Szereljünk !

Témakör: Tuning
aktuális téma
Szereljünk !

Sziasztok :! :) bocsi manapság kevesebbet voltam, biztos nem bántátok :) Sztem kéne egy ilyen topic, hogy aki valamit beakar szerelni, felakar szerelni, itt segitséghez juthat. Kezdeném a sort. Lett aluszárny (egyenlöre nem akarom felrakni, kicsit vicce slenne még igy a széria kocsin) Viszotn érdekelne, hogy tegyem fel ? Csavaros, 4 csavar. DE a hátso csomagtarto öntött muanyag, és belül pedig fém, de szintén öntött. És elég vastag rés van köztük, mindenféle hülye benyulásokkal. Elég durva lenne egyenessen átfurni a dolgot, mert alatta egy 45 fokos felületre kellene csavarozni. Erre nincs vmi ötletetek ? Eléggé szopatosnak tünik a dolog. Valaki aki már szivott ilyennel ? :) Vagy valami olyanon is agyaltam, hogy egy sint csinálni neki, amiröl bármikor lekaphato. ötlet ? :) Amugy BUÉK 4 all :)

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
tommy
#19
2005. február 19. 21:38
Bocs, hogy ide irok, nem akartam új topikot nyitni! Lenne egy kérdésem, örülnék ha tudna valaki segíteni! Az autó egy 10 hónapos 1.4pdtdi Skoda Fabia. Elfelejtett párszor elindulni, de pár óra múlva elsőre! A számítógép azt irta ki, hogy fordulatszám jeladó rossz. Csüt kicserélték Keszthelyen! Péntek 3x nem indul! Ma elvitem Nagykanizsára(direkt másik szervízbe), kicseréltettem a gázolajszűrőt, mert már ideje volt(54e km)! Jobb lett a hangja, de este nem indul megint, most se! Mi lehet szerintetek?
ScoobyDoo
#18
2004. december 31. 23:19
hm ? :)
buék ;)
ScoobyDoo
#17
2004. december 31. 18:12
szerintetek már most felrakjam, vagymég várjak a full körbespoilerezésig ? :) mertszem mostis jolnézki;) bár ugy még ütösseb lesz.
Yasec
#16
2004. december 31. 16:17
Húúú, Scooby, ha elmész majd egy zsúfolt buszmegálló mellett, lehet, utána már nem leszel egyedül, valaki ráakad majd a vasalódeszkádra!

Na, ha ezt tényleg fel szeretnéd rakni oda, akkor még figyelj arra, hogy a lemezt ha átfúrod, rakjál a csavarozási hely alá valami erősítőlemezt, de olyat, amelyik valamilyen hosszúkás jellegű, és mindkét furat rajta van. Ne kombinálj össze kezeletlen fémeket, mint pl. acélt aluval. Azok kiválóan össze bírnak rohadni, még gyorsabban, mint gondolnád! (galvánelemet képeznek vízzel elegyedve)
Nagyon ügyelj a szigetelésre!!!!!
Yasec
#15
2004. december 31. 16:13
Sok szar rácsot láttam már, amelyik nagyobb kár volt a gépnek, mint ha nem lett volna ott semmi!
Szar felfüggesztés elgörbült, és rányomta magát az egész motorházra, pedig a behatás végett csak a lökös járta volna meg a műanyagost...
Yasec
#14
2004. december 31. 16:12
Hááát, ha azzal jött ki gyárilag, akkor elvileg maradhat.
A többi betiltva. (tudtommal)
Az a helyzet, hogy a gyalogosokat mindenképp védeni kell, nem okés az a felfogás, hogy "bassza meg, mé nem vigyázott".
Ha Ő volt a hibás, hogy nekimentél, akkor is szar, ha kinyírod, mert hát gondolom nem esik jól senkinek sem, hogy már kinyírt valakit, akármiért is, valamint csak egy élő valakitől követelhetsz is bármit, ha nem te voltál a hibás.
Ha meg te voltál a hibás, akkor meg főleg eléggé jó dolog, ha az áldozatot nem érte túl sok baj.
Arról meg már gondolom nem is kellene mit írnom, hogy mi van, ha éppen te vagy a gyalogos!
Design-design okés, de vannak fontosabb dolgok is!
Az egy bizonyított dolog, hogy elég keményen roncsol az a rács, és az biza nem jó dolog.
Még a legkirályabb LandRover sem jön ki gyárilag ráccsal.
mateus
#13
2004. december 31. 15:51
A jármű védelmére is gondolni kell igaz?!
Paja8
#12
2004. december 31. 15:48
Márpedig a gallytörőm a gépen marad!!!
ScoobyDoo
#11
2004. december 31. 15:43
várom az ötleteket
valahogy hogy levehetö is legyen meg mittomén :) meg ne 2méter hosszu csavar kelljen már :)
VÉLETLEN SE AKAROM RAGASZTANI. És pont az, hogy az alján anyával fogatni (ez a rászorulos) hogy véletlen se jöjjön le. ötlet ?
Yasec
#10
2004. december 31. 14:38

