Rover hengerfejesség!

Témakör: Tuning
aktuális téma
Rover hengerfejesség!

Sziasztok, azért hoztam létre ezt a topicot, mert nekem több Roverem is volt, és akármennyire is figyeltem a vízre, és olajra, kb 40- ezrenként hengerfejes lesz! Mit lehet tenni, meglehet erősíteni, vagy ilyesmi? THX

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3
Only 1
#22
2009. december 02. 20:08
alapos
Grabowski
#21
2009. december 02. 20:05
Only 1
#20
2009. december 02. 20:05
minden alapméretes elvileg, kilett cserélve minden gyűrű, dugok,sikba lett húzva a hengerfej is elkezdték hálisten összerakni amikor kiderült hogy nem nyert a csapágy most lehet új hf tömítés csavarok meg mittom én
Pöle Peta
#19
2009. december 02. 20:03
Le kell gurítani a domb oldalán, látványos :D
Only 1
#18
2009. december 02. 20:01
fostalicska abban az értelemben hogy katasztrófa alkatrészt szerezni hozzá amúgy ment mint a távirat csak egyszerűen itt nálunk egy autósbolt se tud rendelni hajtókarcsapágyat csak a nagyob méretet az egyik de se bárdy se unix se szakálmetál se semmi ezzel kör bezárult most ilyenkor mit lehet csinálni 3 hete áll az autó
Grabowski
#17
2009. december 02. 20:01
nem az én dolgom, hogy szabad-e:)
G_E_R_I
#16
2009. december 02. 20:00
Speciel nem szabad köszörülni a tengelyt Roveréknél, tehát alapméretesnek kellene lennie.
Grabowski
#15
2009. december 02. 19:58
milyen motor? alapos, vagy túlméretes?
G_E_R_I
#13
2009. december 02. 19:56
A Puntod biztosan sokkal jobb, mint a fostalicska Rover.
Normális gépműhelybe bemész, 14 rugóért másnapra megvan a garnitúra.
peug206
#12
2009. december 02. 19:48
Only 1
#11
2009. december 02. 19:44
hali skacok egy kis segítség kellene egyik haveromnak van egy fostalicska rovere azt nem lehet kapni bele hajtókar csapágyat ha valaki tudna esetleg segíteni azt megköszönném
carlosrcng
#10
2006. január 07. 17:13
Na, mégvalami eszembe jutott:
Ugyan jelenleg nincsen Rover gyártás, de a Rover K-motor fejlesztése nem állt meg!
A Freelanderben is fellelhető ez a motor, és a LandRover továbbra is él és virul.
A külső termosztát is LandRover szám alatt rendelhető, némi átalakítással kiválóan passzol minden K mocis autóhoz!

Aztán van a hengerfejet a blokkal tájoló csap, ami a régi motorokon biza műanyagból volt. Na azokat tilos visszarakni, azok helyett már létezik a rendes fém csap!

Szóval mint írtam, egy teljesen megbízható mocit lehet belőle faragni, és ne feledjétek, a világ egyik legkönnyebb széria gyártású 1,8-as motorja! Mindössze csak 87kg! Minden autótervező álma egy könnyű motor, az nem rúgja fel a súlyelosztási képletet az autónál!
carlosrcng
#9
2006. január 06. 10:07
Na akkor tegyünk eme misztikum végére egy pontot!

Ha nem bánjátok, beleszólnék!
Szerintem a K-motorra van panasz! Abban Béci nem tud segíteni, Ő nem ezt a motort hajtja!
Én viszont ezt a motort "kínozom" 100LE/liter teljesítménnyel, és teljesen megbízható!
Sajnos egy finomabb szerkezetet sokszor hagyományos barbár módszerekkel szerelnek, ebből van a problémák java!
Neked konkrétan milyen Rover motorokkal volt problémád?
Az 1,4-1,6-1,8-as K-motor egy nedveshüvelyes moci, a hüvelyeknek ki kell lógni a blokkból, nem szabad síkban lennie!!!
Van már "uprated" hf tömítés hozzá, valamint elvileg a hf. csavarokat is cserélni kell, azokat a 45cm hosszú csavarokat (10db)
Lehúzási nyomatéka mindössze csak 20Nm, de utána 2x 180fok a megadott sorrendben!

Hidd el, nagyon jó kis motor az, csak nem mind1, ki szereli!
Az enyémet autószerelő nem látta, és nem is fogja! Még a végén lesíkolja a baromja, aztán sosem szűnik meg a probléma, mert a hőtágulás közben a blokk "leelőzi" a hüvelyt, azaz 90 fokon már rövid lesz bele a hüvely, de azt egy szerelő nem fogja látni szobahőmérsékleten!!!

Ha kell valami szóbeli help, szólj!
Motorok szerelését nem vállalom, épp elég melóm van nekem is.
De tudok más módon segíteni!

Nagy segítség még a külső termosztát is.
De ezeket majd inkább akkor mondom el, ha tényleg 1re gondolunk, ha tényleg ezzel a motorral van probléma!
Vannak apró hibái, de ezek könnyen orvosolhatóak!!! Nem egy gyári hibás motorról van szó, ezt ne hidd el!
(azért ne mondjuk szar motornak azt, ami nekem 100LE/literre képes volt, de más példányok elérik a 130LE-t is, és még mindig oldschool módban!)
146Ti
#8
2006. január 04. 00:52
Thx, neki írok sztem!!! Jah, és az alfát már eladtam, de nagyon szeretem!
GabeszXXX
#7
2006. január 04. 00:45
Nem is Rovered van.
Olibee
#6
2006. január 04. 00:44
Sztem írj Béci1275-nek egy üzit.Ő sztem tud rajtad segíteni.Csak most épp nincs itt.Jártas angol autókba.Mini fan.Múltkor asszem egy rovert csinált
Mici
#5
2006. január 04. 00:43
Veszel sok hengerfejet.
Szériabetegségre nem nagyon vam gyogyszer...
146Ti
#4
2006. január 04. 00:42
Nemvolt hajtva soha hidegen, azt mondták, széria betegség! Ez ellenszeretnék tenni!
Norbi-Tico
#3
2006. január 04. 00:30
Hidegmotorral nem kell hajtani!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3
Összesen 42 találat 3 oldalon