Autóvásárlás 500e ft-ból
aktuális téma

Sziasztok! Pár hónapon belül szeretnék NYUGATI (nem LADA és tsai) autót venni,de lövésem nincs h milyet egyelőre...kb 5-700e ft-ot szánok rá...a lényeg hogy viszonylag jol menjen és keveset fogyasszon, és az alkatrészárak ne aranyárba legyenek...Ötleteket,típusokat,érveket és esetleg tapasztalatokat szeretnék kérni Tőletek! előre is köszönöm a segítséget!
Dzsordzsi
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
De a Japán autó egyszer haljon meg, akkor a gatyesz is rámegy
(nem a honda ellen vagyok én is szeressem őket, de a reality az más)

(nem a honda ellen vagyok én is szeressem őket, de a reality az más)
Én is szólnék, ha lehet!
Szerintem mivel neked sem félmilliós a havi fizetésed(máskülönben nem 5-700ból akarnál kocsit venni), ezért a következőket mondanám a saját példám alapján...
Mivel tuning autóportálon teszed fel a kérdést, gondolom, majd szeretnél is kezdeni vele valamit. Látom a csajozós tulajdonsága sem hátrányos...
Szóval szerintem olyan autót vegyél, ami nagyon megbízható, keveset eszik, de jól megy! Az alkatrészárakat azért ne nézd véres szemekkel, mert ha szakemberrel átnézeted a gépet és jó állapotban van, akkor egy megbízható masina biztosan nem fog otthagyni sehol 2 hetente...
Szóval szerintem mindenképpen japán autót vegyél!!! Persze a Hondás elszántság is beszél belőlem, de ami japán az nem rossz vas! Az én CRX-em 2 éve van meg! Semmi komolyabb gond 7 liter körüli vegyes fogyasztás, 125 lóerő...
Nem akarlak rábeszélni a CRX-re, sem a Hondára, de annyit mondhatok, hogy japán gépet vegyél, és nagyon jól nézd meg, hogy mit veszel meg!!! A japán autó meghálálja az árát!
Szerintem mivel neked sem félmilliós a havi fizetésed(máskülönben nem 5-700ból akarnál kocsit venni), ezért a következőket mondanám a saját példám alapján...
Mivel tuning autóportálon teszed fel a kérdést, gondolom, majd szeretnél is kezdeni vele valamit. Látom a csajozós tulajdonsága sem hátrányos...

Szóval szerintem olyan autót vegyél, ami nagyon megbízható, keveset eszik, de jól megy! Az alkatrészárakat azért ne nézd véres szemekkel, mert ha szakemberrel átnézeted a gépet és jó állapotban van, akkor egy megbízható masina biztosan nem fog otthagyni sehol 2 hetente...
Szóval szerintem mindenképpen japán autót vegyél!!! Persze a Hondás elszántság is beszél belőlem, de ami japán az nem rossz vas! Az én CRX-em 2 éve van meg! Semmi komolyabb gond 7 liter körüli vegyes fogyasztás, 125 lóerő...
Nem akarlak rábeszélni a CRX-re, sem a Hondára, de annyit mondhatok, hogy japán gépet vegyél, és nagyon jól nézd meg, hogy mit veszel meg!!! A japán autó meghálálja az árát!

500 000-ből már lehet venni egy jobb állapotban levő Uno turbot is, havernak is olyanja van és azzal gyalázza le a népeket, amikor nagyon nagy az arcuk! 



Volt az a minden cigány.....-os történet, nos igaz!
Vegyél egy 90 körüli Mazda 626-ost, kibaszott megbízható, ugyan japán és az alkatrész drágább, de nem olyan vészesen....és alapjában ritkán kell hozzá. Elmegy tüzön vizen, rettenetesen kényelmes, bazi nagy. És ha mákod van el tudsz vinni egy 2000-es GT-t az 143 ló, de annyi lesz megint 10 év múlva is. A fogyasztása kb. 8 liter, de ha meghajtod, akkor sem pusszant be 12-nél többet(meghajtod: nem nagyon engeded 3000-3500 alá). Ja és ezeket JAPÁNBAN GYÁRTOTTÁK!!!
Vegyél egy 90 körüli Mazda 626-ost, kibaszott megbízható, ugyan japán és az alkatrész drágább, de nem olyan vészesen....és alapjában ritkán kell hozzá. Elmegy tüzön vizen, rettenetesen kényelmes, bazi nagy. És ha mákod van el tudsz vinni egy 2000-es GT-t az 143 ló, de annyi lesz megint 10 év múlva is. A fogyasztása kb. 8 liter, de ha meghajtod, akkor sem pusszant be 12-nél többet(meghajtod: nem nagyon engeded 3000-3500 alá). Ja és ezeket JAPÁNBAN GYÁRTOTTÁK!!!
DragonK
#35
2004. szeptember 28. 07:52
tudom h a turboval gyakran van szívás de az most nála szóba se jöhet mert több mint 5-700e! A 16Vmeg egyáltalán nem megbízható! Azt felejtsd el! Csak a 8V v a 2.5 V6! De az meg szintén drágább, és a kötelező is ugrik. Tehát ha Calibra akkor C20NE!
japánból,hondából ha vennék akkor prelude.. :) illetve BMW! kedvenc kocsim e34.. :) abból kifogni egy 520i f6 24v vanus-t...
pedig van már 7-8kilóér,csak tartsd fent


KÖSZÖNÖM AZ EDDIGI KOMMENTEKET! Rendesek vagytok :)
Én azt hallottam hogy Calibrából a c20NE vagy esetleg a 16v-s a legmegbizhatobb,a 4x4T-ről hallottam h gázos "picit" (bár láttam élőben gyorsulni,ehhhhhhhh lestem). Mi a véleményetek a "tömegautókról"? golf2,escort,sierra,kadett,omega A? ami még tetszik és árkategória környékén van a kerek 80as Audi. vagy franciák? 205,r19,régi clio...annyira nemtom