Nemá!
Te komolyan láttál már Matízon ilyet?
Van róla kép?
Komolyan kíváncsi vagyok rá!
kavics
#9
2004. december 31. 13:09
igazuk van le a vadrácsokkal! Főleg a daewoo matizról meg a kisáruszállítókról. tök fölösleges, és csak a gyalogosokat veszélyezteti
p_norbi
#8
2004. december 31. 12:50
B.U.É.K.
Yasec
#7
2004. december 31. 12:49
Straßenverkehrs-Zulassungsordnung (StVZO) ist vom Bund-Länder-Fachausschuss entsprechend geändert worden. Der Grund: Nach Experten-Einschätzung wirken die auf zwei Stützen ruhenden Anbauten schon bei einer Geschwindigkeit von rund 35 km/h wie ein Messer.

Ab sofort kommt ein Fahrzeug mit einem Alu-Heckspoiler bei der Hauptuntersuchung nicht mehr durch die Prüfung. Das Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) zieht außerdem bisher erteilte positive Teilegutachten für Heckspoiler aus Leichtmetall zurück und erklärt sie für ungültig. Der TÜV Rheinland bestätigte die Änderung der StVZO. Heckspoiler aus Kunststoff sind nach wie vor erlaubt. (mid)

Forrás

De lehet, hogy marad csak egy speciális német szabály.
Minden esetre Németország az EU legnagyobb, és legbefolyásosabb országa.
Atti
#6
2004. december 31. 12:48
Hülye kérdés lesz de mivan ha karbonból van?
A jogszabály konkrétan csak a fém légterelőkről szól?
Krisssz
#5
2004. december 31. 12:35
hát ez gáz lesz ha bejön....

aluszárnyat elég nehéz bármilyen kocsin is a vázhoz rögzíteni....
faro
#4
2004. december 31. 12:12
szerelünk vazze?
Yasec
#3
2004. december 31. 12:11
Hali!
Úniós szabályzást ezügyben már láttátok?
Érdemes meglesni, mielőtt nekiláttok ilyesminek!
Szerintem ebből még szopás is lehet! A terepjárókon a vadrácsot is betiltották, nem tudom, hogy kishazánkban ez most hogy áll, de vizsgán tudtommal már nem mész át vele. És amivel nem mész át, azért megbüntethet a rendőr.
A vadrács ellen amúgy logikus ellenérv van: gyalogoskiller.
A spoilerekkel meg az a gond, hogy rengeteget szarul szereltek fel, és biza sok elszállt már.
Legtöbbeknek foggalmuk sincs, hogy ha éppen úgy áll a szárny, akkor azon mekkora erők ébrednek pl. 150-nél, amire szinte a legtöbb gép alkalmas. Kellemetlen esetben még a csavart is leszabhatja, főleg úgy, hogy előtte már egy kicsit berohad a menetnél.
Németországból, az ottani Lotusos fórumból olvastam ezeket az új EU-s szabályokat, amit majd az itthoni redfenntartók is megkapnak:
Fém légterelőket karosszéria elemre rögzíteni tilos. A műanyag továbbra is engedélyezett, vagy a fém is, de az autó vázára.
Ne fúrjátok meg a gépet akkor, ha jan1-től megb.sz érte a rendőr!
kavics
#2
2004. december 31. 11:27
úgykell mint a céges fiatra a tetőcsomit! átfúrni és kész! igaz hogy rohad meg beázik de még mindig ez a legjobb megoldás! nem fogod elhagyni pölö autópályán! na viccet félretéve én biztos hogy fúrnám. szerintem te se szeretnéd ha az öledbe landolna egy szpojler az elötted haladó kocsiról.
ScoobyDoo
#1
2004. december 31. 10:53
Sziasztok :! :)
bocsi manapság kevesebbet voltam, biztos nem bántátok :)
Sztem kéne egy ilyen topic, hogy aki valamit beakar szerelni, felakar szerelni, itt segitséghez juthat.
Kezdeném a sort.
Lett aluszárny (egyenlöre nem akarom felrakni, kicsit vicce slenne még igy a széria kocsin)
Viszotn érdekelne, hogy tegyem fel ? Csavaros, 4 csavar. DE a hátso csomagtarto öntött muanyag, és belül pedig fém, de szintén öntött. És elég vastag rés van köztük, mindenféle hülye benyulásokkal. Elég durva lenne egyenessen átfurni a dolgot, mert alatta egy 45 fokos felületre kellene csavarozni. Erre nincs vmi ötletetek ?
Eléggé szopatosnak tünik a dolog. Valaki aki már szivott ilyennel ? :)
Vagy valami olyanon is agyaltam, hogy egy sint csinálni neki, amiröl bármikor lekaphato.
ötlet ? :)
Amugy BUÉK 4 all :)
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!