1.8 20V Turbo (Seat,VW,Skoda,Audi)

1.8 T motorokról mindent...Kérdések, válaszok, tapasztalatok, infók!
Hirdetések: akinek van az kérem jelezze és közzé tesszük!
üdv Misike
Hasznos 1.8T-ippek, infok:
http://macmadigan.com/Audi/tt9907/tt9907.html
http://www.vwmotorsport.com/seatcat/seatcat.asp
http://seat-sport.seat.es/
http://www.bar-tek-tuning.com/Motoren+Teile+vw+audi/1-8T/index.htm
http://euroturbo.net/product-info/vw-1-8t-engines-stock-components
http://www.atp-tunershop.com/advanced_search_result.php?XTCsid=d927ef5ad5f9ef0d13402892afe28fe1&keywords=1.8&x=5&y=13
http://www.performancebyie.com/search/?dir=desc;i=1;order=relevance;q=1.8t
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?
http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_IV--1.8T
http://www.jbsautodesigns.co.uk/content/1/
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/08/36-38.pdf
http://www.partscats.info/
http://www.partsbase.org/
http://tyrestretch.com/
http://www.clubgti.com/showthread.php?34368-1-8T-20V-Engine-codes-FAQ
http://www.bar-tek-tuning.de/lshop,inline,7532,de,1424957848-7558,,1-8T+Motoren,1324994653-de.html,,.htm
http://www.xs-power.com/index.html
http://www.turbosbytm.com/
http://re5pect.pl/
http://fcp-engineering.com/
http://www.ctsturbo.com/cart/
http://huber-rennsporttechnik.de/gebrauchtteil/
http://gt-motorsport.net/
http://www.tzr-motorsport.de/epages/61911476.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61911476/Categories
http://www.turbomaster.info/eng/
http://www.finjector.com/index.php?page=home
http://www.topendpower.pl/
http://www.retrofication.co.uk/category-2342.html
http://fuelinjectorclinic.com/hp-calculator
http://www.fiveomotorsport.com/
http://www.ldperformance.co.uk/launchitpro.html
http://www.swgmotorsport.com/default.asp
http://racediagnostics.com/shop/index.php
http://www.vwtuningmag.com/race-performances-liquid/
http://www.thettshop.com/
http://www.full-race.com/store/
http://www.sandtler24.de/search?sSearch=luftein
http://www.qpeng.com/faqs/engine_faqs/all_these_engine_codes_can_you_explain_what_they_mean.html
https://www.tirestickers.com/shop/
http://motorsport.brs-technology.sk/Default.aspx
http://namenynet.hu/~shkiz0/index.php?path=Passat/
https://onedrive.live.com/?authkey=!AFnYK9HJGrKt0aM&id=6344D645C3FFA166!233665&cid=6344D645C3FFA166
http://www.willtheyfit.com/index.php?width=195&aspect=65&diameter=15&wheelwidth=7&offset=59&width2=215&aspect2=60&diameter2=15&wheelwidth2=7,5&offset2=40#content
https://silverproject.eu/en/shop/
http://www.urotuning.com/VW-Mk4-Golf-GTi-Jetta-1-8T-Performance-and-OEM-Parts-s/458.htm
https://www.epytec.de/
http://protechnic.hu/
http://hu.realoem.me/Audi/RDW
https://store.034motorsport.com/
https://www.sachsperformance.com/
https://www.awesomegti.com/
http://www.darksidedevelopments.co.uk/
https://www.turbo-parts.de/1-8T-Tuning:::226.html?MODsid=mo7842vf2m74rc1isacbbodon1
https://picclick.co.uk/GOLF-MK4-A3LEON-18T-Turbo-K03-K04-162143856728.html
http://www.pparts.net/hu/vag-18t-20v-1200hp-10500rpm-drag-engine
http://www.audi-sport.net/xf/threads/lots-of-big-turbo-and-high-power-info.75685/
http://tech-racingcars.wikidot.com/skoda-octavia-i-wrc1999

hengerfej probléma már a korból adódóan ott is fent állhat, a gyári turbojával 200-240 közt.
a konzerv progik 210-220 közt tudhatnak.
a mostani csigáddal 180-200 közt koppra írva.
Köszönöm a választ!


