Rövidesen 300 Ft lesz a 95-ös?
aktuális téma

Szakmámból kifolyólag egy internetes oldalt böngészve megakadt a szemem egy cikken... Bevallom őszintén, mint elég nagy benzin-fogyasztó kicsit sanyarú képet vágtam olvasva a cikket, de gondoltam megosztom Veletek is... Nem tudom, mi lesz, ha ez így megy tovább. A cikk itt olvasható. Komolyan elgondolkoztató, hogy ezen már csak valamiféle tömeg-megmozdulás segíthetne. Várom a véleményeket.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
SZVSZ a ruszkik sem hujek, hogy 20USD-vel olcsobban adjak, ha adhatnak kozel annyiert is, amennyi a vilagpiaci ara 

A helyzet az, hogy a MOL a világpiacra figyel, de közben neki nem 74 dolcsi a Br. Olaj hanem csörgedezik a kábelen át az 54 dolláros szibériai. Persze bolond lenne nem rárakni extra profitot, ha így is el lehet adni. Monopol helyzete van, amivel pofátlanul visszaél és a szomorú az, hogy teljesen jogos
más kérdés, hogy nem etikus ugye.
Mennyibe kerülhet most egy Puli elektromos autó?


Mennyibe kerülhet most egy Puli elektromos autó?


Lassan a benzinárak miatt ilyet kell váltani!
azért azon is érdekes elgondolkodni, hogy azzal nem feltétlen van kisegítve a nép, hogy az Áfát csökkentik, mert ugye bár azt azrért el lehet számolni, és attól még a cégek, fuvarozóknak még emelni fognak, mert ugyanolyan drága a benya
majd a mentősök biciklivel jönnek ki érted ha rosszul vagy
meg a mentő
meg a rendőr
lehetne sorolni
kivették a rendőrök alól a kocsit
és a mentőket is szépen leállították
meg a rendőr
lehetne sorolni
kivették a rendőrök alól a kocsit
és a mentőket is szépen leállították
-250! sincs bocs!
OMV-nél a sógoroknál 1.1 /litere a 95-nek! A diesel pedig 150 sincs! Reggel mutatták a tv-be!
Nem hangzik fideszesen, hanem valóságosan. Olyan külső tényezőktől teszikfüggővé a benzin árát amiknek valójában semmi közük hozzá.
Orbán se csökkentette az adótartamot az ő idejében.
Orbán se csökkentette az adótartamot az ő idejében.
Back to komunism! Ha valaki jogosan felszólal, hogy tisztességtelen az áremelés azt félrepöckölik. A kormány meg előre sír, hogy az adótartam csökkenés mekkora bevételkieseés. azt nem jelentették ujjongva, hogy az áremelés mekkora többletbevétel?
A fuvarozócégek nem mennek tönkre, hanem emelik az árat. Az pedig minden termék árán érezhető lesz.

