WhiteCity Racers
aktuális téma

WhiteCity Racers alapítva: 2004. december 26.
Stuhlweißenburg, die Stadt der Könige! : Székesfehérvár
FM 94,5:Fehérvár Rádió


Tisztelem, hogy irigykedsz, de nem viszonzom.
Life is about the journey, not the destination. More than 100km or ¼ mile? Until the journey lasts ...... You are FREE!

Stuhlweißenburg, die Stadt der Könige! : Székesfehérvár
FM 94,5:Fehérvár Rádió


Tisztelem, hogy irigykedsz, de nem viszonzom.
Life is about the journey, not the destination. More than 100km or ¼ mile? Until the journey lasts ...... You are FREE!


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
dehogy szégyellem
sőt! büszke vagyok rá
beszélgessünk még, kérlek! egyre jobban élvezem
tehát akkor most van műszaki előtti átvizsgálás vagy sem?!
benzines autónak sem jó, ha üresen pörgetik...
nem a katalizátornak kell elsődlegesen felmelegednie, hanem a lambda szondának kell üzemi hőmérsékleten lennie, de ezt nyilván te is tudod, hiszen te is okoska vagy
csak egy példa, az ivanicséknál 19 körül van a vizsga, megelőző átvizsgálással...
beszélgessünk még?


beszélgessünk még, kérlek! egyre jobban élvezem

tehát akkor most van műszaki előtti átvizsgálás vagy sem?!
benzines autónak sem jó, ha üresen pörgetik...
nem a katalizátornak kell elsődlegesen felmelegednie, hanem a lambda szondának kell üzemi hőmérsékleten lennie, de ezt nyilván te is tudod, hiszen te is okoska vagy

csak egy példa, az ivanicséknál 19 körül van a vizsga, megelőző átvizsgálással...
beszélgessünk még?
Így van, én vállalom, hogy agyhalott vagyok. Te viszont valami oknál fogva szégyelled...
Kicsit foghíjasan olvasol, nem? Korábban ezt írtam:
"Ha nem működik, akkor le kell szerelni. De nyilván nem barbár módon..."
Ez nyilván azt jelenti, hogy én sem értek egyet az eljárás kivitelezésével, de vagy ezt csinálják, vagy megbuktatják a vizsgán a járművet. Mert ha nincs előtte átvizsgálás, hanem egyből elkezdik a vizsgáztatást, akkor vagy át kell mennie, vagy meg kell buknia. Ennyi. Gondolom egy pótvizsgadíjnak sem örült volna túlságosan az illető. De a tanulságot levonhatta, legközelebb vagy úgy megy vizsgára, hogy minden szabályos legyen, vagy megy olyan helyre, ahol átvizsgálják előtte az autót és szólnak, ha valami nem okés.
A katalizátor hidegen nem sok lowfast ér, valahogy fel kell melegíteni, de gondolom tudod jól, hogy ez így működik, hiszen olyan kis okoska vagy. A terhelés nélküli pörgetés a dízeleknek nem válik egészségére, nekem viszont benzinesem van.
Amúgy én azért mentem oda és nem a KPM-hez, mert itt ha bármi gond lett volna (egy 18 éves autónál pedig miért ne lehetne?), egy kis plusszért átment volna. Nekem ennyi többletet megért, még így is olcsóbb volt, mint egy esetleges pótvizsgadíjjal.
Beszélgessünk még?
.

Kicsit foghíjasan olvasol, nem? Korábban ezt írtam:
"Ha nem működik, akkor le kell szerelni. De nyilván nem barbár módon..."
Ez nyilván azt jelenti, hogy én sem értek egyet az eljárás kivitelezésével, de vagy ezt csinálják, vagy megbuktatják a vizsgán a járművet. Mert ha nincs előtte átvizsgálás, hanem egyből elkezdik a vizsgáztatást, akkor vagy át kell mennie, vagy meg kell buknia. Ennyi. Gondolom egy pótvizsgadíjnak sem örült volna túlságosan az illető. De a tanulságot levonhatta, legközelebb vagy úgy megy vizsgára, hogy minden szabályos legyen, vagy megy olyan helyre, ahol átvizsgálják előtte az autót és szólnak, ha valami nem okés.
A katalizátor hidegen nem sok lowfast ér, valahogy fel kell melegíteni, de gondolom tudod jól, hogy ez így működik, hiszen olyan kis okoska vagy. A terhelés nélküli pörgetés a dízeleknek nem válik egészségére, nekem viszont benzinesem van.
Amúgy én azért mentem oda és nem a KPM-hez, mert itt ha bármi gond lett volna (egy 18 éves autónál pedig miért ne lehetne?), egy kis plusszért átment volna. Nekem ennyi többletet megért, még így is olcsóbb volt, mint egy esetleges pótvizsgadíjjal.
Beszélgessünk még?

