Import Ferrari Németországból

Témakör: Real life
aktuális téma
Import Ferrari Németországból

Hallottam ilyen pletykákat,hogy egy '84-es GTO 2millió magyar forint Behozva,átiratva 3 milkából megvan,nem? Érdemes egy ilyenbe beleugrani? Vagy nagyon be lehet szopni?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2
_Volkovy_
#32
2005. március 20. 17:37
Még,hogy csak Euro2-es a motorja?

Wartburgot,Trabantot meg Ladát lehet használni,Ferrarit nem?Milyen szar ország ez?
Bor
#31
2005. március 20. 17:20
Pedig a jogban nem ritkaság a kibúvó
Peti1
#30
2005. március 20. 17:14
Úgy mint az Anettkáé!!
Zoli saxo
#29
2005. március 20. 16:52
Ezt ,hogy oldod meg.Most tanultam a kereskedelmi jogot, és abban benne van a gépjármű behozatal is,de én nem emlékszem olyanra,hogy a ritkaság kibujó lenne.
RÁki
#28
2005. március 20. 16:50
A ritkaságokra is vannak kivételek! Pl. Egy Bugatti EB 110-est is be lehet hozni, pedig az még nem Euro 3-as!
Csak az a kérdés, hogy a GTO az vagy sem!
Bor
#26
2005. március 20. 16:49
Zoli saxo
#25
2005. március 20. 16:48
ÉS a 84-es nincs annyi.
Zoli saxo
#24
2005. március 20. 16:47
Ez így van,de azt 25 éves kortól adnak.
Bor
#23
2005. március 20. 16:47
Kivéve, ha veterán vizsgája van
Zoli saxo
#22
2005. március 20. 16:39
MAximum alkatrész vámosként tudod behozni,de azzal nem mész sokkra.
Zoli saxo
#21
2005. március 20. 16:37
Sajnos nem lehet behozni,mert az ide vágó paragrafusok nem teszik lehetővé euro 2-es autó üzembehelyezését,és a Ferrari motorja(1980-as évek) sajnos csak euro 2-es.
Bike_Racer
#20
2005. március 20. 16:35
Németországban a legolcsóbb Ferrarik is 25.000 eurótól indulnak.
Nariiii
#19
2005. március 20. 16:30
Váci Ut SPQR
Sréc2
#18
2005. március 20. 16:24
miért kell beszólni???
senki sem mondta hogy prémiummárka....
Tom boy
#17
2005. március 20. 16:20
"jó kis Opelt."
Micsoda prémiummárka...
Tom boy
#16
2005. március 20. 16:20
Inkább 20 az 2 milla...
A Ferka egy olyan autó, ami egyben pénzbefektetésnek is kiválló.
RÁki
#15
2005. március 20. 16:07
Megnézetm a mobile.de-n a ferrari gto-k árait!
Hát nem 2 millió forint ha átszámoljuk!
280.000 Eurótól indul!
Számoljatok!!!!!!
carlosrcng
#14
2005. március 20. 16:03
Jajám, ott van a Lotus szervízzel 1 helyen!
De egy ilyen régi döggel azért nem kell egyből szervízbe rohangálni, egy GTO azért még Sportautó, azaz fapad.

Szerintetek a Lotust is szervízbe cipelem?
Hát nem! Magam javítom, meg lassan másokét is!
Szerintetek drága hozzá az alkatrész?
Hát nem, most vettem bele egy kormányművet Ebay-ról, 30 Euróért! Amúgy meg tele van mindenféle széria cuccal, Renault Laguna hátsó féknyereg, egy halom Opel kapcsoló, Rover moci+váltó, stb...
Ilyen olcsón fenntartható autóm még nem volt!
Elképzelhető simán, hogy az a régi Ferrari is ilyen fajta.
Az F40-ig voltak az én szememben a Ferrarik, utána luxushajókat faragtak, az más. Van, akinek az kell, nem akarom azokat lehúzni, de simán elképzelhető, hogy a régieket egy jóképességű hobbista is megszereli, ha kellő alázattal közeledik a technikához!
TURBOKUKAC
#13
2005. március 20. 16:00
Kicsit elszámoltad az árat! ha 2MFt a kocsi akkor még 2misi a regadó mert 84es évjárat+forg.hely+műszaki+illeték és ezek után beleülhetsz furikázni. DE ez kb 4.5 millió forint minimum!!! És a legközelebbi szervíze Bécsben van! De azért nézd meg hogy be lehet-e hozni,mert például Mitsu 3000GT-t nem lehet behozni. A Kff honlapon vagy a vámoson van egy lista az autótipusokról! Szerintem felejtsd el az ötletet!
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1 2
Összesen 32 találat 2 oldalon