Elektronikai tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
Elektronikai tuning

Üdv! Kövezzetek meg ha már volt hasonló topik én tméztem 10 oldalt+kereső Szal van itt a stylingon a termékek közt olyan hogy typer fesz.stab meg testkábel.. 20 ropiért.. szerintetek van értelme.. ?! fesz stab asszem gyárilag van legtöbb kocsiba vagy ez még stablizálja a stabilizáltat?! testkábel az meg ha jól tudom akkor valami 2 centi vastag kábel ami összeköti a motort a kasznit meg az akksi - -t ..ez gyárilag nem így van a legtöbb kocsiban?! ha számít valamit akkor holnap megyek a keravillba hurkakábelért

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2
Wanax
#28
2009. január 04. 13:15
nem jar erre senki????
Wanax
#27
2009. január 02. 20:35
Udv!

Hatha itt tud valaki segiteni, vagy meg tudja csinalni...
Gyari immos infras ajtonyitasom van! Nem akarok riasztot, meg bicskakulcsot, de szeretnem ha villogna az iranyjelzo, vagy a lampa ha nyitom vagy zarom az autot!
Kivitelezheto ez????
Tronix
#26
2007. március 29. 11:08
Köszi a tanácsokat... próbálkozom...
Dr. Normen
#25
2007. március 29. 10:56
Figyi.
Belső világítások kapcsolóját megtalálod ugyebár az ajtónák a kszni vhol.
Namármot azt a kapcsolót fogja egy csavar, kiveszed és a "kapcsoló után" belekötsz a vezetékbe egy másik vezetéket amit elviszel a neonod negatívjához, ha ez megvan adsz neki egy pozitivat is közvetlenül.
Ennek annyi a légyege hogy mikor kinyitod az ajtód akkor az a kis kapcsoló negatívat fog kapcsolni a neonodra mellete meg kapja az álladnó pozitivat tehát égni dog a buli.
Oldalamra írjatok és segítek MINDENKINEK!
Wadmalac
#24
2007. március 29. 10:36
A relé tényleg nem vesz fel sokat, de ha vmivel párhuzamba kötöd ami szintén nem vesz fel sokat, akkor azért lopja az áramot. A plafonvilágítás gondolom 5W, a relé felvesz 0.5-2W-ot, azért az már bezavar.
Wadmalac
#23
2007. március 29. 10:33

Ha meg azt akarod, hogy csukott ajtónál is kapcsolható legyen, húzz rá + egy kapcsolós kábelt mondjuk a szivargyújtódról. Akkor viszont kell egy dióda arra a kábelre ami a belső világításról jön, hogy ha felkapcsolod a neont, ne gyulladjon ki a többi fény.
Zsolte
#22
2007. március 29. 10:09
Én a lábtervilágítást úgy oldottam meg, hogy megkerestem azt a szálat, ami a belső világításé, ést azt párhuzamosan rákötöttem a neonok trafójára, igy kinyitott ajtónál világít! Relé biztosan nem kell, mert a neon nagyon keveset vesz fel!
Tronix
#21
2007. március 29. 10:04
Egy kis help kellene! Megpróbálom röviden leirni hogy mi a gondom.

Ugyebár nicns elől ködlámpa a 4 genes civicen, ami nekem van. Megpróbáltam magamnak beszerelni, szimplán úgy hogy abba az áramkörbe kötöttem bele a vezetékét az előlre felrakott ködlámpáknak, amiben a ködlámpa kapcsolója volt. Tökéletes kudarc volt mert nagy volt a vezetéken a terhelés, akkor még azt se tudtam, hogy van ilyen és a kapcsoló igen csak hamar elkezdett melegedni. Felvilágosítottak, hogy használjak relét, ami berakhato a ködlámpa kapcsolója melé az áramkörbe, miniális a fogyasztása és nem fog melegedni a kapcsoló és az első ködlámpának pedig más forrásból adjak áramot és a relén keresztül kapcsoljam. Ez össze is jött, nagy volt a boltogság, működik a ködlámpa...

