Opel Astra F tuning
aktuális téma

Mindenki ide, akinek F Astra-ja van és már alakított rajta valamit!!!
Képek, linkek, videók, tanácsok, szerelési tippek, általános eszmecsere, ötletek ...
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Sziasztok! Kaptam 4 db weitec rugót. Nem tudom milyen autóba való, mennyit ültet. Keresőbe beírtam a számokat amiket találtam a rugón, de semmi. Valakinek nincs tippje hogyan tudnám meg hogy mibe valók?
Opel Boy
#2404
2012. április 13. 16:46
Sziasztok
Astra F-nek a csomagtartó ajtón lévő fekete műanyag csíkját hogy lehet lefalazni házilag? Vagy nem tud valaki eladó lefalazottat?
Astra F-nek a csomagtartó ajtón lévő fekete műanyag csíkját hogy lehet lefalazni házilag? Vagy nem tud valaki eladó lefalazottat?
szerintem nem megy rá 1-1ben
astra szélesebb,el kell vágni a lökhárítót...

astra szélesebb,el kell vágni a lökhárítót...
hát alapvetően az astra bölcsős még a kadett nem... de amúgy műszakilag sokmindenben egyezik... de Gyumma sztem levágta a kadett nóziját és rádobta az astráét... de neki a piros ha jóltudom eladó :D vedd meg 

Keressed Gyumma usert.
Ő a Opel isten.


Ő a Opel isten.



Sziasztok!
Nagyon csavarja az agyam egy E-Kadett gondolata
Láttam olyan képet ahol az F-Astra eleje van ráépítve...ha jól tudom az autók muszaki alapja nagyon hasonló, és valaki azt mondta, hogy a lokosok, lámpák, sárvédok stb 1-1 átrakhatók a Kadettra...igaz ez, vagy sokat kell faragni hozzá???
Nagyon csavarja az agyam egy E-Kadett gondolata


Szerintem az 1.4 fékeivel semmilyen körülmények között nem kap engedélyt.
Azt is át kell építeni a 2.0-éra.Mondjuk ez így az ésszerű és ajánlott is.
Azt is át kell építeni a 2.0-éra.Mondjuk ez így az ésszerű és ajánlott is.
kidobod belőle az 1,4-es mocit..váltót stb.... veszel egy 2.0 16v c20ne-t.... +f20-as váltót hozzá aztán berakod aztán... 250.000ft-ért kapsz rá egy hivatalos engedélyt:
ha emg nem akarod hivatlaosan max 150.000ből emgúszod:) de ha a KPM-esek megfognak megbas.....k


függ sok mindentől, mennyire legyen hivatalos, milyen az 1,4 és milyen a 2.0.
Legolcsóbb ha eladod és veszel egy 2.0-t. De tegyók fel nem így akarod. 1,4 motorrol szerzel papirt, hogy kilyukadt, leégett...stb. Szerzel egy 2.0 mocit, majd AF-es motorszám és kb kész vagy.
Drágább módszer, ha nem így akarod.
Motorszámod megnézed: (első betű)
számmal kezdődik - euro0
C - euro1
X - euro2
Ezek alapján kiderül, hogy az új motorodnak legalább a régivel megegyező euro kategóriába kell kerülnie. Tehát ha pl X14NZ a motorkodod, akkor a választott 2,0-ás moci az X20XEV lehet (c20... nem)
Átépítési engedély kell. Hivatalos irat, hogy az autót szerelték ezzel a motorral a vezérképviselettől. Hivatalos helyen történő beszerelésről papir. Regadó különbözetet kifizetni (tömindegy, hogy magyar volt az új moci) műszaki vizsga, új forgalmi....stb.
Minden alkatrész amit beraksz, hivatalos Opel legyen, vagy valami opel azonosító legyen benne.
Durván számolva kb 500.000 Ft
Legolcsóbb ha eladod és veszel egy 2.0-t. De tegyók fel nem így akarod. 1,4 motorrol szerzel papirt, hogy kilyukadt, leégett...stb. Szerzel egy 2.0 mocit, majd AF-es motorszám és kb kész vagy.
Drágább módszer, ha nem így akarod.
Motorszámod megnézed: (első betű)
számmal kezdődik - euro0
C - euro1
X - euro2
Ezek alapján kiderül, hogy az új motorodnak legalább a régivel megegyező euro kategóriába kell kerülnie. Tehát ha pl X14NZ a motorkodod, akkor a választott 2,0-ás moci az X20XEV lehet (c20... nem)
Átépítési engedély kell. Hivatalos irat, hogy az autót szerelték ezzel a motorral a vezérképviselettől. Hivatalos helyen történő beszerelésről papir. Regadó különbözetet kifizetni (tömindegy, hogy magyar volt az új moci) műszaki vizsga, új forgalmi....stb.
Minden alkatrész amit beraksz, hivatalos Opel legyen, vagy valami opel azonosító legyen benne.
Durván számolva kb 500.000 Ft
Sokkal olcsóbb ha eladod az 1.4-est és veszel egy 2.0-t.
Anno egy Borába 1.6 helyett VR6 került.Csak a papírozás 400 ezer volt.
Anno egy Borába 1.6 helyett VR6 került.Csak a papírozás 400 ezer volt.
Sziasztok tudna nekem segiteni valaki hogy menyibe fájhat gy hivatlos motor csere?
Van egy 1,4astrám és 2,0 szeretnék bele.
Előre is köszi mindenkinek.
Van egy 1,4astrám és 2,0 szeretnék bele.
Előre is köszi mindenkinek.
Köszönöm a hozászolásokat!
Átment a vizsgán, bár igaz, hogy a megfelelő emberrel!
(az ültető benne maradt)
Az a fő, hogy sikerölt.

Átment a vizsgán, bár igaz, hogy a megfelelő emberrel!

(az ültető benne maradt)
Az a fő, hogy sikerölt.

ha van TÜV engedély az ültetőről szerintem át kell, hogy engedjék... ha mégse nyújts be panaszt az Európai Bizottságnál
mert egyébként tényleg vicc, hogy amit Európa összes országa elfogad azt a magyar megcifrázza ilyen olyan + engedélyekkel

mert egyébként tényleg vicc, hogy amit Európa összes országa elfogad azt a magyar megcifrázza ilyen olyan + engedélyekkel
meg a méreteket ki kellene számolni valahogy
azért kérdem, mert lényegében meg tudom csinálni itthon akár a komplett rendszert, csak ugye akkor nincs műbiz
nekem semmiről nincs mübizonylat!ülésről kormányról kipuffról sportfutómüről se!sose volt vele gondom 8év alatt!vagy én lakok jó helyen vagy ti rosszon!

mindenféle opel infó és mekka

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!