Pár technikai kérdésem lenne extrákkal kapcsolatban. Egy posztba írom, mert nem akarok feleslegesen szemetelni.
1. Klímánál a kapcsolási rajzon az szerepel, hogy Mono-Jetronic esetében a mellékelt képen is bekarikázott J202-es csatlakozó, ami egy zöld vezeték (ha jól értelmezem), akkor az megy a vezérlő egységre alapjárati stabilizálás céljából. Ezt a vezérlőegység kötegében melyik lábra kell kötni? Illetve a klímakapcsolóról jövő piros-fekete vezetéket nekem csak a bizti táblába az N/5-ös csatira kell vinnem, nem kell elágaztatni és elhúzni a vezérlés felé is? Legalábbis én ezt olvasom a rajzról, bár kicsit csalóka szerintem.
2. tempomat vákum pumpa a kettesben gyárilag hol van? Nem nagyon találok olyan helyet, ahol normálisan elférne. Konzolom sajnos nincs hozzá, így legózni sem tudok vele, hogy hová passzol. Neten láttam több megoldást is, de olyan helyre tenném, ahol elfér normálisan és nem is zavar később.
3. klíma vákumára ha nem teszem fel a három gömbös puffer tartályt egyenlőre, akkor az probléma? Már kiderítettem, hogy hol a helye, de nem biztos, hogy lesz időm a napokban elszöszölni vele.
4. RP motorkód esetén a klíma vákum visszacsapó szelepét jól gondolom, hogy a szívócsonkon ledugózott csonkra köthetem? Itt hogy osszam el a vákumot a klíma és az MFA között? szereztem egy kék és egy sárga visszacsapó szelepet. A sárgán van két kicsi csonk oldalt, plusz egy vastag kimenet, ami a fékre menne. A vastag kimenő felét ér ledugózni, ha nekem nem megy vákum a fékemre?
5. MFA külső hőmérséklet érzékelőnek hol van a gyári helyének kialakítása pontosan? Azt tudom, hogy valahol az akksi környékén, de eddig nem találtam meg.
Bocs, ha hülyeségeket kérdezek, de nagy segítség lenne, ha minél több infót össze tudnék gyűjteni. Köszönöm előre is a segítséget!
Én nem annyira.
Nekem most épp elég sok munkám van. Melóba is legtöbbször bringával megyek. A kocsi annyit pihen, hogy 2 hónap alatt nem jártam ki belőle egy tank gázolajat.
Sziasztok!
Közben megvan, hol hibádzik a rendszer. Rossz tárcsát kaptam a vízpumpámra, valamint a főtengelyre is kell egy másik tárcsa. Így esetleg akinek lenne a következő cikkszámmal rendelkező szíjtárcsája és meg is szabadulna tőle, az ne tartsa magába.
Főtengely: 027 105 255
A képen az ötös számú és így néz ki: egy, kettő Vízpumpa: 027 121 031
A képen a hetes számú és így néz ki.
Már majdnem hozzászóltam délután is, de sajnos nem vagyok kompetens, mert a tdi-n pk szij hajtja a klímát.
Egyéb motoroknál meg csak szervoig jutottam.
Huh ezt vr6-fan vagy kaymanee hátha tudná milyen szijtarcsa való oda régebben úgy emlékszem varialtak valamiért.. esetleg papamaci is tudná, de senkinek még nem volt utólagos klíma beépítés itt a fórumban
Pár technikai kérdésem lenne extrákkal kapcsolatban. Egy posztba írom, mert nem akarok feleslegesen szemetelni.
1. Klímánál a kapcsolási rajzon az szerepel, hogy Mono-Jetronic esetében a mellékelt képen is bekarikázott J202-es csatlakozó, ami egy zöld vezeték (ha jól értelmezem), akkor az megy a vezérlő egységre alapjárati stabilizálás céljából. Ezt a vezérlőegység kötegében melyik lábra kell kötni? Illetve a klímakapcsolóról jövő piros-fekete vezetéket nekem csak a bizti táblába az N/5-ös csatira kell vinnem, nem kell elágaztatni és elhúzni a vezérlés felé is? Legalábbis én ezt olvasom a rajzról, bár kicsit csalóka szerintem.
2. tempomat vákum pumpa a kettesben gyárilag hol van? Nem nagyon találok olyan helyet, ahol normálisan elférne. Konzolom sajnos nincs hozzá, így legózni sem tudok vele, hogy hová passzol. Neten láttam több megoldást is, de olyan helyre tenném, ahol elfér normálisan és nem is zavar később.
3. klíma vákumára ha nem teszem fel a három gömbös puffer tartályt egyenlőre, akkor az probléma? Már kiderítettem, hogy hol a helye, de nem biztos, hogy lesz időm a napokban elszöszölni vele.
4. RP motorkód esetén a klíma vákum visszacsapó szelepét jól gondolom, hogy a szívócsonkon ledugózott csonkra köthetem? Itt hogy osszam el a vákumot a klíma és az MFA között? szereztem egy kék és egy sárga visszacsapó szelepet. A sárgán van két kicsi csonk oldalt, plusz egy vastag kimenet, ami a fékre menne. A vastag kimenő felét ér ledugózni, ha nekem nem megy vákum a fékemre?
5. MFA külső hőmérséklet érzékelőnek hol van a gyári helyének kialakítása pontosan? Azt tudom, hogy valahol az akksi környékén, de eddig nem találtam meg.
Bocs, ha hülyeségeket kérdezek, de nagy segítség lenne, ha minél több infót össze tudnék gyűjteni. Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv:
spgabor