Tuningautok 500-700 ez. forintig

Témakör: Tuning
aktuális téma
Tuningautok 500-700 ez. forintig

Sziasztok nem láttam ehhez hasonló témát és szerintem egy tuningal foglakozó oldalon elmegy az ilyen téma is. + meg szerintem sokakat érdekel. Ha tévednék nzugottan törüljétek.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2
ave.fw.hu
#37
2004. október 03. 23:37
Ja, az mas, csak hat az nincs a gyorsulasin...
Rolcsi
#36
2004. október 03. 11:21
Csak Zsoltival kell megbeszélni, hogy mennyiért adja a programot, ugyanis kiírták az autójából és a másikban is nagyon jó...A katalizátort pár ezresért bárki kiveszi....esetleg a csövet is növelheted. Az üa. mennyiségének emelésében is biztosan van ötlete! Ha érdekel, akkor szívesen összehozlak vele.
Rolcsi
#35
2004. október 03. 11:17
Egészen véletlenül nem a te gépedre gondoltam, hanem egy hófehérre. Amikor kezdtem kimenni gyorsulgatni, akkor láttam 1-szer..aztán eltűnt..mesélték, hogy egy verseny, aztán javítás....most járatta be a mociját, sport vez.tengely van benne, de hát az már nem lesz emberi, hogy 7500-ig pörög, mint a köszörűű. Ja és a FOGYASZTÁSA 14-15 között van állandóan..ha nyomja, ha nem..Ennyit még az én összkerekesem sem eszik 9-10-zel autózom vele, ha nagyon nyomom akkor közelíti meg a 15-öt...DE komolyan nem bántani akartam a géped, hiszen valamikor én is nagyon odavoltam értük..csak tény, hogy inkább egy 2000-es mocit érdemes piszkálni, mert az majdnem mindent kibír!
Nord
#34
2004. október 03. 01:29
ave.fw.hu
#33
2004. október 02. 23:09
>hiszen természet ellenes, hogy egy 1.4-es motor 125 lóerőt tudjon alapban...meddig bírja? A gyorsulásin is van egy...egyszer kijön, aztán hónapokig újítja fel vagy a turbót, vagy a hengerfejet, vagy a tömítéseket cserélgeti...

Honnan vagy te olyan tajekozott arrol, hogy mit csinalok 2 verseny kozott?

Egyebkent semmi hasonlot. A motor 2 eve megy hiba nelkul, egyszer vettem le hengerfejet most tavasszal, mert gyanus volt, de alaptalan volt a felelmem.

Kimentem vele Angliaba, versenyeztem vele odakinn, majd hazajottem. Utana hetvegen idehaza is versenyeztem vele.
Iden 15 versenyt nyomtam le, mindenhova kereken ment es jott haza.

Te nem a sajat autod megbizhatosagabol indulsz ki veletlenul?


De en sem ajanlom senkinek a GTT-t, mert ezt nem lehet buntetlenul nyelezni mindenhol miutan megveszi az ember, szimpatia es gondoskodas is szukseges hozza!
Luise
#32
2004. október 02. 22:35
na akkor én elbujok az xr3-as escortommal, ami alapbol "csak" 105 lovas...
Tibris
#31
2004. október 02. 22:19
Szia!

Szerintem a Fordokhoz hozzá lehetne venni az Escort RS Turbot. (Nekem is az van )
1.6-os moci, alap 132 lóerő. Kissebb tuninggal 170-180 pacit, durvábbal már 210-230 jön ki belőle.
És nem olyan rossz kis autó az!

Rolcsi
#30
2004. október 02. 21:46
ja! katalizátor nélkül, egy direkszűrővel és egy A-s computerrel egy kis emelt üa.mennyiséggel...a legolcsóbban lehet elérni 170-175 lovat...más kocsi ennyi pénzért labdába sem rúghat! (ha én mondom neked Celicamániás, akkor elhiheted:-)))))
Dénes
#29
2004. október 02. 21:17
1.4 Turbo 115 lóerős alapban..... És nincs velük olyan sok gond, mint gondolod. Százszor inkább mint egy XR2-es az tuti! De ez az én véleményem!
vectra2000
#28
2004. október 02. 21:14
KADETT GSI. HIDD EL.!!!!!!!! 1040 KG ÉS 150 LE. HA KIVESZED A KATALIZÁTORT MÉG TOBB ÉS AZ SEMMIBE SE KERÜL.
Rolcsi
#27
2004. október 02. 19:56
Igen, de a GSI az 150 ló..innen elindulni könnyebb, mint 125-ről
Szabyka
#26
2004. október 02. 19:54
Esetleg Renault 19 1.816V!
Rolcsi
#25
2004. október 02. 19:43
A R5 turbót nem ajánlanám, hiszen természet ellenes, hogy egy 1.4-es motor 125 lóerőt tudjon alapban...meddig bírja? A gyorsulásin is van egy...egyszer kijön, aztán hónapokig újítja fel vagy a turbót, vagy a hengerfejet, vagy a tömítéseket cserélgeti...a GSI meg mindent kibír!! Az XR-2 valóban jó, de olyan könnyű, hogy 200 méteren nem tud elindulni, csak tekereg balra-jobbra!
csacsa
#23
2004. október 02. 17:39
Hat most megharagudtam rad Srec! Mi az hogy
Renault: Passz
Na majd ezt szerdan megbeszeljuk
VWfreak
#22
2004. október 02. 17:33
Volkswagen Golf VR6 Syncro !!!!
TURBOKUKAC
#21
2004. október 02. 16:25
Egyébként meg Fiesta xr2i és renault 5GT turbo is szóbajöhet ha szép állapozú!
Nagy lóerő kis súly-arra törekedj hogy a lóerő-súly arány minél jobb legyen!
TURBOKUKAC
#20
2004. október 02. 16:23
Ha gondolod most van egy 92-es 2,0i Calibra eladó 685.000Ft-ért de szerintem 600-ban el lehet hozni! A Külseje szép,a belse is relatíve,kicsit le van lakva-de nem vészes! A futóműnél van egy kis hangja ha teljesen alácsavarod-de ez amolyan tipikus Opel betegség: Szerintem egy 100-150-et ha ráköltenél egész jó lenne és utána jöhetne a tuning!
A kocsi Szegeden van,ha érdekel: [email protected] címre írhatsz!
Rolcsi
#19
2004. október 02. 15:34
Én az Opel GSI-t ajánlanám...van itt Pécsen egy és iszonyat, hogy mit hozott ki a srác belőle: a gyorsulásin hosszú ideig senki nem volt képes megverni, csak az összkerekesek..(na ez már valami nem?) most csinált egy másikat és adoptálta az előbbi A-s coputerét és mégjobb lett. Fillérekért meg lehet venni az alapot és rengeteget lehet találni bontóban is hozzá stb. Ennél jobbat szerintem nem is lehetne ajánlani!
Dénes
#18
2004. október 01. 18:33
Helló! Az enyém pl. pont ebbe a témába illik. Kb. 400 ezret ér, volt törött, de jól meg lett csinálva, gyorsulni is lehet vele rendesen, sőt még tuningolni is simán lehetne, csak én már nem akarom. Szerintem nézd meg érdekesség képpen! Heló!
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1 2
Összesen 37 találat 2 oldalon