BOV Dieselbe!?
aktuális téma

Üdvözlet! Diesel autómba szeretnék Blow Off szelepet, de nem tudom honnan, kitől, milyet? Mivel itt sok hozzáértő van gondoltam megkérdezem, hátha van Valaki aki tud segíteni. Köszi.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
akkor most már csak szereznem kell egyet hozzá, és mehet a szuszogás

15 perces munka ráhajingálni....
ox köszi, akkor kell egy kicsit farigcsálni is tehát....de végülis a lényeg a végeredmény...

A BOV dieselben, azon kívül hogy sziszeg jó másra is, mert elképzelésem szerint nem igazán tudja betölteni a szerepét...
A legjobban úgy jársz ha németországból rendeled. beírod a keresőbe kihoz 10ezer találatot. A lényeg az hogy a maximális nyomásra figyelj. Mert vannak olyanok amik csak 1 bar ig jó és ha afelett tölt a turbód akkor cseppet nem lesz jó. Rátenni nem túl nagy dolog, az enyémet én ttettem fel azóta is vidáman sziszeg a kicsike
ha nincs kialakított helye a szívócsonkon akkor hegeszteni is kellesz.

ha nincs kialakított helye a szívócsonkon akkor hegeszteni is kellesz.
Nincs benne gyárilag és tudsz bele tenni...
(sőt kimondottan hatásos, mert jótékonyan hat a túrbó élettartamára) Nem tudom hol kapsz ilyent mert nincs turbóm... De biztos sok hely van....
(sőt kimondottan hatásos, mert jótékonyan hat a túrbó élettartamára) Nem tudom hol kapsz ilyent mert nincs turbóm... De biztos sok hely van....
Nincs benne gyárilag és tudsz bele tenni...
(sőt kimondottan hatásos, mert jótékonyan hat a túrbó élettartamára) Nem tudom hol kapsz ilyent mert nincs turbóm... De biztos sok hely van....
(sőt kimondottan hatásos, mert jótékonyan hat a túrbó élettartamára) Nem tudom hol kapsz ilyent mert nincs turbóm... De biztos sok hely van....
skacok ugyan nekem nem dieselem van, de ha esteleg valaki tud segiteni megköszönném, a kérdésem annyi, hogy a Calibra turboba van e BOV gyárilag, és hogy ha nincs - én nem hallom hogy szuszogna váltáskor - akkor lehet e rá tenni, illetve hol tudok venni BOV-ot hozzá?




Én úgy látom, hogy a ennél a típusnál Super Sequential (SSQV) két típus van. A Details oszlopban ott a Diesel. Lehet tök félreértem akkor bocsi. De egy másik forgalmazónál is láttam univerzálist non-diesel és diesel típust..... Most akkor lehet teljesen félreértek valamit.
Már az oldalon, azt amit mondtatok azt értem és felfogtam.


n12
Nem érted mire célzok...
Nincs felesleges nyomás amit ki tudna fujni. Ha leveszed a lábad a gázpedálról (ezt érzékeli egy potméter), akkor a computer bezárja a turbón a geometriát és nincs turbónyomás sem. Amugy meg a diesel motor légfelesleggel működik, tölhetsz bele akármennyi levegőt csak akkor lesz több teljesitmény ha adsz hozzá üzemanyagot is...
FGabesz:
Lehet hogy én vagyok a vak, de itt hol irják hogy jó dieselbe is?
Nem érted mire célzok...
Nincs felesleges nyomás amit ki tudna fujni. Ha leveszed a lábad a gázpedálról (ezt érzékeli egy potméter), akkor a computer bezárja a turbón a geometriát és nincs turbónyomás sem. Amugy meg a diesel motor légfelesleggel működik, tölhetsz bele akármennyi levegőt csak akkor lesz több teljesitmény ha adsz hozzá üzemanyagot is...
FGabesz:
Lehet hogy én vagyok a vak, de itt hol irják hogy jó dieselbe is?

