Kipuff kérdés!

Témakör: Tuning
aktuális téma
Kipuff kérdés!

Szerintetek hányas rendszer ideális egy 1.4 i SI astrára?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3
thebear
#39
2007. december 30. 11:07
de ne várj nagy hozadékot, ez mégiscsak egy Daewoo. Ha erősebbet akarsz vegyél nagyobb motorral kocsit.
VZ
#38
2007. december 30. 10:19
Nagyon ne szélesítsd ki és ne vedd ki a katalizátort, mert ha nagyon lecsökken a folytás, akkor pont az ellenkezőjét éred el. Nekem gyárilag nincs középdo, csak katalizátor meg hátsó dob. A hátsó most szinte áteresztő. A katalizátor maradt. Mégis alacsony fordulaton gyengébb lett a kocsi. Igaz kicsit magsabb fordulaton már szerintem erősebb. A kipuffrendszer átmérő gyári.
*Mikey*
#36
2007. december 30. 10:07
köszi, én is erre gondoltam , h max akkor zavarhatna ha utána van a szonda..v.színű cserélhető lesz ha vmikor elkészül, mivel a kat. gyárilag is 3-3 csavarral van felfogatva
matee77
#35
2007. december 30. 09:59
azt írta hogy a katalizátor előtt van.
sztem 1 próbát megér, max úgy csinálják meg hogy kivehető és visszatehető legyen.
thebear
#33
2007. december 30. 09:57
hát, mivel a lamdaszonda a katalizátornál van, ezért nem fog rendes értéket mérni, kinyírod, ami nem olcsó, és előfordulhat, hogy a kocsi gyengébb lesz, nem erősebb.
matee77
#32
2007. december 30. 09:42
*Mikey*
#31
2007. december 30. 09:09
Sziasztok!
a köv. kérdésen morfondírozok már 1 ideje..a katalizátor kiiktatásán gondolkozom,hogy 1 kis plusz teljesítményt és hanghatást érjek el..az autó alatt teljesen gyári rendszer van egy Zeus hátsó dobbal.
Lambdaszondám csak 1 van,az is a katalizátor előtt, így az lenen a kérdésem h számíthatok e arra, h villogni fog a service-lámpa,ill bekavar e a motor vezérlésébe a dolog?
Lacika0002
#30
2007. december 30. 07:29
Nekem is lenne gy kérdésem.
Az előző tulaj valószínüleg kiszedette a katalizátorból a szűrőt mert rossz a kipuff gáz, ezért jelez a kocsi, és ég a szervír lámpám. A rossz gáz miatt többet is eszik a verda
Azt nem lehet valahogy megoldani hogy ne mérje a kipuff gázt???
Gregasz
#29
2007. december 30. 02:39
Gondoltam ebbe is beleszólok: Szeintem 50-es től ne tegyél rá nagyobbat. A te kocsid nem pörgős, inkább alul nyomatékos. Az ilyen karakterisztikához nem szabad túl nagy átmérőt választani, mert gáztorlódás jön létre és ez sokat ront a teljesítményen.
Gregasz
#28
2007. december 30. 02:28
HI! Ha még érdekel: Én is így jártam, de mióta lecseréltem a középdobot sportra, sokkal jobban hallatja a jangját, meg pattog, meg amit akarsz. Szal úgy néz ki némelyik kocsiban a közép dob is sokat tompít a hangon.
stealth
#27
2007. december 28. 00:03
Hy! Az a kérdésem, h ez a kipufogós lángcsóva lövő, ez micsoda? És hogyan működik?
matee77
#26
2007. december 26. 22:40
hát akkor ezért nem volt uaz a hang
scorp
#25
2007. december 26. 22:36
Köcce srácok!

Kégve nincs a dob , majd legfeljebb ugrik a középdob gabesz
Től kaptam nálla 1.1 es szuzin volt igaz nálla rendszeren és orbitális hangja volt.
Kössz a gyors infót
Pöle Peta
#24
2007. december 26. 22:34
Ááááh, de nem olyan... Távoli hál' istennek :D A Nevelőfater unokatestvérének a lánye... Szval vérfertőzés / örömködés : 0 / 1 :D
matee77
#23
2007. december 26. 22:33
és rokon...és vérfertőzés...és halál
Pöle Peta
#22
2007. december 26. 22:32
Ciao... Most gyüvök Pestről... Hajaj miket míveltem egy rokonnal... 18éves és nő
matee77
#21
2007. december 26. 22:31
szassz arc helyzet?
kn.estea
#20
2007. december 26. 22:30
én se értek hozza de szerintem lehet hogy az ové mar oreggebb es akkor ki van égve a középsö dob,meg a katalizator,vagy nagyobb motor van neki az autoban vagy hasonlok,az enyen csak ket dob van a leömlötöl és van hangja rendesen
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3
Összesen 59 találat 3 oldalon