Ecotek CB-26 P<---mi is ez?

Témakör: Tuning
aktuális téma
Ecotek CB-26 P<---mi is ez?
itt nézegettem ezt az álommasinát,de leírások nagy humbuknak tűnnek,úgyaankro ah igaz mégis,akkor szép.... valakinek személyes tapasztaalta van esetleg a dologról???
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4
laci81
#31
2005. január 24. 19:22
Te szerelted be az autódba?
:Norbii:
#30
2005. január 24. 19:20
akkor mesélj már róla légyszi, hogy milyen!
Bughi
#29
2005. január 24. 19:20
de tényleg mi változott??
Bughi
#28
2005. január 24. 19:20
laci81
#27
2005. január 24. 19:19
speer
#26
2005. január 24. 19:18
30000-felett van ,de az öreg nekem 25-ért hozta!
speer
#25
2005. január 24. 19:16
Itt az ember adatai aki nekem szerezte,normális a bácsi:ZUBA JÁNOS
[email protected] 0620/372-38-34
:Norbii:
#24
2005. január 24. 19:14
és ennek mi az ára srácok?
laci81
#23
2005. január 24. 19:07
Hol lehet ezt megrendelni?
kavics
#22
2005. január 24. 16:20
Leírás
a bonex honlap nem elérhető, de most találtam ezt a leírást az ecotekről a gépemen asszem onnan töltöttem le....
jó olvasgatást
speer
#21
2005. január 24. 14:09
PYTHON3
#20
2005. január 24. 13:55
nekérj bocsánatot,köszönöm szépen figyelmességed:))
PYTHON3
#18
2005. január 24. 01:41
na én léptem aludni,valakitől várok véleményt,aki esetleg használja ezt a csodaizét:)))remélem érkezik ide egy olyan legalább....
jóccakát mindenkinek!
PYTHON3
#17
2005. január 24. 01:29
valami örvényt kelt a levegőnek,meg turbulenciát,meg minden...és az jó...
PYTHON3
#16
2005. január 24. 01:28
igazándiból énse....
de mindenhol a károsanyagcsökkenés,meg fogyasztáscsökkenés a főtéma,állítólag mérések szerint valami 21%ot csökkent rajta.....számomra nemtúl hihető....
de teljesítményre nemad konkrét adatot sajnos:(
SG3
#15
2005. január 24. 01:26
Valamit a szívóoldali vákummal magyaráz. még mindig nem értem mi köze ennek a teljesítményhez
PYTHON3
#14
2005. január 24. 01:21
Hogyan kell felszerelni?

A legtöbb kocsira egy képzettebb amatőr szerelő könnyen felszereli. Mindössze csak az kell, hogy megtalálja a fékrásegítő tömlőjét, amely a fékerő növelő dobról jön le.

Iktassa be ezt a készüléket ebbe a tömlőbe, vagy egy ennek megfelelő beszívó gyűjtőcső szellőzővezetékbe, jó közel a beszívó gyűjtőcsőhöz.

Ha olyan kocsija van, amelyen nincs rásegítő/szellőző hozzáférhetőség, akkor meg kell csapolni a beszívó gyűjtőcsövet. Mi szállítunk elosztót a dupla készülékhez, és ezt az elosztót kell bekötni a beszívó gyűjtőcsőbe közvetlenül vagy általában egy záródugón át ¼”-os menettel.

A műanyag T-elágazót le kell szerelni a készülékről, és ezt kell közvetlenül becsavarni a gyűjtőcsőbe vagy az elosztóba szükség szerint.


Így szabályozza be a berendezést:

Zárja be a szelepet (órajárásnak megfelelően) teljesen, melegítse fel a motort és a motor alapjáratán csavarja ki a szűrőházat, amíg a készülék süvítő hangot nem ad ki, majd zárja vissza arra a pontra, amikor a zaj megszűnik.

Győződjön meg arról, hogy precízen azon a ponton van, ahol a zaj megszűnik és ezután zárja az egységet (órajárásnak megfelelően) erről a pontról egy negyed fordulattal (90º) és itt rögzítse.

Az egység rögzítéséhez húzzuk meg a rögzítő gyűrűt.

A beszabályozás ekkor kész. Ugye milyen egyszerű?




http://www.akciosbolt.hu/index.php

PYTHON3
#13
2005. január 24. 01:20
te,nemvagyok autószerelő,és énse értem,de olvassátok el,és ne engem röhögjetek ki
Bughi
#12
2005. január 24. 01:17
nem értem ha a levegö beáramlást szabájozza akkor hogy jön ide a fék??
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1 2 3 4
Összesen 71 találat 4 oldalon