Bejáratás
aktuális téma

Sziasztok!
nézelödtem de nem találtam okosságot a témában és ezért hoztam létre ezt a topicot....
most vettem egy Calibra turbot, amit teljesen felujittatok motorikusan, vagyis fel lesz furva, uj dugok, gyürük, csapágyak, sportlendkerék stb....
a kérdésem annyi, hogy hogyan mennyi kilométeren keresztül milyen fordulatig kell bejáratni egy ilyen turbos felujitott mocit..... nem volt még felujitott verdám, turbos pláne nem
szoval várom a tanácsaitokat....
kösz és üdv: Csaba
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
A szerelőm mondta, hogy ne tartsam be nagyon ezt az 1000 kilóméteriga 3000 alatti dolgot, mert a turbómat is meg kell kicsit pörgetni. Szerinte az a lényeg, hogy ne erölködjön a motor, tehát ne 5-ben akarjak 2000-es fordulaton egy dombon felmenni....
Na elkezdtétek már a felújítást a Calibrában?
ez a bejáratás vagy a 4kerék vagy ?




de hogyne, csak én azért nem irtam neki mailt mert előbb körbe akarom járni a témát, eleve kell valaki aki belövi stb.... ugy voltam vele, hogy ha konkrét lesz a dolog akkor irok neki egy mailt..
meg kellene kérdezni! téged már nem érdekel?
az összekereket előbb rendbe fogom tetetni és csak ha rendben lesz akkor piszkálom tovább sztem, az A/F computert meg asszem APEX-i termék, ugy emléxek Tschangow, irta hogy forgalmazzák itt Mon is 84000 Ft ért asszem..... de hogy ki azt ő tudja
De az összkereked az valóban nagyon nem ok! Itt a gyorsulásin is volt egy Calibra és induláskor a bal első és a jobb hátsó forgott egy helyben...(de ciki) Az a benzin-levegő computer hol vásárolható meg? nem tudod?
ez egy opeltuningoló cég honlapjáról van, van pár lehetőség, de ez ennyi pénzért nagyon szimpi, ha nem is érné el a 330 pacit csak 300+ akkor is durva lenne az 1360 kgra

ha kicsit jobban menne a német, akkor biztosan nekem is ilyen kéne:-)))
na ez a komoly, most okosítottak ki

Informationen zur Phase 3½ - ca.330PS
Die Phase 3.5 stellt eine Weiterentwicklung unserer beliebten Phase-3 für einen großen Turbolader ( K26 oder ähnliches ) in Verbindung mit einem großen Ladeluftkühler dar .
1) maximaler Ladedruck 1.25Bar bis 7500U/min Overboost 1.50 Bar
2) Leistung mit großem Ladeluftkühler und K26 Turbolader max. 242kW/330PS
3) verbesserte Fahrbarkeit durch optimal dosierbare Ladedruckregelung
Der Drucksensor des Motorsteuergerätes wird ausgetauscht , der neue
Druckmessbereich des Austauschsensors erlaubt eine neuartige
drosselklappenabhängige Ladedruckregelung bis 1.25 Bar bis 7500U/min bei
moderatem Overboostverhalten bis max. 1.5 Bar !
Der Chip der Motorsteuerung wird gegen eine , den neuen Verhältnissen optimierte
Variante ausgetauscht , ein neuer Boost-Controller Chip wird eingesetzt !
Die Phase-3.5 wird NUR in Verbindung mit unserem großen Ladeluftkühler ausgeliefert !
Alle Phase-3 Kunden können Ihr System kostengünstig aufrüsten !
Phase-3.5 komplett mit Ladeluftkühler : 1350EUR
ilyen kell nekem



Informationen zur Phase 3½ - ca.330PS
Die Phase 3.5 stellt eine Weiterentwicklung unserer beliebten Phase-3 für einen großen Turbolader ( K26 oder ähnliches ) in Verbindung mit einem großen Ladeluftkühler dar .
1) maximaler Ladedruck 1.25Bar bis 7500U/min Overboost 1.50 Bar
2) Leistung mit großem Ladeluftkühler und K26 Turbolader max. 242kW/330PS
3) verbesserte Fahrbarkeit durch optimal dosierbare Ladedruckregelung
Der Drucksensor des Motorsteuergerätes wird ausgetauscht , der neue
Druckmessbereich des Austauschsensors erlaubt eine neuartige
drosselklappenabhängige Ladedruckregelung bis 1.25 Bar bis 7500U/min bei
moderatem Overboostverhalten bis max. 1.5 Bar !
Der Chip der Motorsteuerung wird gegen eine , den neuen Verhältnissen optimierte
Variante ausgetauscht , ein neuer Boost-Controller Chip wird eingesetzt !
Die Phase-3.5 wird NUR in Verbindung mit unserem großen Ladeluftkühler ausgeliefert !
Alle Phase-3 Kunden können Ihr System kostengünstig aufrüsten !
Phase-3.5 komplett mit Ladeluftkühler : 1350EUR
ilyen kell nekem


Gondolom ez csak a tiedre vonatkozik, mert állítólag nagyon gyenge a Calibra összkereke....remélem én már 3 hét múlva indíthatom a rettenetet!:-)
csak már lennék tul ezen a bejáratási dolgon, tegnap beszéltem egy rallys sráccal, és ö adott instrukciókat, pl azt mondta, hogy meilött bármihez nyulnék a motorban erösitsem meg a 4Wd-t, ad cimet telefonszámot, van pesten valami szaki aki megcsinálja..... ugyhogy én nyilván ezzel kezdem, és utána fogok csak motor környékén oksokodni

Mondtam én! eléggé körüljártam én is ezt a kérdést és úgy döntöttem, hogy neki engedem csak, hogy belenyúljon. Remélem majd beleférek az előjegyzési naptárjába!
eredetelig én csak az A/F comput akartam, de közben beszéltem kaposvári haverokkal és tényleg elég jo hire van ennek a Sipos Péternek....

jol van majd ne felejts el irni hogy mi a helyzet, ha neked beválik én is nekifutok....



A terv az, hogy ha bejárattam, mert ugye akkor tudjuk pörgetni a motort és akkor lehet érezni a különbséget. De tuti, hogy elötte beszélek vele és mindkettőt megkérdezem. Természetesen, ha azt mondja, hogy ez is jó és az is és alkalmazható a kettő együtt, akkor természetesen mindkettő megy bele..(ahogy pénzem lesz rá)
te mikor viszed hozzá? majd ha bejárattad? vagy?

Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
Üdv