LEGO motor a Suzukiban,Sanzistift

Témakör: Tuning
aktuális téma
LEGO motor a Suzukiban,Sanzistift

Ide fog kerülni,ha sikerül bemásolnom,hogyan műtöttünk a kocsimba új szivet....

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
6 7 8 9 10 11 12 13
hobizoli
#51
2005. szeptember 12. 18:47
1-sben 105-110? Vakuumban max.

Cserelj km orat
Sanzistift
#49
2005. szeptember 12. 18:46
Mennyibe fájna nekem az a mérés?Csak a kíváncsiság miatt is,mert 140-nél többet akkor se ment,meg most se.Amit nem is bánok igazán,mert nem versenyezni vettem.
Gugu
#48
2005. szeptember 12. 18:46
Ok Ok Ok Hidd el nem kotekszem.

Csak annyi hogy egy normal utcai auto amiben az eredeti valto van, es kb 60nal letilt egyesben (kb7e fordulat) az ha 100ig megy akkor legalabb 11.000et porog. Az meg rengeteg. Es ez a fordulat ugye pacikban - ha nem tunik el a nyomatek - is meg kell latszon.
ss-tuner
#47
2005. szeptember 12. 18:45
ss-tuner
#46
2005. szeptember 12. 18:44
Hali! Hallottam már olyan suzukiról, ami simán futotta a 100-at 1-ben, de azt hayabusa-nak hívták!!
Sanzistift
#45
2005. szeptember 12. 18:42
Alapjáraton.Nem mellékesen a nyomatékom is megnőtt a műtét óta,és valszeg a pacik is többen vannak már 70-nél.De ez csak becslés....
Sanzistift
#44
2005. szeptember 12. 18:40
Pár dolgot szögezzünk le:
1., most is az a motor van benne,csak a hengerfej lett cserélve.
2.,Azért lett cserélve,mert a 8V-n beégett a szelep,mivel elfogyott a szelephézag.
3.,Azért fogyott el a szelephézag,mert a gázosítás után kitisztult a motor,és mivel ez nem hidrotőkés,sűrűbben kellett volna ellenőrizni.Ez elmaradt.
4.,Azért tud pörögni,mert gázzal nem tilt le.Ezek gázüzem közbeni értékek,a benzines sehol nincs ezekhez,ott letilt 7000 körül, ahogy kell.
Gugu
#43
2005. szeptember 12. 18:35
Hallod akkor ezek utan nem csodalom hogy az elozo moci befuccsolt De ez az 1esben 100 nekem nagyon meredek. Egy kisauto 2esben sem mindig kepes addig kiporogni. Na mindegy. Ave merhetne egyet neked, ott latszana jol.
SamaraMen
#42
2005. szeptember 12. 18:34
Versenyautók mennek 80-at, 90-et I.-ben. Ha neked 100-ig elpörög, akkor hogy indulsz el?
Sanzistift
#41
2005. szeptember 12. 18:29
Nyugi nem taposom ki a belét.Dógozni járok vele,félévente egyszer megnézem,hogy bírja-e még a fordulatot.Egyébként 90-110 a mindennapi átlagsebességem.Negyedikben,ötödikben....
Sanzistift
#40
2005. szeptember 12. 18:27
Tényleg nem írtam el.Ez van.Ha megint lesz fordulatszámmérős órám,felveszem videóra.
stadi
#39
2005. szeptember 12. 18:22
Szerintem kiméld a mutyid mert meg fog dögleni!!!
Gugu
#38
2005. szeptember 12. 18:19
Figyu nem iratad el? Ez komoly (nem kotekszem csak erdekel..)
"egyesben 105-110"
"például kettőben 40-től 120-ig úgy húz"
Vagyis 1esben kiporogsz 100km/h-ig 2esben meg 120 fele?

bravura
#37
2005. szeptember 12. 18:09
Sanzistift
#36
2005. szeptember 12. 18:07
Soknak sok,de megvan.Nem kell mindig 8000 körül hajtani,és akkor sokáig bírja.Egyébként a tegnapi talin tekert egy párat a kuplungtárcsán,mert a gumin már nem bírt...5000 körül nem tapad hirtelen a tárcsa...
ftag
#35
2005. szeptember 11. 11:54
jah és utána már nem volt kedvem tesztelni mert a ringre mentünk.. ott gyorsulgattunk.. aztán haza a pályán végig kényelmesen 160al és mikor hazaértünk a katalizátor(álítólag) már úgy fütyült mintha turbós lenne a gép
ftag
#34
2005. szeptember 11. 11:52
140az enyém is 8 szelepes és pályán 180-185 körülig simán haladt.. igazság szerint mikor teszteltem beértem egy kocsit előttem amit nem tudtam kikerülni így nem tudtam végleg meggyőzödni róla hogy eze a vége a gépnek de nem hisze hogy nagyon haladt volna még.. viszont ennél a tempónál elég para van még úgyis hogy zsír új monroe futómű van alatta toronymerevvel meg szélesebb gumikkal..
Bike_Racer
#33
2005. szeptember 10. 21:47
Amúgy 10 ezer fölött a Honda 1.6 Vtec szelep rugói is megadják magukat...
Bike_Racer
#32
2005. szeptember 10. 21:27
1.ben 100km/h szerintem kicsit sok. Azt kb 10 ezres fordulat mellett érné el...
Amúgy frankó a géped! Tetszik!
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 251 találat 13 oldalon