Cikk: Supersprint tapasztalat - Golf IV
aktuális téma

Partnerünk, a világhírű Supersprint márka hazai képviseleteként ismert SPS Tuning, az elkövetkező hetekben a felhasználók szemszögéből mutatja be rendszereit számotokra. A cikksorozat első része egy Golf IV tulajdonos tapasztalatait ismerhetjük meg. Bővebben
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
ez aztán Super Sprint.
Sziasztok!
Nekem egy Swift II-em van és természetesen Supersprint rendszerrel szerelve :)
Nagyon szeretem! Azt kaptam a pénzemért amire vágytam. Egy megbízható sportos mégis sejtelmes, design teli, teljesítményt növelő rendszert!
Tapasztalataim: Volt szerncsém a gyárban is lenni. A hozzáállása mindenkinek I osztályú. Nem is beszélve a gyártási folyamatot.
Mikor először beültem az autóba, és ráadtam a gyújtást, és meghallottam a rendszert tudtam okés lesz. lyan kellemesen duruzsolós hanggal találkoztam. Ezt is vártam főleg újonnan. + egy 1.3-as mocitól ne várjunk vadállat sakál hangot :)
Tények: Végsebesség: gyári adat 175 Kmh Supersprinttel: 200 Kmh (kép van róla)
LE: gyári 93 Supersprinttel: 97 LE
2500-3000 fordulaton nyomaték nagyon nagyon jóóó. Adataim nincsenek! (2-es 3-as brutális :))))) )
Hang: 3000 fölött már bizony igen sportos. Ha viszont ésszel városi forgalomban vagy, lágy duruzsolás. Szal hosszútávon nem őrülsz meg!!!
Fogysztás: Város: 8 L Sportosan 9 L
Kresz szabályait betartva átlag: 7.2 L
Nekem nagyon bejön!!!
Szevasztok
ui: bocsi amim van: középgyorsító cső + hátsó ovál dobesz!
Nekem egy Swift II-em van és természetesen Supersprint rendszerrel szerelve :)
Nagyon szeretem! Azt kaptam a pénzemért amire vágytam. Egy megbízható sportos mégis sejtelmes, design teli, teljesítményt növelő rendszert!
Tapasztalataim: Volt szerncsém a gyárban is lenni. A hozzáállása mindenkinek I osztályú. Nem is beszélve a gyártási folyamatot.
Mikor először beültem az autóba, és ráadtam a gyújtást, és meghallottam a rendszert tudtam okés lesz. lyan kellemesen duruzsolós hanggal találkoztam. Ezt is vártam főleg újonnan. + egy 1.3-as mocitól ne várjunk vadállat sakál hangot :)
Tények: Végsebesség: gyári adat 175 Kmh Supersprinttel: 200 Kmh (kép van róla)
LE: gyári 93 Supersprinttel: 97 LE
2500-3000 fordulaton nyomaték nagyon nagyon jóóó. Adataim nincsenek! (2-es 3-as brutális :))))) )
Hang: 3000 fölött már bizony igen sportos. Ha viszont ésszel városi forgalomban vagy, lágy duruzsolás. Szal hosszútávon nem őrülsz meg!!!
Fogysztás: Város: 8 L Sportosan 9 L
Kresz szabályait betartva átlag: 7.2 L
Nekem nagyon bejön!!!
Szevasztok
ui: bocsi amim van: középgyorsító cső + hátsó ovál dobesz!
Egyetértünk, de ezt a kocsit nem akarom csúcsrajáratni, ki kell, hogy bírjon még pár évet, aztán majd lesz több pénz és lesz egy sokkal erősebb autó...:)
127,2 Le/5720rpm
162,1 Nm/4570rpm
HIBÁTLAN, csak kár hogy nem forog jobban és esik a teljesítmény a végén... de hát csodát nem várj attól a motortól.
162,1 Nm/4570rpm
HIBÁTLAN, csak kár hogy nem forog jobban és esik a teljesítmény a végén... de hát csodát nem várj attól a motortól.
Nem kértem senkit, hogy akrobatizáljon
Örülök, hogy tisztázódott minden, szerintem is sok az a lóerőveszteség, de jövőre remélem ez már kevesebb lesz.
Sajna nekem mindíg kell, de nem miattam.
Sajna sok faragtató vagy a rossz technikai, vagy kivitelező választás miatt zavar.
Sajna sok faragtató vagy a rossz technikai, vagy kivitelező választás miatt zavar.

persze ! kinek van kedve minden héten szerelgetni?


