sport katalizátor, gázgyorsítós középdob

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
sport katalizátor, gázgyorsítós középdob

Ebben a forumban, tapasztalatokat, véleményeket várok a sportkatalizátór gázgyorsítós középdob és a sportkipufogó hasznáról! Bővebben: van e értelme külön használni? vagy egyben az igazi? Megéri e a pénzét? Vagy esetleg semmi értelme?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6
Roland__
#41
2007. október 07. 18:53
a gazgyorsito dob butasag, siman csak egy fojtas.

az igazi sport katalizatornak van ertelme....
A gyari keramia katalizator viszonylag sokat levesz, viszont olcso... egy normalis fem sportkatalizator sem draga es szinte semmit sem fojt a teljesitmenyen, megis teljesen jol mukodik.

nekem vegig 80-as rendszerem van, a legnagyobb kanyar 42-os es az is patentivvel (tehat semmi levallas), anno egy vegdobom volt kat nelkul, brutalisan hangos volt az auto (igaz,h nagyon szepen szolt) viszont piszkosul budos volt a nagyon dus benzin miatt, dugoban, nyitott ablak mellett ez be is tudott jonni az utasterbe es 1: nem igazan egeszseges, 2: kellemetlen volt.
Most,h benne van +1 dob (mind2 atmeno 80mm-es dob) es egy valodi fem sportkatalizator (ez is 80-as) ez a szag megszunt.... teljesitmenybol nem vesz le semmit sem, viszont 1: nem budos, 2: egeszsegesebb, 3: ennek a Fold nevu bolygonak is jobb, 4: nem kerul oly nagyon sokba

en azt mondom, hogy sportautoba is erdemes betenni igazi sportkatalizatort, mert miert is szoktak kiszedni a kat-ot? >> mert levesz a teljesitmenybol (semmi mas miatt), de ez, ami most van kb 0.5LE-t vesz le (vagy annyit sem), akkor meg miert ne!? komfortosabb, egeszsegesebb, kornyezetkimelobb es a rendorok, kpm-esek sem tudnak szorakozni....
jani01234
#40
2007. október 07. 18:52
60-as rendszertől HANGOSABB lesz???
xela
#39
2007. október 07. 18:52
Még rányomhat egy 4-es leőmlőt, ha fejleszteni akar.
GmS
#38
2007. október 07. 18:51
de az autonak lehet vmi baja hosszutávon?
Norbi-Tico
#36
2007. október 07. 18:49
Szedd ki a katalizátort. Csak elötte egy ECU varázsloval beszélj,hogy hogyan lehetne megoldani az elektronikai részét. Mást nem nagyon tudsz vele már csinálni.
xela
#35
2007. október 07. 18:49
Csökken a fojtás, és minimálisan hangosabb lessz.
GmS
#34
2007. október 07. 18:48
hello . ki tudja megmondani ,mi változik ha kiveszem a középsődobot? széttört a belseje , és nem akarok venni ujat , inkább csak kicserélni csőre..
jani01234
#33
2007. október 07. 18:47
206-rol van szó, középdob kidobva gázgyorsitó helyette hátul pedig egy JACKY sportdob.DE mivel lehetne MÉG FOKOZNI????
jani01234
#31
2007. október 07. 18:39
HI!!!
Kérdéseim lennének RÁÉRTEK egy kicsit???
zoze
#30
2007. október 07. 18:35
Norbi-Tico
#28
2007. október 07. 18:31
Nem okvetlen.Inkább akkor szokott sokat enni,ha a lambdaszonda mondja be az uncsit.
Norbi-Tico
#26
2007. október 07. 18:31
Lehet,hogy csak egy van benne,mert van olyan OBD II-es is.
showgor
#25
2007. október 07. 18:29
huha..ugy látom itt mindenki érti amit ir....
zoze
#24
2007. október 07. 18:27
YELLOW
#23
2007. október 07. 18:26
szerintem csak egy van! de mind1! és az elvileg a kipufogógáz összetételét nézi! attól hogy a katalizátorba mi megy az lényegtelen! talán a részecskeszűrős dízeleknél lehet 2 hogy tudja a rendszer mikor kell a katalizátort egy picit kiégetni!
Norbi-Tico
#22
2007. október 07. 18:25
A második szonda azért van,hogy "felügyelje" a katalizátor müködését. Vagyis öndiagnosztikát végez el a rendszer.Ezért szoktak anyázni sokan,mert ha a katalizátor már nem ugy alakitja át a kipugáz anyagait,ahogy kellene,akkor a müszerfalon világit a sárga lámpácska,hogy szar a kati,cserélni kell.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6
Összesen 101 találat 6 oldalon