GTI 1.8 107 lovas tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
GTI 1.8 107 lovas tuning

Sziasztok! Ezt a topic-ot azért hoztam létre, hogy tippeket kérjek egy 1,8as GTI motor tuningjában.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Roland__
#180
2008. december 03. 16:07
ja, closed loopban :) aki ott eltolja, annak gratula :)))
Gonosznr1
#178
2008. december 03. 16:05
Gonosznr1
#177
2008. december 03. 16:04
sasavr6
#176
2008. december 03. 16:04
mi baj a karbis dologgal? elég durvát szoktak menni 40-es duplákkal
TasiA
#175
2008. december 03. 16:04
"modositas a lambdavezerlesen :))) " ezt hol olvastad, mert én nem ezt írtam!! Csak mielőtt teljesen hülyének nézel, a lambda nem a motornak optimális keveréket állíttatja elő az ECU-val, hanem a katalizátornak jár a kedvében
sasavr6
#174
2008. december 03. 16:03
10 felett kicsivel asszem,de mind1
iceman77
#173
2008. december 03. 16:01
igazad van megnéztem... csak 10,5
TasiA
#172
2008. december 03. 16:01
Nem vágom a VW motorokat, így nem sokat mond a digifant. 12-es kompresszióval be se indulna.Ahhoz kicsit komolyabb benzin kéne, mint ami a kúton van.
Én most csak erre az 1.8-as 8V motorra gondolok.
szalka12
#171
2008. december 03. 16:01
és kb mennyit vetessek le? 1-2 tizedet?
streetvand
#170
2008. december 03. 16:01
Roland__
#169
2008. december 03. 16:00
:))) azert gratula a hsz-okhoz :)))
gyarilag 12 kompresszio :))
modositas a lambdavezerlesen :)))
alakitsd at karbisra :))

esatobbi :)
sasavr6
#168
2008. december 03. 16:00
komp.mérővel 13-as az 1,3 befecsis mocim
sasavr6
#167
2008. december 03. 15:58
furi nekem ez de bmw-hez /sem/ értek azt tudom ,hogy a vr6-ban is ha azt akarod ,hogy menjen is hajtókar^,dugók,csapágyak stb csere
Gabi GTO
#166
2008. december 03. 15:58
üdvw mindenkinek
Gabi GTO
#165
2008. december 03. 15:57
TasiA
#164
2008. december 03. 15:57
Legalább is abból indulok ki, hogy bár nem VW de az én motorom is létezett 100-129 lóerig, minden féle változatban. A 122 lovas az alap motor, amiből csináltak 115-öset. A kompresszióval játszottak legtöbbet, illetve a 129-lovas kapottt egy nagyon light-os sport tengelyt. Ez az egyetlen változat, aminek módosítottak a szoftverén. Az összes többit nem piszkálták, pedig sok verzión katalizátor sem volt.
Gonosznr1
#163
2008. december 03. 15:56
Ez a technika olyan régi és elavult hogy ezt még vésővel faragták a gyárba, (Nem leszólom mert nekem is volt) Hagyd igy, az egészet így jó. ha meg elszánod magad még is a faragásra: az alap az a 4 leömlő és hozzá egy nyitott rendszer, könnyitést felejtsd el 8v nyomaték nélkül elég szar. vegyél le egy kicsit a hf ből meg bővitesd ki. csippet csapat meg soha az életbe nem hoz rajt 15-20lovat ezen soha. (csak akkor lesz igazán jó ha karbisra át van alakitva nekem is át lett és utána már elég durva igaz a 30literes fogyasztása is lesz)
streetvand
#162
2008. december 03. 15:56
12? na ne már....annyi még egy mai új szívó motorban is csak ritkán van...Ne abból indulj ki amit egy kompressziómérővel mérsz
streetvand
#161
2008. december 03. 15:55
hát van benne anyag..és azt sem mondhatom, hoyg az én őskori motoromban volt a titok, mert tudok alublokkos sorhatot is, ami 1,5-1,7 körül járt ( közben úgy döntött sok gumit fogyaszt így, és visszavette 1-1,2re ) full gyári belvilággal. Az egyetlen motor oldali változás egy acéllap volt a blokk és a hf között, hogy ne 11 legyen a kompresszióviszonya...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 277 találat 14 oldalon