Turbofeltőltő vagy a Nitro a nyerő?
aktuális téma

Ezt a topicot csak kiváncsiságból hoztam létre....hogy szerintetek meik jobb...
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
állj leee!!!



hello, mi is igy szoktuk bevizsgáltatni,de ha már a turbo hibájábol füstöl akkor már a szétszedésnél szemmel láthato lessz.
A tengellyel nem lesz baj. Olajzás is jó, mind a vissza (elég széles a cső is és szépen folyik lefelé) mind oda (még szűkítőt is raktam be). Már beszéltem egy turbóssal (Autó Turbó BT.) és jövő hét elejére bevállalták, hogy megvizslatják, sőt padra teszik a turbót, ahol bekötik az olajzást és nagy nyomáson terheléssel megforgatják szivárgás végett.
1.4-es turbósítása helyett egy VTi-t vennék inkább. Olcsóbb és megbízhatóbb megoldás. Sokat számít az alap, amire építész. Egyébként én is 1.4iS-ről váltottam VTI-re.
Lordie:
Mennyibe lenne és egyáltalán érdemes lenne- e az én gépemet túrbósítani???
Mennyibe lenne és egyáltalán érdemes lenne- e az én gépemet túrbósítani???
igen,ha jo hatásfokkal megfelelö méretü motort töltünk fel ez az adat mutatja a biztonságos le határt.
Ha leveszed a szivocsövet meg tudod nézni hogy mennyire log a tengely, hossz irányba szinte egyáltalán oldal irányba kb 1mm a normális.mennyi km-rt mentél az átalakitás ota,és honnan vetted az olajzást
Igen, én is a turbóra gyanakszom :( Mert voltam résveszteségmérésen és semmi gondot nem mutatott ki (0-5% mind a 4ben) és menet közben sem érezni, hogy vmelyik hengerben gond lenne. De azt leszerelni (olyan szépen felraktuk :)), elvinni, megjavíttatni nem kis idő. Suxx mindenesetre...
Igaz így könnyen megismertek Pesten, az a Honda, amelyik kékesen füstöl :)
Igaz így könnyen megismertek Pesten, az a Honda, amelyik kékesen füstöl :)
Köszi, dez nem Honda turbó, hanem hibrid T3/T4 (ilyen OEM semmilyen autóra nem tettek). A dízel Honda turbó GT15/17/20. Egyébként a 100e kicsit húzós, most adtam el egy zsír új GT20-t 45e-ért :)
Ha Honda turbó érdekel, akkor kb. 100e-ért tudok szereztetni vadi újat!!
Nekem is ilyen jelenség jött elő, bár non-turbo esetén... Szépen elkezdett füstölni a gépezet, fehéreskéken.. (oil in engine)
megoldottam ezt egy praktikus motorcserével... (ez mi ha nem szívás?)
Azt mondták a hondát gyűrűzni nem igazán hatásos, mert nem megbízható... Bár engem bármivel megetethetnek mert ehez nem értek... Azt mondta a szerelő bácsi (voltam vagy 6-nál) hogy ha tutin akarom használni (és miért ne?) akkor csereéljünk dugót, meg gyűrűt, meg hajtókarcsapácsat.....
Szóval ott jártunk hogy majdhogynem olcsóbb volt vennem egy mocit amiben nehány 10 ezer kilcsi van...
az most frankón működik
megoldottam ezt egy praktikus motorcserével... (ez mi ha nem szívás?)
Azt mondták a hondát gyűrűzni nem igazán hatásos, mert nem megbízható... Bár engem bármivel megetethetnek mert ehez nem értek... Azt mondta a szerelő bácsi (voltam vagy 6-nál) hogy ha tutin akarom használni (és miért ne?) akkor csereéljünk dugót, meg gyűrűt, meg hajtókarcsapácsat.....
Szóval ott jártunk hogy majdhogynem olcsóbb volt vennem egy mocit amiben nehány 10 ezer kilcsi van...
az most frankón működik

HEllo,bár nem vagyok szakértö de a gyakorlati tapasztalatokazt mutatják,ha a turbo haldoklik akkor elöször kis fordulatn föleg alapjáraton kezd füstölni elöbb kéket aztán tömény fehéret és rettetöen büdös,mindezt rövid idön belöl,ja a turbina házbol szokott folyni az olaj.

És VTEC vezérlést is kapcsolja? Egyébként szerintem még mindig egyszerűbb chipet írni kimondottan típusspec. programmal (pl. ami nekem van progi abban beállítható többek között boost cut, launch control, folyamatos open loop mód, VTEC switch, bármilyen szenzor kapcsolható, shiftlight pontok, datalogging - bár ez utóbbihoz nem árt egy serial portot telepíteni az ECUra - etc.). Amit hiányolok pl. padlógáz váltó kapcsoló, amivel gázpedálról leszállás nélkül válthatók (nem esik le pl. a turbónyomás váltáskor). És azért egy EEPROM használata még praktikusan olcsó is :)
De most más bajom van, mert vagy a turbóm tömítő gyűrűi vagy a dugattyú gyűrűk úgy tűnik megadták magukat, tegnap óta kéken füstölök (legtöbbet turbónyomáson). szvsz inkább az előző. Bár egyik sem olcsó az biztos :(
Azoknak, akik szívót alakítanak át, számoljanak (több) szívással. Egy ellenérv a sok pozitívum mellett...
De most más bajom van, mert vagy a turbóm tömítő gyűrűi vagy a dugattyú gyűrűk úgy tűnik megadták magukat, tegnap óta kéken füstölök (legtöbbet turbónyomáson). szvsz inkább az előző. Bár egyik sem olcsó az biztos :(
Azoknak, akik szívót alakítanak át, számoljanak (több) szívással. Egy ellenérv a sok pozitívum mellett...
Sajna van még 1-2 megválaszolatlan kérdés a #124-es commentemben. Plz vki olvassa el, és el is magyarázhatná azokat a dolgokat.
Lehet nem idevágó, de ez a hír kissé meglepett 

Az is igaz hogy vti-ben még nincs tapasztalatom, de nem sokkal másabb mint a többi.A krolié -ban pl a mot.vez.kapcsolja az automatát kicsit megszédült a töltönyomástol de megoldottuk és müködik csak gondolkodni kell.

szia,nem sértödtem meg nem szokásom csak szeretném jol körbejárni a témát,hogy akik olvassák jobban átlássák.
Sose állítottam, hogy biztos csak mi tudunk Hondát turbósítani. Előtte utánajártam, és mindenhol millió körüli összeget mondtak az átépítésre, de egyiküknek sem volt Hondás tapasztalata még és elég rébuszokban beszélt néhány specifikus dologról (mintha olyan nagy "titok" lenne - de szvsz inkább fogalma sincs róla). Ezért magam utánanéztem, millió olyan embert kérdezgettem, tapasztalatokat gyűjtöttem azoktól, akik kimondottan Hondát építettek át (itthon ez kisüzem, kinn hatalmas a piac). Valszeg több tapasztalatuk van autóspecifikusan, mint aki több autót épített, de Hondát egyet sem. Ezt remélem belátod. És nem akartam sértő lenni veled, látom kicsit magadra vetted :)
Az a baj, hogy az A/R-hez pont nem értek, csak sokat hallok róla... 

Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!