F&F tuningirányzat

Témakör: Tuning
aktuális téma
F&F tuningirányzat

Hello! Sziasztok! Ezt a topicot, azért hozom létre, hogy azok írjanak ide, akiknek ez az irányzat a kedvence az autó tuning változatai közül! Persze várom az egészen más elveken gondolkodó user-ek véleményet, hiszen ezért fórum a fórum! De vajon mért nem annyire elterjedt az országban ez a F&F stílus? Tény ami tény ez nem az USA, vagy nem pont az USA, ez Magyarország, ahol hát azért elég silány útviszonyok vannak, és lehet a nagy spoilerek porig ültetve nem bírnák, vagy persze a rend Qreinek nem tetszik a karácsonyfára hasonlító neonizált kocsik? vagy hiány van az igazi F&F autókból?(Toyota, Honda, Mitu...stb.stb.) Fejtsük meg közösen a kérdéseket...

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58
buna
#843
2007. augusztus 01. 20:28
buna
#842
2007. augusztus 01. 20:25
Roland__
#841
2007. augusztus 01. 20:25
surge tankos benzinredszer majdnem ugyanez csak benzinnel.... :)

egy pumpa a tankbol szivja a benzint egy kulon tartalyba, amibol egy masik pumpa tolja a motorhoz a benzint.

miert? >> kilottyenes miatt. eros kanyarban a benzin kilotty; es falsot szivna, ezert ebben az esetben a kisebb surge tartalybol tolja a benzint
buna
#840
2007. augusztus 01. 20:24
a golf4 lámpának is mi értelme
Roland__
#839
2007. augusztus 01. 20:22
szarazkarter? nincs olajdekli a motor alatt, egy db lemez van helyett, ezert a motort lejjebb tudod tenni (sulypont) valamint nincs kilottyenes veszely (eros kanyar kozben az olaj kilottyen oldalra es az olajpumpa falsot sziv)

es kulso olaj pumpa van, kulso tartaly, stb
buna
#838
2007. augusztus 01. 20:20
buna
#837
2007. augusztus 01. 20:20
NyegLeo
#836
2007. augusztus 01. 20:19
na lépek kajóni
Roland__
#835
2007. augusztus 01. 20:19
oylat, ami a belinkelt kepeken van (tehat kész autot) nem

olyat, amit en tervezek az nem sokkal tobb ennel az osszegnel (az auto arat nem szamolom bele), de az messze nem iylen lesz (kulso, belso, surge benzin rendszer, szarazkartel meg iylenek nem lesznek)
NyegLeo
#833
2007. augusztus 01. 20:18
a real japó valóban drága, de ebben nagy szerepe van az importálásnak

kint japánban átszámítva 5-6 misi körül van egy evoVIII...az édeskevés az itthoni viszonylatban

lehet, hogy japánban meg dollár ezreket adnának egy R32-es Golfért
Roland__
#831
2007. augusztus 01. 20:17
igen....ez sem volt vita targya :))

az arrol beszeltunk :))))
buna
#830
2007. augusztus 01. 20:16
miért 3 misiért nem lehet jappo kocsit épiteni????????????
NyegLeo
#829
2007. augusztus 01. 20:15
ez is igaz, de még mindig jobban kihasználható, mint a sokszázlóerős japógépek

mellesleg azok is fődig vannak téve...legalábbis a jobbak
buna
#828
2007. augusztus 01. 20:15
a motorháztetőt is elfelejtette lefényezni a festő
Roland__
#827
2007. augusztus 01. 20:15
igen, de akkor visszaertunk az elejere (de legalabb tisztaztuk az alapokat):

tehat,h tobb cult-os va n itthon, mint igenyes japo >>> erre irtam anno,h "mert a cult-ot megepiteni olcsobb, mint a japot"

na :)))
Béci1275
#826
2007. augusztus 01. 20:14
Nekem messze,de ha közel lenne se sokra mennék vele
buna
#825
2007. augusztus 01. 20:13
coca cola jobb
Roland__
#824
2007. augusztus 01. 20:13
az egesz arrol szol,h kinek, hol van "keresztapja"
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58
Összesen 1883 találat 95 oldalon