égésnek jele, se füstszag. Amióta pedig kicseréltem a xenon gázos izzókra a gyári izzókat az elektromos magassági beállítása nem működik a fényszóróknak. Nem tudom mi lehet a probléma. Az biztos, hogy az előző tulaj valami okból átköttette a biztosítékokat, ne kérdezzétek miért. A biztosítékok rendben működnek, az ABS néha autómatikusan bekapcsol, aztán kiírja, hogy hibás, majd újból kikapcsol.
Mi a jó franc lehet ez??? Már baromira elegem van ebből! Nem tudtok segíteni? Lehet, hogy a nagyobb teljesítményű izzó miatt nagyobb biztosítékot kellene beletenni vagy kontaktos valahol a huzalozás???