Tuningoljak vagy /és/ megéljek?
aktuális téma

Kedves Tuning Fanatikus Barátaim! Sajnos egyre nehezebb körülmények uralkodnak kis országunkban. Írjátok le, hogy ki milyen megoldásokat talál arra hogy a magánéletben és a tuningban is egyaránt helyt tudjon állni. Kinek mi a véleménye a a megélhetés és a tuning "arányáról" Ki, melyiket részesíti nagyobb előnyben?
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
értemén...de ha valaki vesz egy ezres suzukit,utána vérszemet kap,hogy a másik mééé jár sel mercivel...akkor jön a farokhosszabitgatásos tuning...Máshol is a te általad mutatott ábra a normális...de magyarisztánban már a teszko a menó sajnos,mert szar szemét csóró tróger ország vagyunk...

az is ujra volt fényezve,lakatolva,szépen újrahúzva az összes kárpit és ülés ,repoedésmentes műszerfal,minden működőképesre megcsinálva ,egy ültetés volt rajta és 15 ös felnik peres gumikkal. és ott is kifujt a tuning nalam .
bmw re visszatérve nekem is volt e30am 91 es m50b25 el nagyházas sperrel ,de sajnos mennie kellett akkoriban a pénzhiány miatt.
motor meg ha van pénz gyári alakitás ha nincs akkor motorcsere ha meg nem gyártottak ész szerű motort akkor épiteni kell . mint pl swift.

Nálunk ez a tuning:
szerintem optikának annyi,hogy leülteted, kipolirozod hogy csillogjon a fényezés,hibákat eltünteted,ész beli méretű felnit rá peres gumival is itt mindenféle optika kifújt nálam !!!!!és sok mindenkinél .
motor meg kinek mire van pénze
motor meg kinek mire van pénze

Sajnos a nagyátlag ismételten ismétlem:)
így ismeri ezt az ágazatot...én is hallgatom lent a telepen az 1.4 iszonyat nagyonmegy pözsó206,meg a másik iszonyategyhat Gasztra tulajok tuning tippeit egymásnak,ahogy a tuner dircsi-szürcsit közvetlenül a forró hütő mögé levezetik 2db 10 ezere Ft-os csövel,hogy az ott milyen jó...Vagy itt is vannak drifter jelöltem E36-osokkal,meg e34-el....az a tuning náluk,hogy hátra lemezfelni,meg lufigumi...elől a nagyfelni meg peres gumi...Meehogy ez igy olyan drifteres sztájl....Na erre mondom,hogy sajnos sok a lovéja egy két hülyének,és erre elbasszák,majd lesnek,ha jön a fikázás,pedig szerintük vagyonokat költöttek el a Tunnikra



így ismeri ezt az ágazatot...én is hallgatom lent a telepen az 1.4 iszonyat nagyonmegy pözsó206,meg a másik iszonyategyhat Gasztra tulajok tuning tippeit egymásnak,ahogy a tuner dircsi-szürcsit közvetlenül a forró hütő mögé levezetik 2db 10 ezere Ft-os csövel,hogy az ott milyen jó...Vagy itt is vannak drifter jelöltem E36-osokkal,meg e34-el....az a tuning náluk,hogy hátra lemezfelni,meg lufigumi...elől a nagyfelni meg peres gumi...Meehogy ez igy olyan drifteres sztájl....Na erre mondom,hogy sajnos sok a lovéja egy két hülyének,és erre elbasszák,majd lesnek,ha jön a fikázás,pedig szerintük vagyonokat költöttek el a Tunnikra




De azt nem tuningnak hívjuk amit ők csinálnak. :)
A nagy átlagról beszélek,illetve a manapság divat-tunernek hivott emberekről!
A hagyományos valós tuninghoz tudás,aztán pénz kell...nézz körül kis oldalunkon...10-1 talán ilyen?!
A hagyományos valós tuninghoz tudás,aztán pénz kell...nézz körül kis oldalunkon...10-1 talán ilyen?!
"Tuning meg annak kell aki növelni akarja a farka méretét...vagy 1.0-val jár és ki akar tünni a többi közül!"
Ezzel most elég nagyon baromságot írtál!

Ezzel most elég nagyon baromságot írtál!


Dodge88
#251
2011. szeptember 27. 16:24
na de megyek letépem a kipufogót meg facsavarral felfúrom hátra a 3db aluszárnyat (1 már nem menő), meg beteszem az emelő rugókat és teszem rá a ballonos 14-es kerekret meg a műanyag krómspinneres tárcsát
a szélvédőt is kirúgom mert milyen gáz, hogy ott korlátoz már elöl
na léptem tunnyingolni



na léptem tunnyingolni


Dodge88
#250
2011. szeptember 27. 16:19
ebben sajnos maximálisan igazad van 
tegnap pont láttam egy ilyen vagonR+-t...Az általan elöbb elmondottak 100%-osan illenek rá, üvöltött a diundisun. mögötte voltam. pirosnál álltam mögötte...olyan magas volt a gép, hogy a kocsi felénél volt a tetőm vonala!
többet ért volna ha hozzá se nyúl vagy ha egyszerűen leülteti és tesz rá felniket...


tegnap pont láttam egy ilyen vagonR+-t...Az általan elöbb elmondottak 100%-osan illenek rá, üvöltött a diundisun. mögötte voltam. pirosnál álltam mögötte...olyan magas volt a gép, hogy a kocsi felénél volt a tetőm vonala!

Tudom,hogy nem csak arrol szol,de hányan vannak...főleg itt,akik felragasztják a kívánságlistát az ajtókra,aztán a nagy 14-es alufelniket felbiggyesztik lufigumival a Norautoból,végül kibelezik a katalizátort és 70-es csövel egy folytás nélküli rendszert basznak a 35Lóerő alá,hozzá a diundisun is visít a SAL hangteknikából és bátran,büszkén regisztrál ide,hogy nézzétek 200.000-et költöttem a mecsboxra,tehát van lóvém mint állat.....Nem igy van?
Dodge88
#248
2011. szeptember 27. 16:10
a tuning az nem csak az 1.0-ás autókról szól...mocit, futóművet cserélni az is tuningolás
mondjuk tény hogy egyszerűbb feltenni egy csövet az 1.0-ra és 2-esbe tiltáson forgatni mert az raccsingos




Dodge88
#247
2011. szeptember 27. 16:07
jaaaa
tudom, szövegértés 






én inkább megélek,mellette minimálisan,de napi szinten foglalkozom az autóval!
Az nem tuning,ha javítgatom,meg havi 5-10Ezret alkatrészre költök...emellett még meg lehet élni.Tuning meg annak kell aki növelni akarja a farka méretét...vagy 1.0-val jár és ki akar tünni a többi közül!

Az nem tuning,ha javítgatom,meg havi 5-10Ezret alkatrészre költök...emellett még meg lehet élni.Tuning meg annak kell aki növelni akarja a farka méretét...vagy 1.0-val jár és ki akar tünni a többi közül!


olvasd el a címet még 1x:
Tuningoljak vagy /és/ megéljek?
azaz Tuningoljak és megéljek
ill.
Tuningoljak vagy megéljek ;)
Aki tuningol, van pénze arra is, és a fontos dolgokra is, illetve akinek nincs pénze de mégis mindent arra basz el
Tuningoljak vagy /és/ megéljek?
azaz Tuningoljak és megéljek
ill.
Tuningoljak vagy megéljek ;)
Aki tuningol, van pénze arra is, és a fontos dolgokra is, illetve akinek nincs pénze de mégis mindent arra basz el

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!