EGR szelep

Témakör: Tuning
aktuális téma
EGR szelep

Valaki tudna mesélni róla? Mi lesz ha kikötöm? Mennyivel nő a teljesitmény?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4
Focus TDDI
#33
2008. július 20. 12:49
a vákuum csöveket sehol sem szabad piszkálni.Lefalazni csak ott szabad az EGR-t.szét kell szedni a szelepet és 1 kemény anyagot befaragni oda és vissza csavarozni
deflektor
#32
2008. július 20. 12:48
Vega olvasd az autód oldalát is pls :)

Azt hiszem magam járok majd utána. Visszaalakítom, és ha nem vált be ledugózom újra. A modernperformance csinál EGR lefalazó szettet. Lehet nem véletlenül.
wegapower
#31
2008. július 20. 12:47
de nem a vákumcsöved hanem a felfogatásnál a tömitésnél van dugózva akkor elvileg nem szól
Focus TDDI
#30
2008. július 20. 12:47
inkább a környezetet károsítom mint sem a saját pénztárcámat
Focus TDDI
#28
2008. július 20. 12:46
én már vagy 1éve járok vele ledugózva és soha nem világított még a chek-em
Vectra555
#27
2008. július 20. 12:45
Az a traktorba kell!

Meg az olajkályhába.
wegapower
#26
2008. július 20. 12:44
ott semmi változás csak hidegben kicsit kerregősebb a motor járása meg a fordoknál is van ami figyeli hogy mennyire nyit ki a szelep és ha ledugózod világit a check
Focus TDDI
#25
2008. július 20. 12:44
amikor vissza van vezetve a kipuffogó gáz gondold el hogy azt a kormos cuccot vezeti vissza a motorba,ami kijönne a csövedből,ez 1 fajta újrahasznosítás ami káros anyag nem égett el az vagy elég vagy lerakódik a motorban
Focus TDDI
#24
2008. július 20. 12:42
miért kéne benzin??? és mi van a gázolajjal???
wegapower
#23
2008. július 20. 12:41
Csak a vw csoportosoknál nem szabad lefalazni mert a motorvezérlő figyeli a szivócsőnyomást és ha nem jut vissza a kipufogógáz a motorba akkor is hibát jelez ott ha a tisztitás nem jön be csere(65000ft)
wegapower
#22
2008. július 20. 12:39
kevesebb leszz mert a korom elégetéséhez is benzin kell
Grabowski
#21
2008. július 20. 12:38
szerintem nem. Mivel a visszavezetett gáz mértéke nem változik, csak a kipufogott gázban lesz kevesebb a károsanyag...
Vectra555
#20
2008. július 20. 12:29
"A hiba leginkább az X-es motoroknál jelentkezik hamar"

Nekem 200 ezer van benne, és semmi gond. A előző Vectrám szintén X-es motorral járt. Annak vacakolt az AGR-je. Miután egy szerelő ránézett és kipucolta, ajánlotta az STP adalékot 5 ezer kilométerenként. Na ezután sosem volt vele gondom, 162 ezerrel adtam el. Miután a korom felelős a dologért, sajnos nem mindegy mit tankol bele az ember. Ha meg már tényleg nem lehet bízni a benyó minőségében, akkor egy kis kerozinos adalékanyag, és kipucolja a rendszert.
deflektor
#19
2008. július 20. 12:29
Nekem a vezérlő vagy mi a szösz membránja volt kiszakadva, meg némi korom eltömte az egyik átjárót. Fogyasztásba beleszólhat az EGR lefalazása?
wegapower
#18
2008. július 20. 12:25
nem csak a károsanyagkibocsájtás miatt van az autókban hanem dizelnél hidegben visszaeresztve melegiti be hamarabb a motort benzinesnél meg az égési hőmérsékletet csökkenti és ezáltal kevesebb lessz a no x kibocsájtás
dizelnél annyi a jelentősége ha hidegen ütöd a motort hamarabb tönkremegy (igyis ugyis)
Grabowski
#17
2008. július 20. 12:23
amúgy egy percre felugorhatnál msnre
Grabowski
#16
2008. július 20. 12:23
Büszke lehetsz magadra, hogy ezt miiiind tőled tanultam:D
Pöle Peta
#15
2008. július 20. 12:21
Nem is sokáig :P :D De örülök, hogy kamatoztatod, a tudást : ) Használd egészséggel, nem zavar ám nyugi : ) Máskor is szívesen : )
Grabowski
#14
2008. július 20. 12:18
hoppá reméltem hogy nem vagy itt:D
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4
Összesen 73 találat 4 oldalon