Suzukisok segítség!!!
aktuális téma

Kinek van dvd az autójában? Legyetek szívesek küldjetek képet hogy van betéve a monitor.Nekem sajnos ötletem sincs már.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Keresek melós autómhoz: (Swift 1.3 8v Van, 98as, magyar gy.) jobb (első:) féltengelyt sürgősen max 60kmre gödöllőtől. Igazából ma este el is mennék érte, mert holnap szükség lenne erre a kocsira is, Aki tud eladót, vagy vkit akinek lehet az kérem írjon az oldlamra vagy csörgessen meg a 70/6065-042-es számon. Visszahívom! Segítséget előre is köszönöm...
GAS valóban nem nagy szám, csak a gátlótól függ, hogy mennyibe kerül, a lufik csövezés stb már tök ugyanaz mint amit bármelyik boltban megvehetsz.
Én pont ezért vettem meg a létező legjobb gátlókat és azokra lett rárakva az air, így megmaradt hihetetlen stabilitás, de azért nem verem le a kocsi alját minden 2. utcában.
Nem volt olcsó, de ezért csak a 2. szintű GAS rendszer fért volna bele, pedig a legkomolyabb 4-es sem tud annyit mint az én gátlóim.
Amúgy gyári gátlóra is lehet airt, csak le kell rövídíttetni és fel kell keményíttetni.
Én pont ezért vettem meg a létező legjobb gátlókat és azokra lett rárakva az air, így megmaradt hihetetlen stabilitás, de azért nem verem le a kocsi alját minden 2. utcában.
Nem volt olcsó, de ezért csak a 2. szintű GAS rendszer fért volna bele, pedig a legkomolyabb 4-es sem tud annyit mint az én gátlóim.
Amúgy gyári gátlóra is lehet airt, csak le kell rövídíttetni és fel kell keményíttetni.
Ja és én már 3 éve nyúzom a D2 a jó pesti utakon meg a Hungaroringen gond nélkül.
Ilyen téren a gyári is egyszer "elfárad" és azt is ha felújítod, már akkor az se gyári.

Mért nem lesz D2?
Tudod egyáltalán mi megy el a gátlóban max 1-2 tömítés és max szeleprész azt cserélik és újra működik.
Ettől az 1-2 alkatrésztő megváltozna a gátló gyártója és funkciója, vagy mi?

Tudod egyáltalán mi megy el a gátlóban max 1-2 tömítés és max szeleprész azt cserélik és újra működik.
Ettől az 1-2 alkatrésztő megváltozna a gátló gyártója és funkciója, vagy mi?


de utána már nem D2 lesz akkor meg mi értelme
ugyan úgy felújítható mint bármilyen más gátló
Én rosszat még nem hallottam TA-ra!



de ez a gtlód is elöbb utóbb elfárad és akkor?
Na igen, de akkor se mindegy, hogy hányszor kell kiszedni, mert kalap fos a TA.
A G.A.S. meg minőségi, bár azokba is vannak kakik, de általában az már gyári hibás.
TÜV papír szart se ér, ha magyar is. Forgalmiba be kell íratni, és akkor fogadják el.
A G.A.S. meg minőségi, bár azokba is vannak kakik, de általában az már gyári hibás.
TÜV papír szart se ér, ha magyar is. Forgalmiba be kell íratni, és akkor fogadják el.

Na hát ezt Én se értem, kaszálnának, ugyan úgy, mint a Golfosokkal!



Nyilván jobb egy air, de normális gátlóval.
Persze mondjuk ki mennyit ad érte az is fontos. Nekem bevált a D2, mondjuk én is airride-t akartam, de lebeszéltek a gyári gátlóra ráfaragással, ezért ez lett.
Aztán ha mégis alakítani akarok, már van normális gátló hozzá.
Persze mondjuk ki mennyit ad érte az is fontos. Nekem bevált a D2, mondjuk én is airride-t akartam, de lebeszéltek a gyári gátlóra ráfaragással, ezért ez lett.
Aztán ha mégis alakítani akarok, már van normális gátló hozzá.

Azért ha a TA-csinálna suzukiba állíthatót, szerintem megérné neki, d emiért is nem csinál, fene se tudja, és árban is elég jó
Minőségi, erről is lehet vitázni. Vw-s körökben nagyon elterjedt a TA, ami jó mert van rá 2 év gari, tönkremegy tönkremegy kapod gariba az új szettet, ismét van 2 év garid és egy új szett! G.A.S meg kerül 500ezerbe, és szintén 2 év gari van rá. Annyiból jó a G.A.S hogy ott a TÜV papír, de itthon kitörölheted vele a segged ha nincs lefordíttatva, ez is csak tapasztalat!
Movika usernek van állítható alatta én kérdeztem őt de nem nagyon van gépközelbe keressetek rá hátha ad valami ihletet



de szerintem még mindig jobb egy AIR, mint az ültetőböl levágni1-2 menette, és a gátlón alakítani, igaz árban nem összehasonlitandó
Arról nem beszélve, hogy Magyarországon nem is biztos, hogy lehet kapni.
Én ezért választottam a D2-t. Jó termék, csak jót hallottam róla (persze aki normálisan használja) és viszonylag még megtudod fizetni. (Bár nem 100ezres kategória.)

Én ezért választottam a D2-t. Jó termék, csak jót hallottam róla (persze aki normálisan használja) és viszonylag még megtudod fizetni. (Bár nem 100ezres kategória.)

Az airrde-val sokan nincsenek tisztában, hogy miért szar.
Az oldalon árult pár embernél (nem írok neveket, mert szerint tudja mindenki ki árul itt), és a G.A.S. airride között annyi a különbség, hogy az alatt normális gátló(teleszkóp) van. Most csináltatsz egy airt a gyári gátlóra ne várd, hogy stabil lesz mint a G.A.S. A többi cucc ugyanaz a drágábba is, csak ott a normális teleszkóp árát fizeted meg.
A gewnél is ezért drágább a minőségi, mert ott nincs nagy kockázat, hogy kaki meg elcsepeg az olaj belőle stb.
Az oldalon árult pár embernél (nem írok neveket, mert szerint tudja mindenki ki árul itt), és a G.A.S. airride között annyi a különbség, hogy az alatt normális gátló(teleszkóp) van. Most csináltatsz egy airt a gyári gátlóra ne várd, hogy stabil lesz mint a G.A.S. A többi cucc ugyanaz a drágábba is, csak ott a normális teleszkóp árát fizeted meg.
A gewnél is ezért drágább a minőségi, mert ott nincs nagy kockázat, hogy kaki meg elcsepeg az olaj belőle stb.

Haveromnak 1 hónapja szállt el a jobb hátsó air lufi pályán..



Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!