EGR szelep

Témakör: Tuning
aktuális téma
EGR szelep

Valaki tudna mesélni róla? Mi lesz ha kikötöm? Mennyivel nő a teljesitmény?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4
pomicsabi
#73
2010. december 01. 08:19
A török G Astrákba nem volt EGR csak egy olyan programot kell feldobni, és már is lehet vakítani nem fogja jelezni semmi. Csak az immobilájzer lesz a kérdés, mert azt meg nem ismeri fel a török program
Csuli840
#72
2010. december 01. 08:05
Hali! Opelnél ez igazából úgy van, hogy a mostani újabba ecotec motorokat már nem igazán lehet levakítani egr-részről. Itt az újabb alatt az XEP-re végződőket értem. A régebbinél gond nélkül megoldható, DE csak benzinesnél. Új dieselnél nem érdemes, mert elég rendesen tönkre vághatja. A "régebbi" dieseleknél nem lehet gond. A tisztítás meg sajnos nem egyszeri, bizonyos időközönként megragad... Furcsa dolog ez, tulképpen csak az EURO-normák miatt kellenek a motorba
Dr.Tápfesz
#71
2010. december 01. 06:18
Ha sikerül az olajfogyást minimálisra csökkenteni akkor javíthat az esélyen. Azt ajánlják az opel kereskedésben ,hogy amikor megállsz , járasd a motort 20 másodpercig és akkor lecsökken ez az érték.
tjanika
#70
2010. november 30. 22:50
Köszi a hozzászólást,mindig tanul valamit az ember.Akkor a kiiktatás kilőve,marad a remény,hogy minél tovább bírja.Az adalék az olajba szerinted javítja az esélyeimet?
Dr.Tápfesz
#69
2010. november 30. 22:43
10-15e km max amit ér a dolog sajnos. ( egy ismerősöm által adott információ szerint)
Dr.Tápfesz
#68
2010. november 30. 22:42
Az astra G , légtömegmérős.
A motorvezérlő beleszámolja az EGR szelep irányábol jövő plusz levegőt is a keverékképzésbe.
Dr.Tápfesz
#67
2010. november 30. 22:42
Lefalazni akkor falazhatod ha nem légtömegmérőd hanem map szenzorod van.
tjanika
#66
2010. november 30. 22:40
Hali!
Ma túl vagyok az első EGR szelep tisztításon.Remélem egy időre le van tudva.Elég bosszantó hiba...
Látom sokan "lefalazzák",és utána nincs vele probléma,hát nekem nem ajánlották.Egyenlőre marad ahogy volt,(talán tenni kéne az olajba WYNN'S Super Charge motoradalékot biztos ami biztos)na majd még meggondolom.
gyugyu
#65
2010. május 16. 14:00
üdv
Mindenkinek !

Én ledugaszoltam és semmi hiba (VW 1.9TDI /AFN/ 81Kw)
Kicsit jobban húz, talán.

monky
#64
2008. július 22. 21:25
egér szelep,az mi
mikk
#62
2008. július 20. 14:58
A TDI bírja,nem kell félteni,én már70.000 et beletettem úgy hogy nem kicsit haladós,versenyeken kapta az ívet....hibátlan...a legjobb diesel konstrukció ami létezik
ftag
#61
2008. július 20. 14:50
egyébként bizonyos chip tuningoknál eleve úgy van megirva a program hogy az egr szelepet zárva tartja!tehát ilyen esetben nincs szükséges semmien sufni lefalazásra!
Golf3_TDI
#60
2008. július 20. 13:43
Focus TDDI
#59
2008. július 20. 13:17
jó is az! csak ésszel fújjátok a motort
fulop-1
#58
2008. július 20. 13:16
Nem hangzik roszul,de nekem ez már le van zsírozva, kihagyom,köszönöm!
80e-ért tudtam volna hybridet gt17/gt20.
Focus TDDI
#57
2008. július 20. 13:14
100ért tudok GT17be épített 320d turbót garival
fulop-1
#56
2008. július 20. 13:13

mármint BMW turbo? Azt hogyér adhatják? Biztos komprikáltabb a felrakása,mint a gt17-é!
Mivel szerelik a BMW-t?
Focus TDDI
#55
2008. július 20. 13:09
én a helyedben ráraknék 1 320d turbót és kicsit piszkálnék hozzá a chipen.Legjobb!
fulop-1
#54
2008. július 20. 13:08
Kiélezni nem szeretném a mocit, de azért legyen haladós
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4
Összesen 73 találat 4 oldalon