Kuplung: Régi VW 1.8 8V G60 (160LE) vagy 2.0 16V (150LE) egytömegű lendkerék (új csavarokkal) és VR6 2.8 (pl. AAA motorkód) 228mm szerkezet, tárcsa, csapágy ez az egyben felmegy a gyári kettőstömegű helyére. Erősebb is, olcsóbb is. Ha a jelenlegi kettőstömegű még nem ment szét és a tárcsa/szerkezet is jó akkor ez ráér később is, nem fog megcsúszni.
HF: gyári szívó szelepek tökéletesek és örök élet +1 nap (ebből kifolyólag a szívó velepvezetőkkel sem szokott nagy gond lenni), kipufgó szelepek szoktak el-el görbülni (ami miatt a szelepvezetők is tönkre mennek) - vagy bontott de jó gyári kipuff szelepet vagy valamilyen tuningot (pl supertech) bele (utángyártott nem jó, mert a kipuff szelepek nem hétköznapi acél szelepek, mint amilyeneket pl az unix-nál lehet rendelni). A szimering mind cserés! Unixból én jót nem tudtam venni (pl: Viktor Reinz), hamar le kellett cserélni őket. Vagy elviszed egy olyan helyre ahol garanciát vállalnak a fejre (mert már tudják, hogy mit és honnan kell venni, hogy jó legyen) vagy nem kockáztatsz és veszel valamilyen tuningot (pl supertech), de az nem olcsó. Utángyártott HF csavart sem ajánlom, csak a gyárit, 1.5+bár fölött inkább abból is valami tuningot (nem olcsó). HF tömítés: elringgel nem volt még gond. HF pucolás/tisztítás, szelepek becsiszolása. Nekem pl a 20 hidrotőkéből 3-4 szétesett, cserétem az összeset (INA). Nekem csak a HF volt ~400e (igaz supertech kipuff szelepek, szelepvezetők, szimmeringek, új tőkék és ARP HF csavarral, úgy hogy 2x kellett levenni mert a VR szimmeringek és a Mahle szelepvezetők (by Unix) nem szerették egymást).
Motor: 250LE-höz ha a motor jó állapotban van, nem csörömpöl/zakatol, a kompresszió egyenletes, legalább 12 bár fölött van minden hengerben, nem nagyon kell nyúlni (motor alját szintén kötelező kitakarítani). ~240LE-ig a nagyobb K03 (későbbi 150/180-asokról), nagy intercoolerrel és teljesen nyitott szívó és kipufogó oldallal elérhető (100-as benzin). Léteznek elérhető áron új kínai darabok amelyek még működnek is, de csak olyan helyről ahol adnak rá garanciát (mert a kínai turbó azért még mindig lutri). Befecskendetőzőből a TT225-ös 386cc/min-t ajánlom 4 báros nyomásszabályozóval, és egy ÚJ gyári(val egyenértékű) üzemanyagpumpával. Mindehhez csipp, hogy működjön is.
Milyen turbo?Milyen ac?Melyik szimering a tutti?Ilyenekre vagyok kiváncsi.Mit és hogyan kell reszelni ha kell e egyáltalán.Pontosan melyik kuplung.
Köszönöm
szóval tényleg baromi nagy lutri!
de egyet értek vele abban, hogy min egy fej felújítás tisztességesen, előtte kompresszió és veszteség mérés, közbe hengerfal ellenőrzés, alul is olaj pumpa környékének átnézése!




látok én lambda hőfokot valahol,mert csak ezt találtam? 035 Exhaust gas / cat. converter temperature

5sebességes van bent,nem szeretném cserélni,tudom mivel jár dieselnél és úgy sem lesz tökéletes.
Így gondolom a tartósságot.Nagyon jó hogy így válaszoltatok,várom a többit is.
Van szakadás vizsgálat (vezetékek rendben vannak-e) és látja a szonda hőmérsékletét is (tehát ha nem sikerül azt elérni akkor baj van a fűtéssel).
Az ECU honnan tudja hogy nem jó a lambda fűtése, ellenállás vagy áramfelvételt figyel, vagy esetleg trükkösebb? Egy új szondára fűtéshibát dob, és jó lenne megetetni vele hogy jó ez neki.
Amíg nem kezd el túllőni aztán ingadozni addig tekerheted (4-ben teszteld, ne 2-ben

amugy ennyire "pici" még mindig az rs6-os turbina meg a k03 stilusú ház hogy megfogja a motort az EMAP?
ha a sajátom, gondolom ha nem hullámzik nem szalad túl a nyomás akkor jó vagyok így, hát ha lejebb tudom csalogatni a spoolt!