1.9 TDI (90LE) tuning
aktuális téma

Turbó csere nélkül mit lehet kihozni a 90le-s tdi-böl, elektromos adagolóval (nem akarok mechanikusat)
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Forgasd tovább 8000-ig nekem ott abbahagyja...


Vagy vegyél benzinest




Vagy vegyél benzinest


Nagy karod lesz erős mint ... ,de minek ha nincs hozzá lábad melled stb stb

probald ugy kilegteleniteni, hogy kopp hidegbol indulva jaro motornal nincs rajta a kupak, egesz amig be nem poccen a hutoventi jarasd, meg neha lepj ra gazra is
ha ratekered a kuapkot, beszorul a levego a zart rendszerbe, es nem tudja hol kidolgozni magabol azt
ha ratekered a kuapkot, beszorul a levego a zart rendszerbe, es nem tudja hol kidolgozni magabol azt
mondjuk most 5x0,26-ost akarok 

Blokkra gondolok ha már a hengerfej volt csinálva és nem volt baja, és a vízszivattyúról sincs meglazulva a ventilátor rész.
Jártam már úgy hogy megfordult és nem jól dolgozott

Jártam már úgy hogy megfordult és nem jól dolgozott


Ha ezt a nyomásos megoldást próbálom akkor már csak a radiátorra tudok gondlni, máshol nincs szivárgás...
Esetleg lehetséges az hogy beszívja a levegőt a vízpumpa és nem pedig a víz jön ki?? nagyon piszkálja az agyam a hengerfej vagy blokk repedés lehet (a téli fagyállóprobléma miatt..) csak akkor azt nem értem miért nem nyomja ki a vizet
egy ideje benne vagyunk így családostól ezekben a motorokban de ilyen jelenséggel még nem találkoztunk.
Esetleg lehetséges az hogy beszívja a levegőt a vízpumpa és nem pedig a víz jön ki?? nagyon piszkálja az agyam a hengerfej vagy blokk repedés lehet (a téli fagyállóprobléma miatt..) csak akkor azt nem értem miért nem nyomja ki a vizet


Nekem van eladó 502 házzal együtt.
Hibátlanok
Hibátlanok

nekem DTP 502 van benne kb 20e km óta és hibátlan,mondjuk azért berakás előtt lelett próbázva, hogy nem hugyozik-e valamelyik de szerencsére nem 

CSináljatok egy olyan kupakot a hűtőrendszerre ahol nyomás alá tudjátok helyezni azt. 2-3 bárral nyomassátok (1.1körül van a normál) és keressétek hol csurog :)
EZ elmondható mindegyik vw röl. Ki kell venni az egész műszerfalat.
Nem sajnos. a kapcsolóknál már szétszedtem egyszer hátha látom a radiátort, de kevés volt a hely. ott minden rendben van. valamiért levegő van benne mindig.
golf 3 nál ki kell venni az egész műszerfalat, mert csak úgy lehet hozzáférni a fűtőtesthez...
a fűtésállító kapcsolónál nincs az állítóbovden eltörve? mert nálam ez volt a gond egyszer, amikor nem akart fűteni...
a fűtésállító kapcsolónál nincs az állítóbovden eltörve? mert nálam ez volt a gond egyszer, amikor nem akart fűteni...

gondolom ki kell venni a komplett műszerfalat....
Fűtésradiátort lehet megadta magát. Azt viszont kicserélni jó móka :D
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem.
1.9 TDI 1z-s motorom van, télen kicsit gyenge volt a fagyálló és megfázott, de nem fagyott szét...
azóta nem birunk bele fűtést csinálni.
egy repedt vízcsőcsonkot kicseréltünk, kétszer lett hengerfejtömítés cserélve másodiknál már síkolva is lett és mégis állandóan levegős a radiátor.
a vizet nem nyomja ki viszont belül néha lehet hallani a levegő buborékozását a radiátor irányából. Mit nézzünk még meg, hogy legyen végre fűtésem?
1.9 TDI 1z-s motorom van, télen kicsit gyenge volt a fagyálló és megfázott, de nem fagyott szét...
azóta nem birunk bele fűtést csinálni.
egy repedt vízcsőcsonkot kicseréltünk, kétszer lett hengerfejtömítés cserélve másodiknál már síkolva is lett és mégis állandóan levegős a radiátor.
a vizet nem nyomja ki viszont belül néha lehet hallani a levegő buborékozását a radiátor irányából. Mit nézzünk még meg, hogy legyen végre fűtésem?
Üdv!
1.9tdi mechanikus adagolót keresek fejér megyében sos-ben.
ha véletlen van valakinek írna privátba vagy ide? előre is köszönöm!
1.9tdi mechanikus adagolót keresek fejér megyében sos-ben.
ha véletlen van valakinek írna privátba vagy ide? előre is köszönöm!
Sziasztok!
Egy kis segítségre és véleményre lenne szükségem. Tapasztalataitok szerint melyik a jobb porlasztócsúcs? A Bosch vagy a DTP? Illetve aki használt már DTP-t, annak volt valami gondja vele? 502-es csúcsot szeretnék venni, csak a vélemények eddig megoszlanak a megkérdezett emberek között a márka tekintetében.
Előre is köszi a válaszokat!
Egy kis segítségre és véleményre lenne szükségem. Tapasztalataitok szerint melyik a jobb porlasztócsúcs? A Bosch vagy a DTP? Illetve aki használt már DTP-t, annak volt valami gondja vele? 502-es csúcsot szeretnék venni, csak a vélemények eddig megoszlanak a megkérdezett emberek között a márka tekintetében.
Előre is köszi a válaszokat!

Üdv mindenkinek!
Van egy ALH-s TDI-m, kettős tömegű lendkereket kell cserélni...azt hallottam, hogy tudnám helyettesíteni G60 kuplungjával meg lendkerekével, ami persze fixes. Tudtok vmit ezzel kapcsolatban?Előre is köszi!
Van egy ALH-s TDI-m, kettős tömegű lendkereket kell cserélni...azt hallottam, hogy tudnám helyettesíteni G60 kuplungjával meg lendkerekével, ami persze fixes. Tudtok vmit ezzel kapcsolatban?Előre is köszi!
írsz neki pár kedves sort

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Levagyok maradva most turbók terén.. Kérdés a következő
AFN sdi vezérműtengely 502 esporlasztók, kollar féle chip.. 60 as kipuf rendszer
szóval milyen turbót rakjak fel?
gtb1756vk
gtb2056vk
mostanában mivel tuningolnak?