Akik Szeretik A BMW-t

Témakör: Real life
aktuális téma
Akik Szeretik A BMW-t
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
matee77
#893
2007. június 13. 20:19
Nem véltelenül tesznek a japánok évek óta csak szimpla vagy dupla szivacsszűrőt a több100 lovas gépekbe direkt helyett, ők csak nem hülyék.
matee77
#892
2007. június 13. 20:18
persze ez egy gomba alakú szivacs.
a különbség a szivacs szerkezetében van, míg a direktszűrőn a réseket szabad szemmel is látni és ott csak dől be a mocsok az olaj ellenére is (az nem 100%-os védelem), addig a szivacs szerkezete elég zárt ahhoz hogy a por nagyságó szemcsék megakadnak viszont a levegő meg áramlik rajta.
Csak itt fontos a rendszeres tisztítás, mivel a szivacs tényleg sok koszt megfog és megmarad a szivacs külsején.
Remélem világos voltam.
YELLOW
#891
2007. június 13. 20:15
a direkt és a szivacs szűrő között, ha hangban ugyanolyan?
(gondolom a szivacs ugyanoda megy, mint ahova a gyári)
matee77
#890
2007. június 13. 20:12
mármint melyik két lehetőség között?
YELLOW
#889
2007. június 13. 20:09
akkor mi a különbség, a két lehetőség között?
Fuxy
#888
2007. június 13. 20:04
matee77
#887
2007. június 13. 20:04
Hogyne jelentene, uaz mint a direktszűrőnek ugyanaz a hangja mivel itt is dől befele a sokk levegő.
A csörgés nem tom mi lehet én nem hallottam még.
YELLOW
#886
2007. június 13. 20:02
de jelent valami hangbeli különbséget a szívó részen? vagy halottam egyes kocsikon ilyen csörgő hangot, de nem azért mert szét akart esni!
matee77
#885
2007. június 13. 19:59
A szivacsszűrőből a szivacsot havonta kiveszed és meleg vízben lemosod a koszt róla azt ennyi.
Szinte örökéletű.
matee77
#884
2007. június 13. 19:58
én vag gyári vagy szivacsot, ennyi.
direktet semmiképp
YELLOW
#883
2007. június 13. 19:56
de akkor nekem mit tanácsoltok? kipufogónak jó hangja van, de a szívó részlegen mit lehetne csinálni! vagy, hogy legyen valami kis jó hangja!
bexxter
#882
2007. június 13. 19:55
Akkor nemtudom miért van minden turbós gépen ;) ja, de. nincs hely, hogy a gyári doboz elférjen, főleg az utolag épitetteknél. De oda sem az 500ftos légszürö kitet fogom venni azthiszem:)
Végülis lehet feltenni simán is, csak sok értelmét nem látom. Drága, gyári motorra felesleges.És jobban kell rá figyelni mint a papirra.
SchPeet
#881
2007. június 13. 19:54
Szerintem ezek 1-1ig nem sokat érnek.Direkt szűrő,rezo cső,sport gyertya,lambda szonda tuning...és sorolhatnám
matee77
#880
2007. június 13. 19:53
én anno az sx-be Greddy szivacsszűrőt akartam, az 100x jobb mint egy szőtt direktszűrő, azon ha átmegy 1000km alatt 1gramm szutyok az más sok
Csak hát az ár. ismerettséggel lett volna a nagy gombaszűrő 20e
YELLOW
#879
2007. június 13. 19:50
van az a műanyagházas Twister, szerintem az nem sok szart érhet, csak elkérnek érte 30 ezret!
matee77
#878
2007. június 13. 19:50
fütyül az anélkül is nyugi, én tudom, és nem a bökőre értem, mivel az nem benyás
SchPeet
#877
2007. június 13. 19:49
Jah.Meg turbónál nem szabad bezárni a turbó lágyan fütyülő hangját.
YELLOW
#876
2007. június 13. 19:49
na pedig azt halottam, hogy pont turbósoknál nem szabad! azért ment tönkre sok Seat Leon 1.8 Turbo, mert nyomták rá a direkt szűrőt!
matee77
#875
2007. június 13. 19:48
Szevasztok!
Valaki esetleg tud 32-es kormányt e36-ba aggyal együtt?
bexxter
#874
2007. június 13. 19:46
Az alap ötlet onnan indulhatott talán, hogy nem áll a levegő útjába, gyorsabban tud bejutni. Ami nekem van az olyasmi, mint az ablakokon a szúnyogháló. 1 lyuk rajta 1-2 mm2 nagyságú. Eltettem emlékbe :) Maradok a papírszűrőnél. Majd ha felkerül a turbo, akkor esetleg kaphat direktszűrőt, mert nem lesz hely a gyárinak.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 973 találat 49 oldalon