Én azt hallottam hogy Calibrából a c20NE vagy esetleg a 16v-s a legmegbizhatobb,a 4x4T-ről hallottam h gázos "picit" (bár láttam élőben gyorsulni,ehhhhhhhh lestem). Mi a véleményetek a "tömegautókról"? golf2,escort,sierra,kadett,omega A? ami még tetszik és árkategória környékén van a kerek 80as Audi. vagy franciák? 205,r19,régi clio...annyira nemtom



a calibra jo kocsi, de nem ajanlom feltetlenul, az ismerosomenek (pedig nagyon vigyaz ra, szinte csak vasarnap veszi elo :)) vagy 4x szallt szet a vizcsorendszer, a turboja is megrepedt allitolag, bar az kicsit gazosabb lenne...
4x4 volt...
a crx-et kozelrol nem ismerem, nem mondok velemenyt, csak ami teny a japan alkatreszarak.
10-1.000.000 Ft-ig van az az arkategoria ami igazan necces, nehez valasztani.
Behozatni nem erdemes a regisztracios dij miatt, ha nem euro3as akkor nem is lehet szinte... :( pedig vannak fillerekert kocsik nemetben, hollandiaban stb. (tapasztalat)
azt ajanlom en is, hogy autopiacon nezz korul. ha "jo" kocsit akarsz akkor ne feltetlen a "csajozos" iranyba menj, mert az kivulrol dogos, de belulrol...
a japan autok ketsegkivul jok, akar 300.000er is van olyan honda, nissan amivel a vilagbol kimehetsz, de en inkabb nemet parti vagyok. ford, opel...
bmw-t meg veletlenul se ! (nem kerek erre kommentet, aki ert a kocsikhoz az tudja) ebben a kategoriaban csak szetgyilkolt, lehasznalt, benzintemetot kapcs, ami tobb olajat eszik, mint benzint... (gondolok itt a 84+as 3as szeriara) vagy talan egy hulye, vagy esetleg idos ember (bmw-vel vicces), aki vigyazott ra, es odaadja ennyiert akkor esetleg, mert jo autok, csak mar kifutottak magukat.
huh, bocs, sok rizsa...
4x4 volt...
a crx-et kozelrol nem ismerem, nem mondok velemenyt, csak ami teny a japan alkatreszarak.
10-1.000.000 Ft-ig van az az arkategoria ami igazan necces, nehez valasztani.
Behozatni nem erdemes a regisztracios dij miatt, ha nem euro3as akkor nem is lehet szinte... :( pedig vannak fillerekert kocsik nemetben, hollandiaban stb. (tapasztalat)
azt ajanlom en is, hogy autopiacon nezz korul. ha "jo" kocsit akarsz akkor ne feltetlen a "csajozos" iranyba menj, mert az kivulrol dogos, de belulrol...
a japan autok ketsegkivul jok, akar 300.000er is van olyan honda, nissan amivel a vilagbol kimehetsz, de en inkabb nemet parti vagyok. ford, opel...
bmw-t meg veletlenul se ! (nem kerek erre kommentet, aki ert a kocsikhoz az tudja) ebben a kategoriaban csak szetgyilkolt, lehasznalt, benzintemetot kapcs, ami tobb olajat eszik, mint benzint... (gondolok itt a 84+as 3as szeriara) vagy talan egy hulye, vagy esetleg idos ember (bmw-vel vicces), aki vigyazott ra, es odaadja ennyiert akkor esetleg, mert jo autok, csak mar kifutottak magukat.
huh, bocs, sok rizsa...

persze jaja.nekem bejön a calibra is,bratyómnak az van,nekem crx-em volt,de a honda azért megbízhatóbb vmivel,bár gazda függő elég sok szempontból egy autó

DragonK
#29
2004. szeptember 28. 01:23
fölösleges a kettőt összehasonlítani, mindkettőnek megvan a maga feelingje, és különben is méretileg 2szer akkora a calibra
najó legyen az 320as;)

DragonK
#27
2004. szeptember 28. 01:20
318as? Egy turbós calival még a 7est is le lehet tolni, mert ugye nem tilt le 250nél

200 ezerbol mar jo motors es valtos crx et veszel aztan megn ezzel szet par szaz ezerbol milyen sport crx eket lehet varazsolni :) na alvas joccakat mindenkinek
naja.jópár autót meglehet cigiztetni a kis rexel.pedig sokan nem néznék ki belőle.a 2.generációból már inkább,de az azért drágább,bár azt is kapni 7kilón belül

jo erzes bmw 318 ast le tolni belso savba az teny :D dehogy egy 120 eves crx el az mark onnyeket fakaszt :))
na boti itt van baze tudja mijaz hogy a mi istenunk HONDA :))
nekem városban se evett többet 7-7.5nél.országúton 6.5ök voltak a rexel.azt érdemes megnézni,de a honda alkatrészek nem olcsók viszont megbízható
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
nekem ilyen van,85ös svájci,kb 300e km,semmi olajfogyás,város 10,vegyes 8
megy mint az állat (vetem már meg uno turbót,320ast,calikat
fenntartása addig olcsó,amíg nem kell specifikus gti alkatrészt venned (injektoros cuccok,benzinszivattyúk,mert ugye ebben kettő van)
szerelőmnek ilyen volt,és 450e kmnél kelett kidobnia a motort....
nagyon rövid a váltó,160ig rendesen gyorsul,én egyszer mentem vele 200at....
ha van még kérdésed,ne kímélj!