Érdekes, pedig a legmodernebb lézeres paduk nekik van a városban...nem lehet ott más bibi?
kettőnk közül nem én vagyok az agyhalott
sem műszakin, sem előtte nem rongálhatják meg az autót. ha olyan, ne vizsgáztassák le, de ha leszed valamit, ráadásul rongálással, ne csodálkozzanak, ha szar a hírük.
"pedig az emissziómérésnél elég sokáig hergelték a motort" erősen felbaszna agyilag, ha egy emissziómérésnél sokáig pörgetnék szerencsétlen motoromat terhelés nélkül...
22 000 egy vizsgára?! nice... remélem tudod mennyi egy vizsgadíj, mert így is lehúztak... de vidd nyugodtan hozzájuk legközelebb is...

sem műszakin, sem előtte nem rongálhatják meg az autót. ha olyan, ne vizsgáztassák le, de ha leszed valamit, ráadásul rongálással, ne csodálkozzanak, ha szar a hírük.
"pedig az emissziómérésnél elég sokáig hergelték a motort" erősen felbaszna agyilag, ha egy emissziómérésnél sokáig pörgetnék szerencsétlen motoromat terhelés nélkül...
22 000 egy vizsgára?! nice... remélem tudod mennyi egy vizsgadíj, mert így is lehúztak... de vidd nyugodtan hozzájuk legközelebb is...
Idézek: "1ik ismerös vitte oda müszakira a kocsijat..."
Nemtom, mit nem értesz ezen. Én is műszakizni vittem oda. Előzetes átvizsgálást nem csinálnak mindenhol...
Nemtom, mit nem értesz ezen. Én is műszakizni vittem oda. Előzetes átvizsgálást nem csinálnak mindenhol...
műszakira a kpm-hez viszik az autót... autószerelőhöz műszakira való felkészítésre viszik...
Műszakira vitte oda, s nem azért, mert nem világított a lámpa. Nekem ha valami nem okés vagy valamivel nem vagyok tisztában, hogy megfelel-e a vizsgán, akkor előtte érdeklődök.
én pedig azt mondom, hogy ha elviszem szerelőhöz az autómat, és valami nem működik, javítsa meg, ne lerúgja róla...
jól néznénk ki, ha elvinném, hogy ég az akku visszajelző, erre kicserélné az aksit, és rájönne, hogy lecsúszott a kábel a generátorról, ezért leszerelné azt úgy, hogy a tartókonzolját letöri...
jól néznénk ki, ha elvinném, hogy ég az akku visszajelző, erre kicserélné az aksit, és rájönne, hogy lecsúszott a kábel a generátorról, ezért leszerelné azt úgy, hogy a tartókonzolját letöri...
Ehhez csak annyit fűznék, hogy ami fel van szerelve, annak működnie kell. Hátsó ablaktörlő, pótféklámpa, ködlámpa, nappali menetfény... Ha nem működik, akkor le kell szerelni. De nyilván nem barbár módon...
Fugliéknál most voltam műszakizni, 18 éves az autó, de nem szóltak semmiért (pedig az emissziómérésnél elég sokáig hergelték a motort). 4 éve elkértek +5000-et, mert állítólag állítani kellett a kéziféken, de szemlesütve mondta a faszi, szerintem hazudott... Most megvártam a vizsgát, 8-ra vittem, 8:55-kor már jöttem el, 22000Ft volt
.

Cimborám is keresett normális futóművest (ültetett Civic állítható lengőkarral), neki a Gyümölcs utcát ajánlották, múlthéten volt is ott, azt mondja fasza lett.
cseréljék ki az egyik kerékcsavart a másikkal

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
A lambdaszonda előbb éri el azt a hőfokot, amikortól már szabályoz, mint a katalizátor a működéséhez szükséges hőmérsékletet. Ezért lehet tönkretenni a városi rövidtávokkal...
Mondd csak, Ivanicsék, ha katalizátort kell cserélni, vajon meg tudják oldani, persze nem horror áron? Mennyibe kerülhet náluk a szerviz óradíja? Megérné az a 4000Ft különbség? Nekem biztos, hogy nem. De nyilván ezeket is számításba vetted...