MITSUBISHI
aktuális téma

Sziasztok!
Szeretnénk egybefogni az oldalon található Mitsubishi tulajdonosokat,volt tulajokat és "fun"okat,hogy segítséget nyújthassunk egymásnak vagy csak úgy beszélgessünk a márkáról vagy bármiről!
Tehát MITSU FOREVER!!!
Topic születése:2006.júl.10.
www.mitsubishiklub.hu
Szuperfontos INFORMÁCIÓ!!!
Évadzáró Találkozó szerveződik---Nov. 24., vagy 25.....
beszélgetős kajálós krúzolós megtébolyulás!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Hello,
Szerintem igazából az autó előéletét kell megvizsgálni, kinyomozni, az meg hogy mennyi fogyaszt te magad fogod csak tudni kideríteni, átlagban 10L-el el lehet a 2.5-el járni, ha nyomod neki akkor már 12-13L-t is a fogyasztása, gondolom manuálissal vmivel kevesebbet, de szerintem ehez a v6-hoz nagyon korrekten passzol az automata.
Ami gyenge pont az a lengéscsillapítók, főleg hátul, 70E/ pár a csere (Koni) ill. a szelephimba emelők, de azt hallod a motor alapjáratán ami már-már dieseles jellegű a maga 650 rpm-ével.
Persze a hangja ha minden rendben van vele olyan halk tónusú hogy járó motor mellett akár suttoghatsz is alig hallani a motort alapjáraton.
Érdemes lepróbálni az automata klímát is és az űlésfűtéseket, a kipörgésgátlót, ezek most télen életet menthetnek.
A gyári fékek nem túl erősek, de azért még biztonságba érzi magát az ember vezetés közben.
Nállam egyenlőre ezek a tapasztalatok.
Remélem tudtam segíteni, ha kell még infó a mitsuklub.hu fórumon is tudnak segíteni neked a választásban.
Véleményem szerint a német piacos GDI-t még érdemes megnézni.
A legtöbb Galant svájci. v. német belpiacos.
Szerintem igazából az autó előéletét kell megvizsgálni, kinyomozni, az meg hogy mennyi fogyaszt te magad fogod csak tudni kideríteni, átlagban 10L-el el lehet a 2.5-el járni, ha nyomod neki akkor már 12-13L-t is a fogyasztása, gondolom manuálissal vmivel kevesebbet, de szerintem ehez a v6-hoz nagyon korrekten passzol az automata.
Ami gyenge pont az a lengéscsillapítók, főleg hátul, 70E/ pár a csere (Koni) ill. a szelephimba emelők, de azt hallod a motor alapjáratán ami már-már dieseles jellegű a maga 650 rpm-ével.
Persze a hangja ha minden rendben van vele olyan halk tónusú hogy járó motor mellett akár suttoghatsz is alig hallani a motort alapjáraton.
Érdemes lepróbálni az automata klímát is és az űlésfűtéseket, a kipörgésgátlót, ezek most télen életet menthetnek.
A gyári fékek nem túl erősek, de azért még biztonságba érzi magát az ember vezetés közben.
Nállam egyenlőre ezek a tapasztalatok.
Remélem tudtam segíteni, ha kell még infó a mitsuklub.hu fórumon is tudnak segíteni neked a választásban.
Véleményem szerint a német piacos GDI-t még érdemes megnézni.
A legtöbb Galant svájci. v. német belpiacos.
Hali!
Meseszép ez a galant.
Autó cserén agyalok én is néhány hónapon belül és azt hiszem, meguntam a német autó qurválkodását, vissza a gyökerekhez...
Esetleg segítenétek, lenne 1-2 kérdésem a típussal kapcsolatban.
1. motor... mindenképp benzinest akarok, de nem tudom, melyiket érdemes...
2.5 az első számú jelölt. Úgy olvastam itt pár kommenttel ezelőtt, hogy elég jól fogyaszt, ez tényleg így van? 10 liter átlag???
2.4 GDI??? Azokkal mi a helyzet? Annó egy szerelő ismerős azt mondta, gyakori a hengerfej meghibásodás
2.0 arról pedig azt hallottam, nem a legjobb a váltó áttétele, sokat pörög, de azt annyira nem is eröltetném, csak, ha nem találok jobbat nagyobb motorral.
Szóval melyiket lenne érdemesebb megvenni szerintetek?
Másik kérdés, tempomat megszállott vagyok.
Ha nem tempomatos példányt veszek, mennyire problémást berakatni egyet utólag? Elő van készítve valamelyik modellnél, vagy mindegyikben vákumos mechanikus megoldással van megoldva?
Illetve még egy (és sorry a kisregényért) mire érdemes figyelni vásárlásnál, mik a gyengéi az autónak!
Előre is hálásan köszönök minden választ!
Meseszép ez a galant.
Autó cserén agyalok én is néhány hónapon belül és azt hiszem, meguntam a német autó qurválkodását, vissza a gyökerekhez...

