Magyar tuning???

Témakör: Tuning
aktuális téma
Magyar tuning???

Sziasztok!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Sréc
#82
2004. március 28. 19:50
Nem értek 1-et teljesen veled,és igenis hazabeszélsz!
Mért kéne 1 tuningnak feltétlenül jobbá tenni a gépet?mért nem elég ha csak szépíti,egydibbé teszi az autót?
szerintem a szépítés is tuning és persze a jobbá tevése,finomítása is a meglévő technikának is az
Yasec
#81
2004. március 28. 19:43
Az mondjuk igaz, hogy sokakat nagyon érzékenyen érint a vesztés!
Első ilyen élményem engem is meglepett, egy szinte gyári Calibrától kaptam ki, nem is tudtam, hogy miért.
Mondjuk aztán hamar túltettem rajta magam, eszem ágába sem jutott, hogy emiatt levegyem a gépet.
Ismerettségek miatt tényleg jó ez az oldal, és inkább erre fókuszálok.
Na ja, mondjuk az nem jönne jól, ha menne a gépem a süllyesztőbe, de nem az a célom, hogy első legyek, mert hát sok szép autó van itt, és egy bizonyos szint után úgyis nagyon szubjektív az egész, ott már nem arról szól, hogy most melyik tutira a legjobb, stb...
Mondjuk én nem cserélném el a sajátomat itt egyikre sem, de ha lenne egy nagy garázsom, azért tudnék válogatni!
Az egyik legszebb széria autót még nem láttam itt, ez számomra a Peugeot 406 coupe. Az gyári állapotban valami csodaszép, nem is érdekelne, ha valaki úgy tenné be ide, nyomnám neki a zsírokat, mint állat!

