EcoTek !?
aktuális téma

Most láttam a hírdetések között, az e-mailemet folyamatosan bombázzák vele, mióta egyszer megkérdeztem mi a frász ez. Szóval mi is? ér-e valamit? ennyiért megéri?
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1
2
belinkelném a bontex honlapját, ott van egy bővebb leírás, csak nem müxik
késöbb lehet itt próbálkozni:http://clean1.cleansource.hu/bontex/update/index.html
késöbb lehet itt próbálkozni:http://clean1.cleansource.hu/bontex/update/index.html
Én felhívtam a Metabondot, aki itthon forgalmazza. Azt mondta ott egy face, hogy injektoros autóba nem ajánlja.
Inkább régi skodri, biguli stb...
Inkább régi skodri, biguli stb...
ha jó emléxem akkor jó ronda hangja lesz a kocsinak tőle....
Ne mondjatok mar hogy nem hasznal semmit
valakinek biztossan, de szerintem nem annak aki megveszi, max akitöl.

Azt a csuklóra kell, és a Kínaiak voltak....
Hello
Ez nem az a gyarto aki ezt a magneses bigyot is feltalalta amit a benzincsöre kellett tenni? Vagy a magneslapok amit a benzintankra erösiteni, stb???
Ez nem az a gyarto aki ezt a magneses bigyot is feltalalta amit a benzincsöre kellett tenni? Vagy a magneslapok amit a benzintankra erösiteni, stb???
nemtom sajna...


Ott a pont
ér valamit ez a szar?

ér valamit ez a szar?
A szerkezet kis mennyiségű turbulens levegőt adagol be a motor beszívó gyűjtőcsövében, bizonyos meghatározott nyomások mellett.
Ez turbulenciát idéz elő a robbanó gáz elegyben, mely az üzemanyag molekulák jobb porlasztását hozza létre és ily módon jobb robbanást, effektívebb és tisztább égési folyamatot biztosit.
A berendezés háromféle módon fejti ki hatását:
1. Először alapjáratnál beereszt egy kisebb mennyiségű levegőt, ez javítja a károsanyag-kibocsátást anélkül, hogy befolyásolná az egyenletes járást.
2. Másodszor közepes fordulatszámnál ki-be kapcsol (oszcillál), ezzel levegőpulzálást idéz elő, amely turbulenciát hoz létre a beszívócsőben.
3. Harmadszor nagy fordulatszámnál a bemenő keverék örvénylését, azaz forgószelét kelti. Mindezek végső hatása az üzemanyag molekulák jobb porlasztása és ezért effektívebb és tisztább az égés.
EcoTek CB-26 P-nek nevezik, mely azt jelenti,
hogy max. 2,6 literes benzines motor tiszta égése.
A 2,6 liternél nagyobb motorokhoz két berendezés kell.
Csaknem minden benzines motorhoz jó, beleértve az EFI és Turbo motorokat.
A berendezés angol találmány és gyártmány. Szabadalmi bejelentés alatt van.
Ez egy mechanikus szerkezet, amelyet ha felszerelnek benzines (nem dízel) motorra, akkor az
- csökkenti az üzemanyag-fogyasztást,
- akár 20%-kal is emeli az összteljesítményt,
- és jelentősen csökkenti a károsanyag-kibocsátást
A Department of Trade and Industry
(Angol Kereskedelmi és Ipari Minisztérium), valamint a Warren Spring Laboratórium által végzett független vizsgálatok a következő károsanyag-kibocsátás és üzemanyag-fogyasztás eredményeket mutatják:
- szénhidrogén kibocsátás 4,8 %-kal csökkent
- a nitrogénoxidé 17,1 %-kal kevesebb
- a széndioxid 21 %-kal
- a szénmonoxid 27,9 %-kal
- az oxidok és nitrogén 21 %-kal
- de ami a legfontosabb, a benzinfogyasztás 21,8 %-kal csökkent!




Ez turbulenciát idéz elő a robbanó gáz elegyben, mely az üzemanyag molekulák jobb porlasztását hozza létre és ily módon jobb robbanást, effektívebb és tisztább égési folyamatot biztosit.
A berendezés háromféle módon fejti ki hatását:
1. Először alapjáratnál beereszt egy kisebb mennyiségű levegőt, ez javítja a károsanyag-kibocsátást anélkül, hogy befolyásolná az egyenletes járást.
2. Másodszor közepes fordulatszámnál ki-be kapcsol (oszcillál), ezzel levegőpulzálást idéz elő, amely turbulenciát hoz létre a beszívócsőben.
3. Harmadszor nagy fordulatszámnál a bemenő keverék örvénylését, azaz forgószelét kelti. Mindezek végső hatása az üzemanyag molekulák jobb porlasztása és ezért effektívebb és tisztább az égés.
EcoTek CB-26 P-nek nevezik, mely azt jelenti,
hogy max. 2,6 literes benzines motor tiszta égése.
A 2,6 liternél nagyobb motorokhoz két berendezés kell.
Csaknem minden benzines motorhoz jó, beleértve az EFI és Turbo motorokat.
A berendezés angol találmány és gyártmány. Szabadalmi bejelentés alatt van.
Ez egy mechanikus szerkezet, amelyet ha felszerelnek benzines (nem dízel) motorra, akkor az
- csökkenti az üzemanyag-fogyasztást,
- akár 20%-kal is emeli az összteljesítményt,
- és jelentősen csökkenti a károsanyag-kibocsátást
A Department of Trade and Industry
(Angol Kereskedelmi és Ipari Minisztérium), valamint a Warren Spring Laboratórium által végzett független vizsgálatok a következő károsanyag-kibocsátás és üzemanyag-fogyasztás eredményeket mutatják:
- szénhidrogén kibocsátás 4,8 %-kal csökkent
- a nitrogénoxidé 17,1 %-kal kevesebb
- a széndioxid 21 %-kal
- a szénmonoxid 27,9 %-kal
- az oxidok és nitrogén 21 %-kal
- de ami a legfontosabb, a benzinfogyasztás 21,8 %-kal csökkent!




Most láttam a hírdetések között, az e-mailemet folyamatosan bombázzák vele, mióta egyszer megkérdeztem mi a frász ez.
Szóval mi is? ér-e valamit? ennyiért megéri?
Szóval mi is? ér-e valamit? ennyiért megéri?
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1
2
Összesen 32 találat 2 oldalon
Átmegy majd tőle a kocsi dízel üzeműbe és azért nem fog fogyasztani?