Master3v
#1267
2005. szeptember 15. 00:44
EZ BESZARÁS!!! NEM NORMÁLISAK EZELA DOLGOK..HOL FOG MEGÁLLNI ATZ BENYAÁR??? TÖNKRE FOGNAK MEENI A FUVAROZÓCÉGEK!!!
A Fövárosi Bíróság 3 órás vita után januárra halasztotta a Magyar Autóklub "üzemanyagár csökkentési" keresetének bírósági tárgyalását június 17én.A MOL Rt-nek az üzemanyagok nagykerekedelmi piacán elfoglalt helyzeténél fogva,tehát a gazdasági eröfölényes helyzetét figyelembe véve a Föv. Bír.,majd a Legfelsöbb Bíróság a Gazdasági Versenyhivatal részére jogerös ítéletben kötelezöen elöírta a MOL Rt. által alkalmazott,de a valóságban ténylegesen fel nem merülö költségtényezök vizsgálatát.
A Gazd. Vers.hiv. vizsgálói olyan indítványt terjesztettek elö a Versenytanács elé,amit a Magy.Aut.Klub már elfogadott volna,mert eszerint a versenyfelügyeleti hatóság eltiltotta volna a jövöre nézve a MOL Rt-t az eddigi,részéröl nem valós költségelemeken alapuló árképzéstöl,és megállapította volna MOL Rt. részéröl a tisztességtelen árképzést,gazdasági eröfölénnyel való visszaélést.
A Vers.tan. azonban az eljárást megszüntette.Az ennek nyomán indult perben volt most az elsö és lesz tehát a 2. tárgyalás januárban.
A felperesi állláspont szerint a MOL Rt. monopol helyzetben van azáltal,hogy csak ö rendelkezik a vezetékes köolajszállítás lehetösége felett,csak ö rendelkezik köolajlepárlói kapacitással,és nem jelentéktelen az általa kibányászott hazai köolaj mennyisége sem.Ilyen körülmények között a Gazd.Vers.hiv. dolga a Magy.Aut.Klub szerint az lenne,hogy mérsékelje a MOL Rt. profit éhségét,hiszen a 90%-os piaci jelenlét igazolja:tényleges versenyröl nem beszélhetünk,mivel a szóba jöhetö versenytársak képtelenek a MOL Rt-hez hasonló elönyök mellett üzemanyagot forgalmazni Magyarországon.
A mostani tárgyalás legfontosabb fordulata az volt,hogy az ügyet kísérö,a MOL Rt. üzleti titkaira hivatkozó,ezáltal a Magy.Aut.Klub-ot,mint felperest is információ hiányban tartó hivatalos álláspont megváltozott,és megfelelö titoktartási nyilatkozat mellett a felperes Aut.Klub-nak lehetösége nyílik az ügyben készített szakértöi vélemények eddiginél alaposabb kontrolljára.Ehhez azonban olyan szakértöi(elsösorban számviteli,üzemanyag-forgalmazói,könyvelési)szakértelemre lenne szükség,mellyek összefüggésben az autósok segítségére is számít a Magy.Aut.Klub.

A Gazd. Vers.hiv. vizsgálói olyan indítványt terjesztettek elö a Versenytanács elé,amit a Magy.Aut.Klub már elfogadott volna,mert eszerint a versenyfelügyeleti hatóság eltiltotta volna a jövöre nézve a MOL Rt-t az eddigi,részéröl nem valós költségelemeken alapuló árképzéstöl,és megállapította volna MOL Rt. részéröl a tisztességtelen árképzést,gazdasági eröfölénnyel való visszaélést.
A Vers.tan. azonban az eljárást megszüntette.Az ennek nyomán indult perben volt most az elsö és lesz tehát a 2. tárgyalás januárban.
A felperesi állláspont szerint a MOL Rt. monopol helyzetben van azáltal,hogy csak ö rendelkezik a vezetékes köolajszállítás lehetösége felett,csak ö rendelkezik köolajlepárlói kapacitással,és nem jelentéktelen az általa kibányászott hazai köolaj mennyisége sem.Ilyen körülmények között a Gazd.Vers.hiv. dolga a Magy.Aut.Klub szerint az lenne,hogy mérsékelje a MOL Rt. profit éhségét,hiszen a 90%-os piaci jelenlét igazolja:tényleges versenyröl nem beszélhetünk,mivel a szóba jöhetö versenytársak képtelenek a MOL Rt-hez hasonló elönyök mellett üzemanyagot forgalmazni Magyarországon.
A mostani tárgyalás legfontosabb fordulata az volt,hogy az ügyet kísérö,a MOL Rt. üzleti titkaira hivatkozó,ezáltal a Magy.Aut.Klub-ot,mint felperest is információ hiányban tartó hivatalos álláspont megváltozott,és megfelelö titoktartási nyilatkozat mellett a felperes Aut.Klub-nak lehetösége nyílik az ügyben készített szakértöi vélemények eddiginél alaposabb kontrolljára.Ehhez azonban olyan szakértöi(elsösorban számviteli,üzemanyag-forgalmazói,könyvelési)szakértelemre lenne szükség,mellyek összefüggésben az autósok segítségére is számít a Magy.Aut.Klub.

a vége eléggé fideszesen hangzik :(
(hozzáteszem az összes pártot dunába lőném)
(hozzáteszem az összes pártot dunába lőném)
elolvastam. teljesen korrekt cikk
köcsök amcsiknak vmiből ki kell fizetni a károkat
Kicsit fáradt és morci vagyok...bocs 





nemértem miért mondjátok,hogy drága a benya... ma is 2ezeré tankoltam... 

Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!