Ati!
Ha az előző kommenteket elolvastad volna akkor rájönnél hogy ezt már megbeszéltük. Azaz hogy a dízelbe nincs pillnagószelep és ezért nincs is vákum ami meghúzza a BOV-ot. De vannak megoldások arra hogy valmi vákumot "gyártson" neki akkor amikor azt egy normál benzines is csinálná magától. A kérdés már az volt hogy van e értelme az egésznek.....
Ha az előző kommenteket elolvastad volna akkor rájönnél hogy ezt már megbeszéltük. Azaz hogy a dízelbe nincs pillnagószelep és ezért nincs is vákum ami meghúzza a BOV-ot. De vannak megoldások arra hogy valmi vákumot "gyártson" neki akkor amikor azt egy normál benzines is csinálná magától. A kérdés már az volt hogy van e értelme az egésznek.....

Inkább leírom, mert ez sem műxik... Nem értem.
www.takakaira.com/accessories/ nightpager/nightpager.html

www.takakaira.com/accessories/ nightpager/nightpager.html
Itten van egy oldal, ahol blow off hanggeneráló kütyüt árulnak. Jók a sample hangok... 

Na itten van a link. A lap alján látható. Ez a cikkszám, de úgyis észreveszed.
HKS 1421-SA002 BOV

500 dolcsi??? nemáááááá
annyiér aranyból van?
linkeld be azt a kütyüt és mégnézzük hogy mire jó...
annyiér aranyból van?

linkeld be azt a kütyüt és mégnézzük hogy mire jó...
Ja, és köszi! 

Igen változó geometriájú turbó-ja van. Na most már értem! OK! Tényleg nem tudtam..... De ezt mondtam is....
Akkor szerinted mi lehet az amit a HKS-nél láttam? Csak kérdezem.. Lehet, hogy annak pusztán hangbeli hatása van? 500$-ér? 


FGabesz
Az a BOV mitől fog lefujni? Sztem nem érted a működését az egésznek. Nem bántani akarlak ugyhogy leirom szájbarágósan hogy megértsd.
Szóval a BOV a folytószelep és a turbó között van, arra hivatott hogy amikor pörög a motor és tölt a turbó, te leveszed a gázpedálról a lábad folytószelep bezár de a turbó még tölt mer ugye lendületbe van szegény, akkor a felesleges nyomást a szabadba engedi ill visszavezeti a turbó elé.
Namost ugye a diesel motorba nincs folytószelep és ezért nem is kell oda...
1 dologra lenne az jó, hogy ha a waste-gate szeleped nem müködne, ami ugye korlátozza a nyomást, akkor itt le tud fujni és nem szalad fel a nyomás az egekbe.
De ahogy nézem neked uj dieseled van, sztem azon változó geometriájú turbó van és a geometria szabályozza a nyomást, tehát tök felesleges bármiféle BOV....
üdv
Az a BOV mitől fog lefujni? Sztem nem érted a működését az egésznek. Nem bántani akarlak ugyhogy leirom szájbarágósan hogy megértsd.
Szóval a BOV a folytószelep és a turbó között van, arra hivatott hogy amikor pörög a motor és tölt a turbó, te leveszed a gázpedálról a lábad folytószelep bezár de a turbó még tölt mer ugye lendületbe van szegény, akkor a felesleges nyomást a szabadba engedi ill visszavezeti a turbó elé.
Namost ugye a diesel motorba nincs folytószelep és ezért nem is kell oda...
1 dologra lenne az jó, hogy ha a waste-gate szeleped nem müködne, ami ugye korlátozza a nyomást, akkor itt le tud fujni és nem szalad fel a nyomás az egekbe.
De ahogy nézem neked uj dieseled van, sztem azon változó geometriájú turbó van és a geometria szabályozza a nyomást, tehát tök felesleges bármiféle BOV....
üdv
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!