Simson tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
Simson tuning

minden ami simson és 50ccm es motor Optikai és motor tuning

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8
i400
#51
2006. szeptember 02. 19:53
Másfél szétszteroidozott telivér hajtja

Monnyuk a gyári fogyasztása 1,5 liter... ilyen benzin árak mellet elviselhető
i400
#50
2006. szeptember 02. 19:51
Nem tuning simson de nekem ilyenem van csak össze kellene rakni rendesen
Wildboy
#49
2006. szeptember 02. 19:45
Cult Style
#48
2006. szeptember 02. 19:36
mondjuk ez is igaz, mert ha most átülnék egy ilyen nagymocira annak tuti csúnya vége lenne...de talán majd egyszer...
yooyoo
#47
2006. szeptember 02. 19:35
Mennem,kell! Jó a topic! Hali!
yooyoo
#46
2006. szeptember 02. 19:35
Nem is kell,ha majd fokozatosan eljutsz egy jó 750-esig,azután lehet ekkorát lépni,én tuti,ha nyernék a lottón "csak" egy 400-as ZXR-t vagy RVF-et vennék,nem nagyobbat
Cult Style
#45
2006. szeptember 02. 19:31
Hát jah, a Hayabusa...meg a GSX-R 1000, ha nekem olyanom lenne... de nem is idegesítem magam...
yooyoo
#44
2006. szeptember 02. 19:30
Jobb oldalt 2 kis "pogácsa" alak a blokkon,egyik az olaj- a msáik a vízpumpa,és az olajpumpába bement a gázbovden egyik ága,jellegzetes 80-es RD és DT blokkok(ua)
Popeyeee
#43
2006. szeptember 02. 19:28
elvileg ez RD50 volt hivatalosan.... de blokkból ítélve 80 asnak nézett ki, de a 110 et vitte, és jól pörgött
yooyoo
#42
2006. szeptember 02. 19:27
Ismerős érzés,egyszer egy Simsonos sráccal egy körre cseréltem az NSR-t és folyton az ment a fejemben,h MENNYÉMÁMENNYÉMÁMENNYÉMÁ,és nem ment Aztán gondolj bele,hogy egy Haya és egy NSR között mekkora a különbség,na az aztán tényleg beszarás a szó szoros értelmében
Cult Style
#41
2006. szeptember 02. 19:23
jaja, ezek a japánok tényleg ilyen 6000 környékén elég masszívan megindulnak, az RD50 is ilyen volt, alul semmi, aztán meg ment mint a barom.
Meg az MBX80 is zsír, az is inkább nyomatékos, mentem vele, aztán visszaültem a Simsonomra, és úgy éreztem mintha valami lomha dög lenne ahhoz képest
yooyoo
#40
2006. szeptember 02. 19:20
yooyoo
#38
2006. szeptember 02. 19:19
RD 80-am volt,vmi megpiszkált kipufogóval: 6000-ig legyorsult egy simson utána,mintha Power szelepes lenne úgy megindult és sík úton vitte a 110-et
Amúgy szériában inkább nyomatékosak a 80-asok,nagyon kellemesen használhatóak.
MBX 80: Simson után az is tökéletes folytatáshoz és Honda, RD 125-höz nem volt szerencsém,de asszem nála volt először talán Power szelep YPVS névvel
Cult Style
#37
2006. szeptember 02. 19:18
jah, a régebbi RD-k is jók, egyik havernak meg RD50-ese volt valami 1980körüli, simán nyomta a Simsont
Popeyeee
#36
2006. szeptember 02. 19:16
utána egy 400 as ninja, de már eladtam
Popeyeee
#35
2006. szeptember 02. 19:16
üdv. Nekem Yamaha Rd80 as volt.... 77 es évjárat, de nagyon jól ment
Cult Style
#34
2006. szeptember 02. 19:15
az MBX 80-at, vagy a Yamaha RD125-ös ismered?
Cult Style
#33
2006. szeptember 02. 19:14
hát nem tom, akkor lehet, hogy 200at nem megy de nekem már a 150 is elég lenne...
yooyoo
#32
2006. szeptember 02. 19:13
Hát a haverod vagy vetíteni akart előtted vagy 250-ese volt,mert 25-ösök a büdös életbe nem mennek annyit
Mondjuk én is csomó ember szájából hallottam,h fúú ennyi meg annyi,mert azt hitte laikus az akinek magyaráz,ráadásul NSR 180-ig van skálázva.
Ha legközelebb ilyet mond röhögj az arcába
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8
Összesen 151 találat 8 oldalon