Aztán megkérnék mindenkit, hogy lazítson, nem kéne besértődni a széria gépek miatt! Na meg ha valakit tényleg nem érdekli a helyezés, na pont az ne vegye ki, mert amint kivette, máris túl sokat foglalkozott a kérdéssel!
Yasec
#80
2004. március 28. 19:35
Hali!
Miért is beszéltem haza?Ezt még nem értettem, a többi nagyjából okés!
Minden tuning drága, akármit csinálsz, pénzbe kerül! Én ezzel úgy vagyok, hogy ha már hozzányúlok, pénzt és időt áldozok rá, legalább jobb legyen!
Szerintem az olyan égő, ha egy autónak kemény hangja van, aztán nem megy sehogyan sem. Az olyan megalázás, ha szép csendben meg elsuhan melletted valaki, miközben te tövig nyomod, és még a hangeffektus is erre hagy következtetni!
Az sem kevésbé kínos, ha küllemre szuper gép, ami úgy sokkal gyorsabban néz ki, egyszerűen nem bír lépni.
Szóval tényleg nem lehet szétosztani a tuningot, az a jó, ha egyensúly van.
Az Astrás példa sem jó szerintem, mert nem attól lesz jó az 1,4-es, hogy egy GSI-t belepakolsz, hanem attól, hogy ha már hozzányúlsz, olyasmit csinálsz, amitől tutkó jobban megy. Van egy kellemes mellékhatása az értelmes tuningnak: legtöbbször ugyanazon sebesség mellett még a kocsid is kevesebbet fog fogyasztani!
Az pedig azért nem hátrány, ha kedvenc hobbid fenntartása még kevesebbe is kerül!
Ollah
#79
2004. március 28. 19:23
Má' ne is haragudj, de 9.06-kor volt az uccsó írásod. A talid 9.00-kor volt. Esküvöröl, munkamegbeszélésröl, randiról lehet késni, de a "templom mellöl"... Hogy úgy mondjam, kevéssé illedelmes. Meg aztán a többiek elönybe kerülnek, aztán meg csak gyözheted behozni.
Furlong
#78
2004. március 28. 17:28
N2O
#77
2004. március 28. 17:22
Hozzászólás törölve -- admin
N2O
#76
2004. március 28. 17:22
Hozzászólás törölve -- admin
N2O
#75
2004. március 28. 17:21
Hozzászólás törölve -- admin
N2O
#74
2004. március 28. 17:21
Hozzászólás törölve -- admin
N2O
#73
2004. március 28. 17:21
Hozzászólás törölve -- admin
BGY
#72
2004. március 28. 13:57
Ezért hagytam abba Most jöttem haza onnanDe ha még egy ilyen beszólásod lesz akkor folytatom
Ollah
#71
2004. március 28. 13:38
Aszontad, mész valahova kilencre! Onnan nem illik késni!
BGY
#70
2004. március 28. 09:06
a vége helyesen: változtatni tudna, vagy kellene
BGY
#69
2004. március 28. 09:03
folyt. a másik ok, hogy más hangulatú volt ez a lap a kezdetén az igaz. Valamikor, mielőtt regisztráltam volna, akkor is sokszor jöttem a lapra, és egy teljesen baráti hangulat uralkodott itt. Sokáig ezért nem is regisztráltam, mert azt hittem, ez egy baráti társaság ahol semmi szükség új tagokra, olyan jól megvannak. Késöbb mikortól tömegesen léptek be új userek ez a hangulat megszünt, és nem is hiszem hogy vissza fog térni, de ez akkor is így lenne, ha azóta ide jött userek gépei full tuning gépek lennének. Így a hangulat változásáért kár a széria autókat hibáztatni, ennek a létszám növekedés az oka. Most ez a baráti hangulat a chat-en van meg és aki erre vágyik az látogassa azt többet. Nagyjából ez a véleményem, és nem hiszem, hogy ezen a lap vezetése változtatni tudna, kellene
BGY
#68
2004. március 28. 08:53
folytatom ( kell a komment) ilyen szemmel nézve elhamarkodott volt a lépése, de ez a saját joga. Másrészt viszont számtalanszor kijelentették az éllen állók, hogy nem érdekli őket, hogy hol állnak a Top listán, ami szerintem, nem igaz, mert miért ne érdekelnée valakit, hogy hol áll a kedvence, és jogos, ha egy valóban széria közeli gép veri meg, a márka társak, és barátok támogatásával, akkor igen is idegesíti. Csak azt ne feledjük el, hogy egy ilyen szavazás a szépséget is pontozza. Ha pedig mondjuk nekem Alfám van akkor biztosan jobban tetszik egy másik Alfa, még ha kevesebb is rajta az átépítés. Ez szerintem még belefér. A barátok akik az usert pontozzák nem az autót, az nem helyes, de nem lehet ellene tenni semmit, és a saját autonk is kaphat így pontokat.
BGY
#67
2004. március 28. 08:42
Szevasztok!
Miután ráérek és a komment is kell leírom, hogyan látom ezt a kérdést. Szerintem ez abból indult ki, hogy Peti áttette az autóját a fegyvermentes ővezetbe, nagyjából hasonló okok miatt, mint amit itt M3 leírt. Meg is értem, meg nem is, mert valóban bosszantó lehet, ha az autómat egy annál kevésbé tuningoltnak vélt autó leveri az arénában. Viszont Petivel ilyen még nem történt meg, mert a két vereségét, legalább is egyenrangú ellenféltől szenvedte el, a véleményem szerint. Szerintem ahhoz, hogy feltétlenűl igaza legyen, meg kellett volna várnia, egy olyan vereséget, amelyet, egy láthatóan széria közeli autótól szenved el. Meggyőződésem, hogy ez nem következett volna be. Félreértés ne essék nem azt mondom, hogy mindig nyert volna, de ha egy olyan gép győzi le amely hasonlóan jó, az benne van a játékban (pl:Gizmo, Audi90,stb)
BGY
#66
2004. március 28. 08:25
Amúgy meg azt hiszem, hogy egy kicsit haza beszéltél mert a te filozofiád a könnyítés, ha megfelelő anyagokkal csinélják, az valóban jobbá (és drágábbá) teszi az autódat, és nincs káros hatása semmire. Persze ezt tudják az autógyártók is, csak ők gazdaságossági számítások alapján, nem csökkentik az autók súlyát.
BGY
#65
2004. március 28. 08:19
Hello Yasec!
Az a baj, hogy a mei széria autókat nagyon jól megcsinálják. Így nagyon nehéz azokon ténylegesen javítani, úgy, hogy ha valamiben jobb lesz, annak ne lássa kárát máshol. Egy példával élve, mondjuk egy 1,4-es Astrát fellehet javítani úgy, hogy bele rakod egy GSI-nek minden aktuális részét, a motortól a fékig, de ezzel csak azt éred el, hogy lesz egy tuning 1,4, amelyik ua. mint egy széria GSI, cssak többe került. Szóval a könnyebb út, mikor a kocsi optikáját javítod, mert az feltehetőleg nem ár az autónak, de a gép szebb lesz tőle. Legalábbis annak aki tuningolta, mert a szépség az szubjektív.
Yasec
#64
2004. március 28. 01:22
Az addig igaz, de mi értelme???
Ha már tuning, akkor legyen attól valami JOBB!!!
Ne csak más, mert szerintem az még kevés!

Még egyszer:
Tuning = finomhangolás!
A rádiót sem úgy finomhangolod, hogy tekersz rajta egyet valahová, hanem úgy, hogy jobban bejöjjön az adás!
Na meg aztán felettébb nem egy másik csatornára tekersz!

Nekem spec. a "szemöldök" abszolút nem jön be, de emiatt nem szólok, mert ez szubjektív, isten igazából szarabb nem lesz tőle semmi, szóval ennyi.
De a 19-es kerék egy Golfon egy faxság. (Pl.)
Karif
#63
2004. március 28. 01:01
Szerintem ha valami nem gyári az lehet kis jóindulattal tunning!
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Összesen 282 találat 15 oldalon