Skacok nem találtam hirtelen olyan fórumot, ahol arról témáznánk, hogy hogyan célszerű toldatokat, kiegészítőket felfogatni pl lökhárítókra... Nem üvegszálas kiegészítőkre gondolok, inkább műanyag, házilag szakértett kiegészítőkre...
Igen ez már hasznos segítség volt. Még annyi hogy ezt lehet kapni OBI-ban vagy hasonló barkácsáruházakban? Ill. esetleg szilikon megfelel erre a célra, csak a rés behuzására kellene, a csavarok tartják a toldatot.
XE Cali, Blindmouse: Természetesen mindenkinek meg lehet a saját véleménye, de egy fórum nem arra való, hogy ócsároljunk másokat, hanem hogy segítsünk másoknak. A "tuning" meg szerintem egy elég széles terület, esetemben egy 1.4-es autót nem hiszem, hogy motorikusan érdemes lenne tuningolni, vagy nagy teljesítményű fékrendszerrel. Esetleg futóművet, de azt szeretném is, amint lesz rá keretem.
Toldattal is igényesen meg lehet csinálni a lökösöket, habár utólag én is komplett lököst csináltatnék, de az kétszerannyiba kerül, és nekem akkor erre volt keretem. Egyébként ha megnézed az oldalamat van pl. egy komplett belsőtér bőrözésem, ami szerintem kicsit sem tekinthető gagyi tuningnak. Lényeg a lényeg, nem a toldatokban merült ki nekem a tuning, folyamatosan alakítgatom a gépet, ahogy van rá keret, de mint mondtam egy ilyen autónál nem hiszem hogy motorikus tuningra kell ráfeküdni, nekem marad az optika.
manapság a "tuning" az a mindenféle toldatok, meg üvegszál lökhárítók földig lehúzása, meg neon, meg led, meg ha kikenjük ecsettel színesre a műszerfalat.. :D
amikor felhúzom a teljesítményt, vagy nagyobb féket, rendes futóművet teszek az autó alá, az már egy másik fogalom :D
Ezekkel az a legnagyobb baj hogy megveszik emberek és elárják úgy illeszkedjenek mintha egybe lenne dolgozva!
na ezért nem is gyártok ilyeneket hanem komplett lökösöket csak!!!
A Cégnél ahol dolgozom ott viszonyt szoktak fordokra rendelni ilyen gyári kiegészítőket és azokat a WÜRTH-nek van egy töíttő ragasztója azt használjuk erre a célra!
Az a neve hogy K+D
Ez van több színbe!
Fehér, fekete, szürke!
Ezt ajánlatos az autó színéhez meg választani és szilikon mentesítővel lemosható ami kijön esetleg a nem kivánt részre!
Remélem ez hasznosabb tanács volt mint a többi!
Köszi az értelmes hozzászólásokat. Még jó, hogy ez Magyarország legnagyobb tuning közössége, ennek ellenére nem sok fórumban lehet hasznos információkat beszerezni (Értem én, hogy mindig mindenki tud jobb megoldást, de ha valakinek van valamilye, vagy éppen arra van kerete, és ahhoz keres megoldást, akkor leszarja hogy mi lett volna eredetileg a jobb megoldás). Na mindegy.
Jó hosszúhétvégét mindenkinek!
A toldatokat mivel szokták felragasztani? Szélvédőragasztóval? Tudnátok ajánlani valamit?
Újra lett rakva a toldatom, mert elengedte a ragasztás egy részen, most fülek lettek rárakva , és úgy lett hozzácsavarozva (mondanom sem kell, hogy inkább ne nyúlt volna a hozzá a "mester", mert rosszabb lett mint volt, na mind1), így viszont nem mindenhol illeszkedik tökéletesen (van ahol van egy kis rés, nem látványos, de az én szemem kiba*ottul bántja), ezért végig akarom húzni ragasztóval az illesztésnél.
értem hát igen mindennek van előnye is hátránya is, viszont fényezéskor nem mindegy mennyi plusz anyagot kell rádolgozni, és ha erős a szegecs, akkor valszeg az marad meg a lemezelés. thx
XE Cali, Blindmouse: Természetesen mindenkinek meg lehet a saját véleménye, de egy fórum nem arra való, hogy ócsároljunk másokat, hanem hogy segítsünk másoknak. A "tuning" meg szerintem egy elég széles terület, esetemben egy 1.4-es autót nem hiszem, hogy motorikusan érdemes lenne tuningolni, vagy nagy teljesítményű fékrendszerrel. Esetleg futóművet, de azt szeretném is, amint lesz rá keretem.
Toldattal is igényesen meg lehet csinálni a lökösöket, habár utólag én is komplett lököst csináltatnék, de az kétszerannyiba kerül, és nekem akkor erre volt keretem. Egyébként ha megnézed az oldalamat van pl. egy komplett belsőtér bőrözésem, ami szerintem kicsit sem tekinthető gagyi tuningnak. Lényeg a lényeg, nem a toldatokban merült ki nekem a tuning, folyamatosan alakítgatom a gépet, ahogy van rá keret, de mint mondtam egy ilyen autónál nem hiszem hogy motorikus tuningra kell ráfeküdni, nekem marad az optika.