BOV Dieselbe!?

Témakör: Tuning
aktuális téma
BOV Dieselbe!?

Üdvözlet! Diesel autómba szeretnék Blow Off szelepet, de nem tudom honnan, kitől, milyet? Mivel itt sok hozzáértő van gondoltam megkérdezem, hátha van Valaki aki tud segíteni. Köszi.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4
a8
#43
2004. szeptember 01. 08:06
akkor most már csak szereznem kell egyet hozzá, és mehet a szuszogás
n12turbo
#42
2004. augusztus 31. 16:34
15 perces munka ráhajingálni....
a8
#41
2004. augusztus 31. 14:01
ox köszi, akkor kell egy kicsit farigcsálni is tehát....de végülis a lényeg a végeredmény...
Sytex69
#40
2004. augusztus 30. 13:23
A BOV dieselben, azon kívül hogy sziszeg jó másra is, mert elképzelésem szerint nem igazán tudja betölteni a szerepét...
n12turbo
#39
2004. augusztus 30. 11:51
A legjobban úgy jársz ha németországból rendeled. beírod a keresőbe kihoz 10ezer találatot. A lényeg az hogy a maximális nyomásra figyelj. Mert vannak olyanok amik csak 1 bar ig jó és ha afelett tölt a turbód akkor cseppet nem lesz jó. Rátenni nem túl nagy dolog, az enyémet én ttettem fel azóta is vidáman sziszeg a kicsike
ha nincs kialakított helye a szívócsonkon akkor hegeszteni is kellesz.
Bishop
#38
2004. augusztus 30. 09:57
Nincs benne gyárilag és tudsz bele tenni...
(sőt kimondottan hatásos, mert jótékonyan hat a túrbó élettartamára) Nem tudom hol kapsz ilyent mert nincs turbóm... De biztos sok hely van....
Bishop
#37
2004. augusztus 30. 09:57
Nincs benne gyárilag és tudsz bele tenni...
(sőt kimondottan hatásos, mert jótékonyan hat a túrbó élettartamára) Nem tudom hol kapsz ilyent mert nincs turbóm... De biztos sok hely van....
a8
#36
2004. augusztus 30. 08:31
skacok ugyan nekem nem dieselem van, de ha esteleg valaki tud segiteni megköszönném, a kérdésem annyi, hogy a Calibra turboba van e BOV gyárilag, és hogy ha nincs - én nem hallom hogy szuszogna váltáskor - akkor lehet e rá tenni, illetve hol tudok venni BOV-ot hozzá?

FGabesz
#35
2004. augusztus 03. 15:16
Én úgy látom, hogy a ennél a típusnál Super Sequential (SSQV) két típus van. A Details oszlopban ott a Diesel. Lehet tök félreértem akkor bocsi. De egy másik forgalmazónál is láttam univerzálist non-diesel és diesel típust..... Most akkor lehet teljesen félreértek valamit. Már az oldalon, azt amit mondtatok azt értem és felfogtam.
ati_TDI
#34
2004. augusztus 03. 13:46
n12

Nem érted mire célzok...
Nincs felesleges nyomás amit ki tudna fujni. Ha leveszed a lábad a gázpedálról (ezt érzékeli egy potméter), akkor a computer bezárja a turbón a geometriát és nincs turbónyomás sem. Amugy meg a diesel motor légfelesleggel működik, tölhetsz bele akármennyi levegőt csak akkor lesz több teljesitmény ha adsz hozzá üzemanyagot is...

FGabesz:
Lehet hogy én vagyok a vak, de itt hol irják hogy jó dieselbe is?
n12turbo
#33
2004. augusztus 03. 12:30
Ati!

Ha az előző kommenteket elolvastad volna akkor rájönnél hogy ezt már megbeszéltük. Azaz hogy a dízelbe nincs pillnagószelep és ezért nincs is vákum ami meghúzza a BOV-ot. De vannak megoldások arra hogy valmi vákumot "gyártson" neki akkor amikor azt egy normál benzines is csinálná magától. A kérdés már az volt hogy van e értelme az egésznek.....
angelday
#32
2004. augusztus 03. 09:56
Basszus. Megvan a gond! Van benne véletlenül egy pici szóköz. Ez a TUTI!
angelday
#31
2004. augusztus 03. 09:53
Inkább leírom, mert ez sem műxik... Nem értem.

www.takakaira.com/accessories/ nightpager/nightpager.html
angelday
#30
2004. augusztus 03. 09:52
Bocsesz elrontottam. Itt a jó oldal!
angelday
#29
2004. augusztus 03. 09:50
Itten van egy oldal, ahol blow off hanggeneráló kütyüt árulnak. Jók a sample hangok...
FGabesz
#28
2004. augusztus 02. 17:16
Na itten van a link. A lap alján látható. Ez a cikkszám, de úgyis észreveszed. HKS 1421-SA002 BOV
ati_TDI
#27
2004. augusztus 02. 16:57
500 dolcsi??? nemáááááá
annyiér aranyból van?
linkeld be azt a kütyüt és mégnézzük hogy mire jó...
FGabesz
#25
2004. augusztus 02. 16:47
Igen változó geometriájú turbó-ja van. Na most már értem! OK! Tényleg nem tudtam..... De ezt mondtam is.... Akkor szerinted mi lehet az amit a HKS-nél láttam? Csak kérdezem.. Lehet, hogy annak pusztán hangbeli hatása van? 500$-ér?
ati_TDI
#24
2004. augusztus 02. 16:30
FGabesz

Az a BOV mitől fog lefujni? Sztem nem érted a működését az egésznek. Nem bántani akarlak ugyhogy leirom szájbarágósan hogy megértsd.
Szóval a BOV a folytószelep és a turbó között van, arra hivatott hogy amikor pörög a motor és tölt a turbó, te leveszed a gázpedálról a lábad folytószelep bezár de a turbó még tölt mer ugye lendületbe van szegény, akkor a felesleges nyomást a szabadba engedi ill visszavezeti a turbó elé.
Namost ugye a diesel motorba nincs folytószelep és ezért nem is kell oda...
1 dologra lenne az jó, hogy ha a waste-gate szeleped nem müködne, ami ugye korlátozza a nyomást, akkor itt le tud fujni és nem szalad fel a nyomás az egekbe.
De ahogy nézem neked uj dieseled van, sztem azon változó geometriájú turbó van és a geometria szabályozza a nyomást, tehát tök felesleges bármiféle BOV....
üdv
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4
Összesen 63 találat 4 oldalon