Cikk: Toronymerevítők & stabilizátorok

Témakör: Tuning
aktuális téma
Toronymerevítők & stabilizátorok

Tuning rovatunk legfrissebb írásában a futómű tuningjának két fontos elemével, a toronymerevítővel és a stabilizátorral ismerkedhettek meg közelebbről. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
6 7 8 9 10 11 12 13
DagiNinja
#46
2004. április 08. 15:25
+egy kerdes:
Az a merevito, amelyik meg van gorbitve, es nem egyenesen van a ket torony kozott, az mit tart?
Mert szerintem vajmi keveset, de lehet, hogy nincs igazam.
DagiNinja
#45
2004. április 08. 15:21
BAkker, ahogy elneztem a motorteremet, lehet, hogy felejtos a toronymerevito.
fazek81
#44
2004. április 08. 12:48
sztem széria kocsin is jót tesz a toronymerevatés, mint írtam korábban a ritmo-mon elöl volt egy felső toronymerevítő, amit én terveztem és csináltattam. Gyorsabban nem kanyarodtam a merevítő felrakása után sem (talán mert rostam :), de a gumik kevésbé visítottak a kanyarban.
Nigger
#43
2004. április 08. 11:39
Nekem sem sikerült fellépnem!!!
Miért van ez???
Skobi
#42
2004. április 08. 09:31
És te hogy léptél be oda??? Mármint arra az oldalra?? Mert nekem mindig valami datanetes vagy szerveres hülyeség jön be
ob
#41
2004. április 08. 09:06
ati!

Jó ez az OMP-s bót, de furcsa mód a kocsim márkájából az összes 1.4 -es 55LE-höz van merevítőjük, a legnagyobb GT-hez meg nincs...
Suncee
#40
2004. április 07. 18:26
Kösz mindenkinek.
monsters
#39
2004. április 07. 15:23
mint ahogy a Palik, az is csak úgy szorongatta! Bár neki inkább a kormányt kellett volna.
S_Bernie
#38
2004. április 07. 15:06
... ráadásul pánik esetén van mit szorongatni az utasnak
S_Bernie
#37
2004. április 07. 15:05
Arra jó a bukócső. Ha jól be van passzintva, olyan lesz a kocsi, mint a páncélszekrény.
norbGTi_
#36
2004. április 07. 14:45
Bukócsőtől még villogni fog , mert csavarodik a kaszni....
monsters
#35
2004. április 07. 10:50
én szoktam :-)

az igaz hogy kemény futóműnél kötelező, de a szériánál is hatnak olyan erők amik igencsak mozgatják azt a tornyot.
S_Bernie
#34
2004. április 07. 10:34
Norbikám, kell abba az autóba egy rendes utcai bukócső is, hogy ne villogjon az az utastér lámpa a kanyarban!
norbGTi_
#33
2004. április 07. 10:24
Egy széria autót nem rámolnak a kanyarban:)))

Széria lengéscsillapítókkal és futóművel egy széria autó előbb kezd el csúszni a kanyarban , minthogy túl nagy erőhatás hasson rá :)
ati_TDI
#32
2004. április 07. 10:01
Ha ajánlhatok valamit, az Auto-Worldben kaptok jó áron OMP toronymerevítőt...
www.auto-world.hu
Másrészt van engedményem, az ottani árakból tudok 10%ot adni...
monsters
#31
2004. április 07. 09:25
kanyarban nincs a széria kitéve akkora erőhatásnak???
norbGTi_
#30
2004. április 07. 08:56
Széria autóban nincsenek a tornyok kitéve akkora erőhatásnak , hogy indokolt lenne a toronymerevítő beszerelése. Mivel teljesen széria a kocsin lévő gumik, és a lengéscsillapítók, esetleg a futómű további elemei.

Ha már felpakolsz egy méretesebb gumit , illetve ültetsz is , akkor muszáj betenni , mivel a széles gumi jobban szedi az úthibákat, a keményített gátló nem csillapít semmit , és a peres gumi sem , tehát a futómű kapja az ütéseket , és ezáltal a tornyok is terhelődnek, ugyanakkor alulról a festék és lakk réteg is megrepedhet a terhelés következtében , ami idő előtti korrozióhoz vezethet.

Amúgy meg nekem van bent elől hátul, de mikor berakom egy kanyarba , néha felvillan a középső lámpa, hogy nyitva az oldal ajtó, na meg hogy nincs fékolajam....
monsters
#29
2004. április 07. 08:20
húú, én nem akarok vitázni, de ha egy normál futóműves kocsival bele mégy egy húzós kanyarba, (legyen az akár egy mondeo vagy vecra kategória) a kocsi külső-első kerekére jut a terhelés nagy része, ami a rugó tornyodat szerkezetéből adódóan csavarja befelé, míg a kevésbé terhelt belső íven lévő torony nem mozog, tehát a kettő közti távolság főleg ha terhelésváltás van (pl. szerpentin, úgy mozgatja a tornyokat mint egy harmónikát...
A közte lévő merevítő akadályozza ezt meg, megakadályozván ezzel a kerék nem nyomon futását. A széria kocsik futóművén segít, a keményítettnél pedig szinte kötelező, különben még a torony is sérülhet (mint írtátok ott nincs hosszú rugóút)
Miután betetted a merevítőt, a széria kocsin is érezhető a merevítő jótékony hatása. Persze az is igaz hogy Suzukin ez jobban érzékelhető, mint egy merevebb kasztnin.
Suncee
#28
2004. április 07. 04:49
Tehát értelme nincs max. optikailag van csak.
Jól értem ugye?
Amúgy köszike.
Mareek
#27
2004. április 07. 00:33
hát szerintem ne is! Én is erősen gondolkodtam rajta, amíg egy rally versenyző haverom fel nem világosított!
Tehát a félreértések elkerülés végett: Nem magamtól vagyok "ilyen okos"..
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 246 találat 13 oldalon