HellaFlush Style

Témakör: Tuning
aktuális téma
HellaFlush Style
OFFSET IS EVERYTHING

Mint annyi minden más ebben a világban, eredetileg a HellaFlush is csak poénnak indult, melynek létrejöttéhez több személy is kötődik.

Az egész azzal kezdődött, hogy Amerika csodás szigetén Hawaiin pár gyerek, – köztük a kis Rod Chong – elkezdte átalakítani a játékautóját. A Maisto 1:18-as modelljükből kivették a rugókat, amitől az már gurulni sem tudott. A látvány magáért beszélt. Teltek az évek, azóta a gyerekek felnőttek, de az autók szeretete és a barátság megmaradt.

Maga a kifejezés azonban váratott magára egészen 2003-ig. Miközben Chongék a pályán drift autóiknak határait keresgélték, egyikük (Jerry) az átalakítás utáni látványra csak egy mondattal reagált: Dude…that #&@’s Hellaflush!. Így ez a találó kifejezés, ami a lélegzetelállító, vagány látványra utalt, megmaradt. Mint mondták, ez nem hatott az újdonság erejével akkoriban, ugyanis láttak hasonló autókat egyes Európából és Japánból rendelt tuning- és, driftmagazinokban, de a kifejezést mégis úgy érezték, hogy az általuk akkor épített autókra pontosan illett.

Többféle, – szám szerint négy – „Flush” típust csináltak, mégpedig: Flush, Mexi, Tucked és Hella – időközben megjelent a Hella radikálisabb változata, a Hellafail. Ismerték a negatív dőlésszöget, az ültetést, mint mindenki más. Akkor azonban megszületett valami új életérzés, és végre volt 1 kifejezés, 1 név ami mindezt megtestesíti, és ezeket az autókat 1 közös gyűjtőnév alatt egyesíti.

_______________________________________________________________________________

Eléggé sok vason fellelhető a gazdag matricázás, és újabban a japán drift ágazatból átvették a törött lökhárító kötözését is, úgyhogy nincs javítás, csupán jön a jó öreg fúró és a gyorskötegelő. A tévhitek elkerülése végett a robbantott gumikat nem a németek találták ki. A ’70-es években azt sem tudták mi az. Mint annyi minden, ez is a sokak által – főleg itthon – igénytelennek tartott japán bosozoku style szüleménye.

_______________________________________________________________________________

A HellaFlush népszerűségéről csak annyit, hogy a belgáknál nincs is olyan autós oldal, ahol ne lenne szó róla, németeknél szintén. Nyugattól Keletig minden országban megtalálható. Igen rövid idő alatt kinőtte magát.

A Hellaflush, lényegében japán Drift gépek átalakításával indult, azonban nincs márka kikötés, így gyakorlatilag bármilyen márkájú autó készülhet ebben a stílusban.

A hellaflush elsősorban a kerék és a kasztni egymáshoz való viszonyára koncentrál, valamint a különböző hellaflushon belüli stílusirányzatoknál ebből adódóan a hasmagasság is fontos.

Konkrétan a kifejezés, hogy offset is everything nagyjából annyit tesz, hogy "offset a minden", de mondhatnánk úgy is, hogy "et mindenek felett". Azt hiszem ezzel el is mondtunk mindent!

A hellaflusht egyébként gyakorta összekeverik a jdm stílussal, ami nem is annyira meglepő, mivel sokszor a 2 stílus fedi egymást, így leginkább amint már mondtam a kerekek helyzetéről jelenthetjük ki egyértelműen, h mi a tényállás. Persze nyílván vannak gépek amik, mind a két stílusba beleillenek, de ez már csak ilyen játék.


Most pedig a FLUSH irányzatokról bővebben!



Végül akiknek volt türelme mindezt végigolvasni, azoknak még 1 képpel foglalnám össze a leírtakat bízva abban, hogy ez világossá teszi a lényeget.

http://i284.photobucket.com/albums/
ll30/captainsperry/user1706_pic1356_1272695982-copy.jpg


Remélem sikerült 1 egész korrekt leírást összehoznom, összeszednem, és így már mindenki érti amit kell!Legalábbis nagyjábólJó szórakozást!

Dávid_
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54
Gebriel
#4873
2012. szeptember 14. 21:39
A koptatója jöhetne az enyémre.
RAT ALI
#4872
2012. szeptember 14. 21:36
most találtam!! szerintem itt lesz olyan akinek tetszeni fog!!
D
#4871
2012. szeptember 12. 01:04
D
#4869
2012. szeptember 12. 01:02
D
#4868
2012. szeptember 12. 01:01
D
#4867
2012. szeptember 12. 01:01
D
#4866
2012. szeptember 12. 01:00
D
#4865
2012. szeptember 12. 00:58
D
#4864
2012. szeptember 12. 00:58
D
#4863
2012. szeptember 12. 00:56
D
#4862
2012. szeptember 12. 00:56
D
#4861
2012. szeptember 12. 00:56
D
#4860
2012. szeptember 12. 00:55
D
#4858
2012. szeptember 10. 23:39
Dávid_
#4857
2012. szeptember 10. 23:39
Ja az komoly lenne....de asszem nem...ez 1 darabig most bibis marad
Hát igen szar mikor az embernek csak rakosgatni kell ide+oda a gépet...ismerős... Igaz, nekem nem kell fizetnem a garázsért. Te meg már annyi projektet szereztél be, h nem bírsz velük
Scamp
#4856
2012. szeptember 10. 21:18
Gebriel
#4855
2012. szeptember 10. 21:06
slowmera
#4854
2012. szeptember 09. 08:25

bár a 30 még "olcsó"....ismerős a belvárosban havi 50+Áfáért pihenteti az 530d-t egy garázsban...

úgy is garázst akarok bővíteni...csinálok 4 beállást és féláron lehet nálam parkolni. ha rendesek vagytok még lemosatni is elviszem apám milyen biznisz lesz ez
xDxDxD:D:D:D:D
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54
Összesen 5833 találat 292 oldalon