Esetleg segítenétek, lenne 1-2 kérdésem a típussal kapcsolatban.
1. motor... mindenképp benzinest akarok, de nem tudom, melyiket érdemes...
2.5 az első számú jelölt. Úgy olvastam itt pár kommenttel ezelőtt, hogy elég jól fogyaszt, ez tényleg így van? 10 liter átlag???

2.4 GDI??? Azokkal mi a helyzet? Annó egy szerelő ismerős azt mondta, gyakori a hengerfej meghibásodás

2.0 arról pedig azt hallottam, nem a legjobb a váltó áttétele, sokat pörög, de azt annyira nem is eröltetném, csak, ha nem találok jobbat nagyobb motorral.
Szóval melyiket lenne érdemesebb megvenni szerintetek?

Másik kérdés, tempomat megszállott vagyok.
Ha nem tempomatos példányt veszek, mennyire problémást berakatni egyet utólag? Elő van készítve valamelyik modellnél, vagy mindegyikben vákumos mechanikus megoldással van megoldva?

Illetve még egy (és sorry a kisregényért) mire érdemes figyelni vásárlásnál, mik a gyengéi az autónak!
Előre is hálásan köszönök minden választ!
haliho
egy technikai kérdés: colt 1.6 -on magas hidegen az alapjáratom, kb 1600-1700. van ezen is vmi alapjárati motor vagy vmi amit esetleg pucolni kellene? vagy mi állítja a hideg alapjáratot? köszi az infókat
egy technikai kérdés: colt 1.6 -on magas hidegen az alapjáratom, kb 1600-1700. van ezen is vmi alapjárati motor vagy vmi amit esetleg pucolni kellene? vagy mi állítja a hideg alapjáratot? köszi az infókat
az a baj, hogy egyiknek sincs alja, meg oldala már 

nekem is volt egy ilyen vételem mostanság:D de az bajuszlancer:D
Hirdetve se sokat láttam mostanában.
Volt egy Probe GT felénk egy kereskedésben, talán még hirdetik is, mentem is vele egy próbakört és meglestem aknán az alját...hát mit mondjak ez is szánalmas állapotban van
Szerencsére a Galant ezen az áron kihagyhatatlan választássá vált
Volt egy Probe GT felénk egy kereskedésben, talán még hirdetik is, mentem is vele egy próbakört és meglestem aknán az alját...hát mit mondjak ez is szánalmas állapotban van

Szerencsére a Galant ezen az áron kihagyhatatlan választássá vált

amúgy egy ilyen 50 rongyért magamhoz vennék egy motorhibásat:D
Fontolgatom persze de elúbb most a Turbós Lancert kell rendbetenni..amúgy végig lett járva a DOHC-sítás nálunk:D
nem is annyira bonyolult
nem is annyira bonyolult
Thanx
Stariont tervezgetsz még venni ?

Stariont tervezgetsz még venni ?
Sima rendszám van elöl-hátul.
Előre van kis rendszám is, forgalmiba is érvényesítve van.
Előre van kis rendszám is, forgalmiba is érvényesítve van.
az hogy van, hogy az elején EUs rendszám van, hátul meg nem?
fúúú nagyon szép darab! gratula hozzá!
Pár év kihagyás után ideje volt
Egy profi fotóstól vettem, ez a kép még nyáron készült.
Automata váltósom meg még úgysem volt.
Egyébként így is 10L alatt fogyaszt, a méretéhez képest szinte hihetetlen.

Egy profi fotóstól vettem, ez a kép még nyáron készült.
Automata váltósom meg még úgysem volt.
Egyébként így is 10L alatt fogyaszt, a méretéhez képest szinte hihetetlen.
Szerintem mind a 2 OKÉ, viszont ha szépen megkérsz egy Klubbos embert aki bont ilyeneket(ugyancsak a Facebook csoportot tudom felhozni) hogy had próbáld bele, ésha jó akkor marad ha nem akkor pénz vissza!
ez az én5letem...
ez az én5letem...
Miaz Nord új gép a láthatáron?:)
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
DI-t felejtsd el nem lehet GDI olajat kapni, már nem gyártják, és elég bonyolult technika!
2.5V6 szerintem teljesen okés, és a Reha Pisti bontogatja őket, meg hordja haza UK.ből, van neki sokminden, meg a Lamos Janinak is!
2.0 meg 4g63 igaz butácska , de jókocsi, jól is fogyaszt....
Japán autó szóval a kasztni nagyon meleg pite!
de vegyél egy Cápát támogatom, hagyjad a német fosokat:D