Kamionozás, fuvarozás, logisztika
aktuális téma

Ide várok mindenkit akit kicsit is érdekelnek ezek a témák, esetleg ezekben dolgozik minden nap
TILOS HIRDETNI!!! BAN jár érte!!!
AETR, MEG MINDEN MÁS! --- FONTOS!!!


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
nekem a MAN 402-es eszik 40 tonnával 27,5-et 

az automatát?
amugy is mint kiderül szűrő baja volt a kocsinak 5 tonnával 30 liter




nem olyan rosszak azok csak meg kell tanulni kezelni azt a váltót...
Horvátországban van egy kb. 20 km-es sunyi emelkedő autópályán. Semmit sem lehet észrevenni, csak, hogy erőlködik az autó. Felfelé szokott lenni néhány verda a leállósávban, amelyik feladja...



Sziasztok!
Kaptam a Wabinál egy Daf 105.410-et, hát egy kalap szart nem ér motorikussan ez a kocsi!
Kaptam a Wabinál egy Daf 105.410-et, hát egy kalap szart nem ér motorikussan ez a kocsi!
meg lehet játszani bármivel, de ha kiszednek egy sima ellenőrzésre és kiderül akkor bukás van, nem kicsi hanem nagy...
rakottan nem játszom meg, mert ránéz a cmr-re és ot van a pecséten a "D" korlátozás és ott helyben lelő. De üresen ha kiakasztaoma hőmérőt akkor a bitumen 100fok alatt nem adr köteles. Annyira meg már csak nem túlbuzgó, hogy felmenjen méregetni a hőmérésékletet
rakottan nem játszom meg, mert ránéz a cmr-re és ot van a pecséten a "D" korlátozás és ott helyben lelő. De üresen ha kiakasztaoma hőmérőt akkor a bitumen 100fok alatt nem adr köteles. Annyira meg már csak nem túlbuzgó, hogy felmenjen méregetni a hőmérésékletet

ilyenkor van, h arra a pár km-es szakaszra ADR tábla behajt
Cseh-be is van 1-2 autópálya szakasz ahol nem lehet ADR-el menni, de a leleményes magyar kolléga megoldja
Egyik Generálos ment úgy, h megállt a parkolóba és táblát behajtotta, mellette a másik mondta h milyen tökös csávó h behajtja a táblát... Őt meg 3km-re a parkolótól ki is szedték mert messziről virított az ADR, aki meg behajtotta az ment tovább
Mondjuk ha olyan anyagot viszel akkor sajna nem megoldható, de egy ponyvással aki spray-t szállít


Egyik Generálos ment úgy, h megállt a parkolóba és táblát behajtotta, mellette a másik mondta h milyen tökös csávó h behajtja a táblát... Őt meg 3km-re a parkolótól ki is szedték mert messziről virított az ADR, aki meg behajtotta az ment tovább

Mondjuk ha olyan anyagot viszel akkor sajna nem megoldható, de egy ponyvással aki spray-t szállít

először mikor arra jártam mondták, hogy figyeljek mert combos, de nem hittem el nekik. Hajnal 1 körül értem ahhoz a részez full sötét hulla fáradtan, és persze hoyg elbasztam a vissza váltást... nem bírtam 4be visszalökni, így egyből rövid 3 kellett.
de ott is csomó helyen az a szitu van mint olaszba, hogy az hiszed lefelé mész a dombon és erőlködik a kocsi... 1x meg is álltam megnézni, hogy nem a fog a fék mert nem létezik, hogy dombon lefelé lassulok
de ott is csomó helyen az a szitu van mint olaszba, hogy az hiszed lefelé mész a dombon és erőlködik a kocsi... 1x meg is álltam megnézni, hogy nem a fog a fék mert nem létezik, hogy dombon lefelé lassulok

Csá Papa! lépnem kell főzök valalmit vacsira mert anya is lassan végez aztán mennem kell érte!
Az de szép lehet
1-2 talán nincs is az autómban még nem kellet használnom majd holnap meg nézem mert beállok vele a műhelybe féktárcsa fék betét csere lessz + hütő mosás lesz dolguk a szerelőinknek

1-2 talán nincs is az autómban még nem kellet használnom majd holnap meg nézem mert beállok vele a műhelybe féktárcsa fék betét csere lessz + hütő mosás lesz dolguk a szerelőinknek
akarom mondani jobbos kanyar



Szlovákban van egy alagút ahol ki van tíltva az adr, helyette leterel 4 kis faluba... beérsz az első faluba a a falu közepén van egy derékszögű balso kanyar a tövében zebrával meg iskolával, majd a zebra után kibaszva a tábla, hogy 3km hosszan 16% os emelkedő. Éjszak aneki tudsz futni és gyorsan tudsz váltani akkor feljutsz hosszú 3 ban.
Ha nappal kifogsz vmit az iskolánál akkor van, hogy rövid2
Ha nappal kifogsz vmit az iskolánál akkor van, hogy rövid2

Lengyelben még nem de GR-től NL-ig volt szerencsém már egy pár emelkedőhöz meg hajtű kanyarhoz 70-50-30-10km/h tükör behajt és vagy te vagy a szembe jövő kezdi meg a kanyart

Lengyelbe meg szlovákba jártál azokon a 16% os emelkedőkön?



Egyszer pár éve beugrottam haver mellé egy prémiumba mentünk pestre az irofémhez de az elég kallandos egy autó volt üres fél pót csak prics vas lemezekért mentünk 20 cm magas volt a rakomány az érdi emelkedőn 20-30al azt mondja haver ennek lelke van nem szabad kínozni mondom áljunk meg újvárosban. Miért? Mondom 12-es kapú nagy olvasztó

az volt a fúrcsa, hogy megszoktam az actrossban hogy milyen magasan ülök és hogy látok rá a hidakra... de a magnumban ahhoz képest vagy 30 centivel feljebb ültem és az ablak is nagyobb volt, olyan mintha az autó 5 méter magas lett volna

Már meg szoktam mert autó szállítóztam is ott úgy voltam néha 410-420cm-er hogy a fülke fölött még ott figyelt egy swift vagy polo
húú én pesteztem magnummal 1 napot, elég is volt
minden hídnál húztam a fejem, és napjában 15x ki be szállni...
az xf-et szerettem a legjobban, meg a tga-t. de a préium is ha jó kezekben van hálás kis kocsi és egész jól elférni benne

az xf-et szerettem a legjobban, meg a tga-t. de a préium is ha jó kezekben van hálás kis kocsi és egész jól elférni benne
nem sokat jártam cf-el... nem kenyerem ez a kis fülke
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!