Cikk: Toronymerevítők & stabilizátorok
aktuális téma

Tuning rovatunk legfrissebb írásában a futómű tuningjának két fontos elemével, a toronymerevítővel és a stabilizátorral ismerkedhettek meg közelebbről. Bővebben
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Szóval ezért nagy kérdés, hogy mennyit merevít egy szélvédő, illetve azt lehet-e pótolni akár toronymerevítővel?
Sajna, ha kiveszem, akkor kéne új keret köré. Illetve egy 22 éves szélvédőről van szó az ő összes karcával. Sokat vezetek éjjel, és szeretem az új szélvédőt.
naiv kérdés, de miért nem ragasztod vissza?

A G60, a Limited, meg az USA ragasztott üveges.
lol ezt még sosem figyeltem hogy a G60-é ragasztott

Jó reggelt!
De jó, hogy van ilyen totyik!
Napok óta azon gondolkozom, hogy mennyi merevítést adhat a bódénak egy ragasztott üveg?
Ha kiszedem, és kéderest teszek a helyére, vajon kell-e valami + merevítés, vagy meg fogja tartani magát a kocsi?
2-es golfról van szó. G60-as bódét építek, és annak ragasztott az üvege. A mezei földi golfoknak kéderes, de kénytelen leszek kiszedni az üveget lakatolás, fényezés miatt, de már nem lehet sehol sem kapni. Sem üveget, sem keretet köré. Ha esetleg valakinek van némi tapasztalata, az kérem ne tartsa magában!
De jó, hogy van ilyen totyik!
Napok óta azon gondolkozom, hogy mennyi merevítést adhat a bódénak egy ragasztott üveg?
Ha kiszedem, és kéderest teszek a helyére, vajon kell-e valami + merevítés, vagy meg fogja tartani magát a kocsi?
2-es golfról van szó. G60-as bódét építek, és annak ragasztott az üvege. A mezei földi golfoknak kéderes, de kénytelen leszek kiszedni az üveget lakatolás, fényezés miatt, de már nem lehet sehol sem kapni. Sem üveget, sem keretet köré. Ha esetleg valakinek van némi tapasztalata, az kérem ne tartsa magában!




jövő héten vmikor kész lesznek az új "karikák"....aztán azokra hegesztem majd fel a rúd "tartófüleit"....ha már felkerül akkor fogja mindkét toronynál mindhárom csavar ahogyan kell....aztán hegesztés után lakkfeketére fújás stb... 









Ok megnézetem. köszönöm.
ezt a kettőt járd végig, ha mindkettő ok.... akkor nincs több ötletem

igen jobbra tör ki... de azelőtt is csinálta hogy megkapta a rugókat... lehet a csillapítók is rosszak... csak jó lenne tuni mi a retek baja lehet!
ártani nem árt.....
+ lengéscsillapitokat bemérni.... ha balra kanyarodsz jobbra tör ki a segge ..... lehet elfáradt a jobboldali hátsó gátló + az ültető rugó miatt felfekszik a gátloszár, ez miatt ugy viselkedhet mint egy darab vas
+ lengéscsillapitokat bemérni.... ha balra kanyarodsz jobbra tör ki a segge ..... lehet elfáradt a jobboldali hátsó gátló + az ültető rugó miatt felfekszik a gátloszár, ez miatt ugy viselkedhet mint egy darab vas

nem eszi a gumit! akkor is lehet ez a probléma?
Hali!
futóműbeállításon voltál?
ott kellene kezdeni....
futóműbeállításon voltál?
ott kellene kezdeni....
Sziasztok!
Nem is tudom jó helyen érdeklődök de lenne egy kérdésem! Van az adatlapomon szereplő autóm. 2008-ban vettem amerikából hozták jobb eleje törött volt javították... Így vettem meg kereskedésből! az olajat is ette de etz megoldottuk egy gyűrűcserével. most az tökéletes. ami problémája viszont vásárlás óta megvan az az hogy a balra kanyarodás nem stabil... ha erősen kanyarodok balra kitör az autó fara... elég gáz mert jobbra eszméletlen jól kanyarodik.. gondolom a gyári értékekkel... vettem alá nagy felnit széles papucsokkal megültettem hátha ez segít de nem sok javulás lett a gyors balra kanyarodás egy rémálom... tolja az elejét rágja a gumit Nem kopik gyorsan csak olyan fura az egész érzi az ember) mert a jobbra kanyarodás téll stabil nagyon és gondolom olyannak kell lennie! Még egy észrevétel hogy pl- körforgalomban gyors kanyarodásnál a vezető oldali ajtó bentebb húzódik valamiért... gondolom van baj nem kevés és nem kicsi csak mi lehet a megoldás? toronymerevítő jó lehet? lengéscsillapító csere? vagy mi a retek mert kész vagyok. egyébként a kocsi elengedett kormánnyal is nyíl egyenesen fut nem húz semerre nem eszi a gumikat... remélem érthetően írtam körbe! :D valami ötlet?
Nem is tudom jó helyen érdeklődök de lenne egy kérdésem! Van az adatlapomon szereplő autóm. 2008-ban vettem amerikából hozták jobb eleje törött volt javították... Így vettem meg kereskedésből! az olajat is ette de etz megoldottuk egy gyűrűcserével. most az tökéletes. ami problémája viszont vásárlás óta megvan az az hogy a balra kanyarodás nem stabil... ha erősen kanyarodok balra kitör az autó fara... elég gáz mert jobbra eszméletlen jól kanyarodik.. gondolom a gyári értékekkel... vettem alá nagy felnit széles papucsokkal megültettem hátha ez segít de nem sok javulás lett a gyors balra kanyarodás egy rémálom... tolja az elejét rágja a gumit Nem kopik gyorsan csak olyan fura az egész érzi az ember) mert a jobbra kanyarodás téll stabil nagyon és gondolom olyannak kell lennie! Még egy észrevétel hogy pl- körforgalomban gyors kanyarodásnál a vezető oldali ajtó bentebb húzódik valamiért... gondolom van baj nem kevés és nem kicsi csak mi lehet a megoldás? toronymerevítő jó lehet? lengéscsillapító csere? vagy mi a retek mert kész vagyok. egyébként a kocsi elengedett kormánnyal is nyíl egyenesen fut nem húz semerre nem eszi a gumikat... remélem érthetően írtam körbe! :D valami ötlet?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!