Most újabb problámával találtam szembe magam. Beszereltem 4 db beltéri neont. Alaból megcsináltam hogy egy kapcsolóval lehet kapcsolni őket, ez nem nagy tudomány. Arra gondoltam milyen jó lenne, ha akkor is bekapcsolódnának, ha kinyitom az ajtót. A ködlámpás eseten okulva gondoltam, berakok egy relét abba az áramkörbe ami a plafonba lévő lámpát táplálja, ugyebár a kapcsolója az ajtónál van egy kis fekete pöcök. Tehát a kapcsoló elé beszúrtam a relét és mikor a plafonon kap áramot a kis pilács a relén is átmegy az áram és bekapcsol.

A gondom viszont az hogy ilyenkor alig pislákol az a bizonyos plafonlámpa. A relének nem pont az a lényege, hogy szinte semmi fogyasztása nincs?
Vagy alaból tök hülyén akarom megoldani az egészet? Aki nagy elektronikai spieler, légyszives segítsen, ha tud...

Köszi!
MylkA45
#20
2006. október 18. 13:27
Szasztok! Unom van, s vettem egy digitális műszeregységet, ami turbosba való.
Abban állítólag 2 computer is van, meg elektronika hegyek, az enyémben semmi.
Nos, szeretném bekötni, gondolom ehhez szimulálni kellene a turbos elektronikát...
Az én műszeregységemen kb 10-12 kivezetés van, a digiten 24...a hiányzókra kellene valamit rákötni, testet, 12V-ot, impulzust...De nem tudom, melyikre melyiket...
Ha tud valaki segíteni, megköszönném.
anarchy
#19
2006. április 28. 11:39
sajnos este bulizni megyek de ha hétvégén vmikor leírod ide vagy e-mailbe rleírod vagy amikor találkozunk msn-n akkor elmondod úgy is jó...és előre köszönöm...
sx16v
#18
2006. április 28. 11:38
oks,este elérhetö leszek,addigra megkérdem
sx16v
#16
2006. április 28. 11:35
ok,nevem alatt van az msn cimem
Roland__
#15
2006. április 28. 11:34
ja, sorry! azt hittem ez a kerdes :)

ha a gyujtaskapcsolot vegleg kiszeded, akkor en is inkabb a nagy aramu kapcsolot tennem bele; ha a gyujtaskapcsolot bennehagyod, akkor rele. :)

hogy lehet venni nagy kapcs.aramut (normalis aron)...passz, sorry
anarchy
#14
2006. április 28. 11:33
tyűű ennek nagyon örülnék...felvehetlek esteleg msn-re ha van...és akkor oda is beszólhatsz ha megtudtál vmit...
sx16v
#13
2006. április 28. 11:32
utánakérdezek max 1 ezresböl megvan,de lehet sokat mondtam,de utanakérdezek.....
sx16v
#12
2006. április 28. 11:31
nemtom,de nekunk a golfban csak kapcsolo van,vastag vezetékkel és elég sokat használtuk már
anarchy
#11
2006. április 28. 11:29
tényleg..? és kapcsoló? persze ami jól is néz ki...!! Linket tudsz nekem vhonnan adni amibe ilyenre jó?
sx16v
#10
2006. április 28. 11:28
nem kell relé,van nagy kapcsoloáramu nyomogomb
anarchy
#9
2006. április 28. 11:26
Ezzel minden rendben is van...csak az a baj hogy kis kapcsolót ami igényesen néz is ki a kocsiba az kisfeszültségű meg a nyomógomb is szintén na most erre egy 30-40A indítóáramot nem ildomos rákacsolni...igazából azt is szeretném megtudni hogy milyen relét lehet/kell ide bekötni....hogy ne süljön be a téma...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2
Összesen 28 találat 2 oldalon