Mire képes a tulaj, mennyire elszánt, és mennyit lehet ésszerűen és szakszerűen kihozni a saját mociból.
Maradjon üzemstabíl, meg is tudjon állni,
a teljesítményt, le is tudja vinni.

Na hello Mindenki!
Először is, én is grat a kocsihoz!!!
Én csak most olvastam el az összes commemtet .... Sztem ne azt nézzétek hogy most miért nem inkább más kocsi meg nagyobb motor... Azt kell fejleszteni ami van! Sztem nagyon jó eredményt értek el ezen a vason különösebb dúrva beavatkozás nélkül... Persze hogy lehet többet kihozni meg persze hogy más típus gyárilag így megy---> és? Tudjunk már egy kicsit más örömének is örülni. Egyébként nekem is SP-van a vason és csak annyit mondok megérte. (Szegeden láthattátok a kiállításon)
Na várom a reakciókat!
Üdv
Zs.R.
Először is, én is grat a kocsihoz!!!
Én csak most olvastam el az összes commemtet .... Sztem ne azt nézzétek hogy most miért nem inkább más kocsi meg nagyobb motor... Azt kell fejleszteni ami van! Sztem nagyon jó eredményt értek el ezen a vason különösebb dúrva beavatkozás nélkül... Persze hogy lehet többet kihozni meg persze hogy más típus gyárilag így megy---> és? Tudjunk már egy kicsit más örömének is örülni. Egyébként nekem is SP-van a vason és csak annyit mondok megérte. (Szegeden láthattátok a kiállításon)
Na várom a reakciókat!
Üdv
Zs.R.
96LE keréken. de az 31LE-s veszteség szvsz nem kicsit sok (30%)?! 4kerekesnél szokott ennyi lenni, FWDnél 13-20%.
Másnak mennyi ezen a padon? RT te mértél Kalászon?
Én eddig bárhol mértem (Csepel, Csonka, Pécs) mindenhol 15-20%-kat láttam bármilyen FWD-t (nem csak Honda) néztünk.
Ettől függetlenül grat. +22LE nem kevés...
Másnak mennyi ezen a padon? RT te mértél Kalászon?
Én eddig bárhol mértem (Csepel, Csonka, Pécs) mindenhol 15-20%-kat láttam bármilyen FWD-t (nem csak Honda) néztünk.
Ettől függetlenül grat. +22LE nem kevés...
Mennyiért?
Képet nyomnál át nekem?
Képet nyomnál át nekem?

Erre kivéncsi vagyok én is, de tuti nincs annyi lőerő, mint TE hiszed ...
Ha jól tudom, ebbe még csak a 105 lovas moci van, nem is a 155, tehát kizárt a 30 ló többlet!
Mindazonáltan, én már láttam Supersprint renszert a Szegedi kiállitáson, el kéne szépen vinni többi kipufoshoz, hogy na barmok, valahogy igy kéne kipuffot csinálni, amikor meghegesztik a leömlőt, a talpnál szépen ki van marózva, nem lőg be a CO szál, meg hasonlók, mint egy PS rendszernél pl!
Jól kajál a szekér, meg kell mondani, én ha széttiprom az enyémet, sem eszik meg 10-nél többet, viszont jobban is megy ...

Ha jól tudom, ebbe még csak a 105 lovas moci van, nem is a 155, tehát kizárt a 30 ló többlet!
Mindazonáltan, én már láttam Supersprint renszert a Szegedi kiállitáson, el kéne szépen vinni többi kipufoshoz, hogy na barmok, valahogy igy kéne kipuffot csinálni, amikor meghegesztik a leömlőt, a talpnál szépen ki van marózva, nem lőg be a CO szál, meg hasonlók, mint egy PS rendszernél pl!


Jól kajál a szekér, meg kell mondani, én ha széttiprom az enyémet, sem eszik meg 10-nél többet, viszont jobban is megy ...


ez a 127le szerintem jó
grats
grats
nah, autó felkerült, ott meg lehet nézni a ma készült mérés eredményeit


Akkor már a bűvös 150 LE-t fogja feszegetni!

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Motor
1490 cm3 soros 4 hengeres benzines
102 LE @ 5900 rpm
140 Nm @ 4100 rpm
5 seb. kézi váltó
Kombinált fogyasztás
6,5 l/100 km
Végsebesség
185 km/h
Ez a gyári adata az 1.5-ösnek.
a 92 LE-s 1.3-asnak 175 km/h a vége.
Ezek szerint a Supersprint 4 Lóereje annyit ér mint két és félszer a az egyhármas és az egyötös közti különbség. Kb tehát olyan 25 LE-t