Átalakítási engedély

Témakör: Tuning
aktuális téma
Átalakítási engedély

Valaki fel tudna erről világosítani?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
managerboy
#885
2008. december 02. 21:53
bocsi, itt vagyok!
Minden jó ötletre vevő vagyok
Overfiend
#884
2008. december 02. 21:49
Látod pontosan ezért nem nyúlok bele, mert ilyen szinten hülye vagyok hozzá.
Ch_Denson
#883
2008. december 02. 21:37
Na igen, de ezzel a csapterpesztésen (is) állítasz, ami nem azonos a kerékdőléssel. Nem kicsit lehet vele megváltoztatni a kormányzáshoz szükséges erőt / egyenesbe való visszatérítési nyomatékot.
xela
#882
2008. december 02. 21:34
Én léptem, további jó eszmecserét.
Overfiend
#881
2008. december 02. 21:30
Na igen, de mivan, ha kifúrom felül, és mégse lesz jó
Továbbá nem hiszem, hogy nagyon örülnének neki bármilyen ellenőrzésen
Valahol már az is a "kókány" kategóriába tartozik.
Ellentétben ezzel:
xela
#880
2008. december 02. 21:30
Vannak cégek, akik komoly kisérletek után nyomják piacra a termékeiket.
És nem gagyik, két hétre gyártva.
Csak egy, példa
Overfiend
#879
2008. december 02. 21:27
..akkor meg már inkább a gyári megoldásokhoz kéne ragaszkodni.
Mondom, a japán mérnök fél évig számolgatta, úgy lett ilyen. Annál nem lesz jobb se a szemre levágott rugó, se az ilyenolyan ültető+hozzá találomra választott gátló.
kisszaki
#878
2008. december 02. 21:27
pontosan. én szerencsésnek mondom magam mert elég olcso minden a verdámhoz. meg van bontottan. kivéve a koni
Ch_Denson
#877
2008. december 02. 21:26
Ha McPhersonos a futóműved, akkor excenteres csavarral általában lehet a dőlésen is állítani. Vagy a lengéscsillapító felső furatát nagyobbra fúrni és már lehet is dőlésszöget állítani.
xela
#876
2008. december 02. 21:25
Én is a tapasztalatokat írom le sok év távlatából.
Sajna sok mostani gép, inkább csak küllemre piszkálható.
Komolyabban csak nagyon zsebbenyúlósan.
Overfiend
#875
2008. december 02. 21:25
Ennél a típusnál, persze..
Én meg astrához vagyok tökhülye, úgyhogy ebből sok jó nem fog kisülni
Overfiend
#874
2008. december 02. 21:24
Ezzel tisztában vagyok..
Ha negatív dőlése lenne a keréknek ücsi után, akkor semmi gond nem lenne vele. Egy jól megválasztott lengéscsillapítóval együtt persze.
Sajnos futóműállításnál a dőlést NEM tudják beállítani.. Ahhoz a toronyban felül kell eltolni a bekötési pontokat.
kisszaki
#873
2008. december 02. 21:24
kisszaki
#872
2008. december 02. 21:23
tudom a suzi teljesen más. én csak az én felfedezésemet irtam. tudom gömbfejet cserélek évente. sokat van megprobáltatva meg ilyenek. ezért ilyen a futomü. suzuki számomra tabu téma mert nem értek hozzá.
xela
#871
2008. december 02. 21:23
Nem!
Az észzerű, műszakilag átgondólt, építés.
Focus TDDI
#870
2008. december 02. 21:22
xela
#869
2008. december 02. 21:21
De a suzi futóműve, más kialakítás.
A te esetedben is az az előny jön, amit írtál, de viszont minden berugózásnál, a gömbcsuklók, jobban feszűlnek.
Pláne kanyarívben.
Ezek is okozhatnak kemény, meglepit.
Volt szerencsém ijlyenhez is.
Ékelődés, repedés vagy törés is.
kisszaki
#867
2008. december 02. 21:17
lengökar szög 22fok. igy kb 1.5cm
xela
#866
2008. december 02. 21:17
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 905 találat 46 oldalon