Golf MKIV
aktuális téma

Golf IV és Bora tulajdonosok és rajongók gyűjtőhelye!!!
Pár hasznos link:
www.doppel-wobber.de
Alvázszám dekódoló
Csomagtartóban lévő matrica gyártási kódjainak a jelentése
Pár hasznos link:
www.doppel-wobber.de
Alvázszám dekódoló
Csomagtartóban lévő matrica gyártási kódjainak a jelentése
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
50e km-ig jó, utána csere TA-nál
Röviden:
1. használható
2. Az osztókör miatt mehetne fel egyből, de az ET szám sem mindegy, az agyátmérő pedig meghatározza, hogy milyen tehermenntesítő kell hozzá. Gumis cégek árulnak többféle tehermentesítőt ha kell hozzá
3. Osztókör módosító ált. 2 cm vastag, ha a felni ET száma elég nagy akkor befér.
4. nyugodtan vedd meg a 70 ezres kategóriát, napi 15 km-re jó lesz
1. használható
2. Az osztókör miatt mehetne fel egyből, de az ET szám sem mindegy, az agyátmérő pedig meghatározza, hogy milyen tehermenntesítő kell hozzá. Gumis cégek árulnak többféle tehermentesítőt ha kell hozzá
3. Osztókör módosító ált. 2 cm vastag, ha a felni ET száma elég nagy akkor befér.
4. nyugodtan vedd meg a 70 ezres kategóriát, napi 15 km-re jó lesz
pfffhhh!
Köszönöm!!!

Köszönöm!!!


Egyik se nyert. EURO 3
Halihóóó!
Valaki tudja véletlenül a 2,3 V5-ös Golf környezetvédelmi besorolás szerint hova tartozik?
Valahol Euro 4-est ír, valamelyik Euro 2-est.
98-as 150 lovas. Köszi ha valaki beírja!!
Valaki tudja véletlenül a 2,3 V5-ös Golf környezetvédelmi besorolás szerint hova tartozik?
Valahol Euro 4-est ír, valamelyik Euro 2-est.

Sziasztok!
Hozzáértők segítségét kérném Golf 4/felni/ültetés témában
Lehet hogy nagyon amatőr kérdések de most kezdek bele a dologba csak
Nemrég került hozzám egy jelenleg utolsó csavarig gyári Golf IV-es, viszont rövid időn belűl el szeretném kezdeni csinosítgatni, elsőként valami normális kereket alá, utána pedig állítható futóművet.
A felnivel kapcsolatban az lenne a kérdésem hogy 18"-os méret szerintetek használható még rendszeres napi használatnál? 8 vagy 8.5 szélesre gondoltam
Valamint még az lenne a kérdés ha tegyük fel veszek replikában akármilyen felnit ami stimmel osztókörben is, pl 18 Rotor 5x100, esetleg BBS LM replika 5x100... akkor ez felgumizva egyből mehet a kocsira vagy kell valami alá? Gondolok itt arra hogy olvastam pár helyen valami tehermentesítőről..vagy hogy az milyen esetben kell
A másik lehetőség hogy gyári 18"-os Audi menne alá, pl X-Ray vagy A8 Parabol...és pl az A8 Parabol ha jól tudom 8,5 széles..és ugye az osztókör sem stimmel... ez a felni osztókörmódosítóval beférne még használhatóan a Golf 4 gyári sárvédők alá?
És még annyi hogy futómű témában ezek a 70 ezres árkategóriájú TA meg Fk meg ilyesmik..mennyire használhatóak vagy tartósak? Kb napi 15 km van beletekerve aránylag normális úton
A válaszokat előre is köszönöm
Hozzáértők segítségét kérném Golf 4/felni/ültetés témában


A felnivel kapcsolatban az lenne a kérdésem hogy 18"-os méret szerintetek használható még rendszeres napi használatnál? 8 vagy 8.5 szélesre gondoltam
Valamint még az lenne a kérdés ha tegyük fel veszek replikában akármilyen felnit ami stimmel osztókörben is, pl 18 Rotor 5x100, esetleg BBS LM replika 5x100... akkor ez felgumizva egyből mehet a kocsira vagy kell valami alá? Gondolok itt arra hogy olvastam pár helyen valami tehermentesítőről..vagy hogy az milyen esetben kell
A másik lehetőség hogy gyári 18"-os Audi menne alá, pl X-Ray vagy A8 Parabol...és pl az A8 Parabol ha jól tudom 8,5 széles..és ugye az osztókör sem stimmel... ez a felni osztókörmódosítóval beférne még használhatóan a Golf 4 gyári sárvédők alá?
És még annyi hogy futómű témában ezek a 70 ezres árkategóriájú TA meg Fk meg ilyesmik..mennyire használhatóak vagy tartósak? Kb napi 15 km van beletekerve aránylag normális úton
A válaszokat előre is köszönöm
V6-os B-s BUB

Ha már V6 akkor B-s motorkódú legyen BCZ, BDG, BAU, stb.
vagy eladó az enyém ha érdekel az meg jóféle 1.9 a jobbik A-s motorkódú AVF.
vagy eladó az enyém ha érdekel az meg jóféle 1.9 a jobbik A-s motorkódú AVF.
Köszönöm a tanácsot azt hiszem megfogadom és marad a gyári verzió egy jobb tárcsával. Ha nálad birja tartosan akkor az enyémet biztos simán viszi!!!
Sziasztok
Kérdezni szeretnék a nagyérdemű társaságtól? V6 tdi 150 v 180 lovas igazán benzinest szertnék csak nem nagyon taláok meg felelöt számomra. Persze csakis kézi valtosat. Válaszokat köszönöm. Ja es vagy passat vagy audi 2000 után itt szeretnék.
Kérdezni szeretnék a nagyérdemű társaságtól? V6 tdi 150 v 180 lovas igazán benzinest szertnék csak nem nagyon taláok meg felelöt számomra. Persze csakis kézi valtosat. Válaszokat köszönöm. Ja es vagy passat vagy audi 2000 után itt szeretnék.
Felesleges etért kéttömegűt cserélni, ha egyébként nincs még baja. Egy kevlározás a tárcsára monjuk 15.000 Ft-ból megvan és onnantól nem fog csúszni.
Én 500 Nm-rel járkálok évek óta kéttömegűvel...
Én 500 Nm-rel járkálok évek óta kéttömegűvel...
Jujj. Nem olcsó mulatság. Klassz nagyon!

Gyári xenon lámpa...
Hello.. biztos hogy tisztítási baja van és nem a turbó geója szorul??? most jártam végig ezt a problémát a sajátomon azért kérdem...ÜDV
Még nem ment tönkre csak az új turbó meg a chippelés kinyirta a kuplungot, csuszik nagyobb gázadásra, és gondolkozom hogy ha cserélem akkor mi legyen a lendkerékkel......
Nem véletlenül találták ki a kettőstömegűt, jobban csillapítja a rezgéseket. De az 1 tömegűtől sem kell félni, ez egy gyakori átalakítás erősebb dízeleknél.
Tönkrement a kéttömegűd és azért akarod cserélni, vagy csak mert erősebb az autód?
Tönkrement a kéttömegűd és azért akarod cserélni, vagy csak mert erősebb az autód?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!