Turbofeltőltő vagy a Nitro a nyerő?

Témakör: Tuning
aktuális téma
Turbofeltőltő vagy a Nitro a nyerő?

Ezt a topicot csak kiváncsiságból hoztam létre....hogy szerintetek meik jobb...

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
2 3 4 5 6 7 8
BIGIMI
#29
2004. július 21. 17:35
DE MOST NINCS FELES 1 MILLÁM
BGY
#28
2004. július 21. 17:27
Csáá IMI!
Nekem van másik autóm!De komolyan ha ennyiből kijön akkor összehozhatnál Érdivel, mert nekem erre kb. 2 milás ajánlatom van, pedig az enyém gyárilag 4WD
BGY
#27
2004. július 21. 17:22
Csáá Vasilij!
Úgy rémlik, mintha egyszer írtál volna valamilyen cseh, vagy szlovák kovácsolt dugattyúkról, amelyek sokkal olcsóbbak, mintha az USÁ-bol hozatnám be? Ha jól emlékszem akkor kérlek írd meg a címüket, ha nem akkor bocsi
BIGIMI
#26
2004. július 21. 17:18
NA ITT VAGYOK

AMIT ÍRTÁL,AZ 100 % IG ÍGY GONDOLOM ÉN IS !!!!!!

TEGYÜK FEL,HOGY MEGCSINÁLTATNÁM A MAZDÁCSKÁM TURBÓSRA,ELÁRULOM, HOGY 1 ÉVVEL EZ ELÖTT KOMOLYAN TÁRGYALTAM AT ÉRDI TIBIVEL, ,MENT VOLNA A GÉPEM EGY KOMPLETT ÁTALAKÍTÁSRA,NAGY TURBÓ,INTERCOOLER,VERSENY (KOMPLETT ) ELEKTRONIKA MÁS ÜZEMANYAGRENDSZER,VÁLLTÓ,KUPLUNG..ÉS EGY 4X4 ES FUTÓMŰ !!
KB 1 MILLA LETT VOLNA,ÉS 300 LE FELETT !!!!!!!!!!!!

BELEMENTEM VOLNA,HA LETT VOLNA MELETTE MÉG EGY AUTÓM,AMIVEL MÁSZKÁLOK !
DE MIT ÉRNÉK AKKOR HA EZT MEGCSINÁLTATOM,ÉS MONDTA HOGY AKKOR 3 HAVONTA VÉLTÓ CSERE,MEG ILYENEK ,FRANKÓN EL MONTA HOGY MIVEL JÁR .............

HA 3 HÓNAPIG ÜTÜM A JÓNÉPET A PIROS LÉÁMPÁNÁL,MÁRPEDIG AKKOR ÜTÖTTEM VOLNA (1084 KG/ 300 FELETTI LE )

ÉS UTÁNNA BKW, MEG A KÜSZÖBÖT RÁGOM...........HÁÁÁT AKKOR ELGONDOLGODIK AZ EMBER !!!!!!!!!
BGY
#25
2004. július 21. 17:07
Csáá IMI!
Nem tudom, de amikor megvettem a Galantomat, meg amennyit még ráköltöttem, abból, éppen vehettem volna egy fekete Micsu 3000 GT-t. Alapból 320 LE-vel ( persze, lehet, hogy arra is kellett volna még költeni) De úgy gondoltam, hogy az nem olyan nagy poén, ha egy gyári sportautó megy mint az állat. Attól az el is várható. Ráadásul egy lámpánál nem sokan akarnak vele versenyezni. Aki meg akar, az lehet, hogy le is nyom, hiszen tudja mit tud amellette álló gép, és ha mégis gyorsul vele egyet, akkor az ővé sem lehet piskota. Arról nem is beszélve, hogy mekkora égés, ha egy 300 GT-t nyom le valaki. Ha pedig te győzöl akkor azt mondják, _Na ez is mit játsza magát egy sport kocsival. De ha a Galantot építem át tubóvá, esetleg, még a löket térfogatát is megemelem, és ezután nyomsz le valamilyen gyárilag jobb, erősebb gépet az nagy királyság, és nagy élvezet. Ha meg a másik gép nyom le akkor legfeljebb azt mondják akik látták_ Nagy dolog lenyomott egy Porsche, egy Galantot, de milyen jól nyomta a Galant is. Szóval valahogy így működnek ezek a dolgok. Legalább isszerintem. Perzse, lehet, ha előbb látom a 3000 GT-t akkor azt vettem volna meg hiszen azt is lehet még fejleszteni
vgergo
#24
2004. július 21. 17:05
Turbóépítés : valóban az a jó ha már olyan gépet veszel ami turbós, de mit tegyünk akkor ha neked olyan autó kell amiból nincs turbós, de kéne + teljesítmény, na akkor szerintem kell bele a turbó.
vgergo
#23
2004. július 21. 17:04
Hello !

És kinél csináltatod meg ?
VASILIJ
#22
2004. július 21. 16:58
Srácok!
Előszőr is, ha valaki tuningolja (tuningoltatja)a verdáját annak tisztába kell hogy legy azzal, hogy ezzel az autója életét rövidíti meg.

Útólagos turbóbeszereléröl a véleményem:
Én is ebbe a cipőben járokmár több mint egy fél éve. Ez idő allatt busszal jártam, hogy most jó az idő, gyalog. Hát nem vagyok normális.
De a aki tuningolja az autóját, mégha egy pedálszettet rak is be, az se normális- végülis az autó van értünk, nem?

Én személy szerint nem hiszek abba hogy 100-200e Ft-ért lehetne felelőségteljes turbóátépítést (bocs Rolcsi) végezni.
De közbe meg lehet ,hogy mégis, csakén nagyon elbasztam valamit.
Végülis ami megdrágítja az egészet az egy kulcsszó: ÜZEMBISZTOSSÁG

Ezért kell csökkenteni a kompresszió viszonyt, ami mindjárt egy új dugattyúszettet kíván.
Ha közbetétet használsz akkor megváltozik az égőtered- a lángfront oda esik ahova nem kéne...
Kéne egy olyan motorvezérlő ami lehetőleg figyeli, hogy ne alakuljon ki kopogásos égés, megaztán nem lenne baj ha lehetne programozni.
Megasztán a járulékos dolgok...
Nekem kb. fél misibe lessz mire megáll pedig szinte majdnem mindent féláron, vagy annál olcsobban vettem...
BIGIMI
#21
2004. július 21. 16:40
EGY TURBÓ,KB 60-100e, + INTERCOOLER,+CSÖVEZÉS,+ELEKTRONIKA.........KB 300-400 BA BENT LENNE EGY TURBÓSÍTÁS+MÉRŐMÜSZEREK,NEM ÉR ANNYIT AZ EGÉSZ,MERT AZ ÉLETTARTAM AZ SAJNA 0 LESSZ !
HAGYD MEG GYÁRINAK A MOCIT,VAGY VEGYÉL EGY ALAPBÓL TURBÓSAT,ÉS AZT HÚZD,VAGY AZT NEM IS KELL

EZ AZ ÉN VÉLEMÉNYEM,CSAK JÓ TANÁCS
BIGIMI
#20
2004. július 21. 16:35
CSÁÁ

IGEN,DE HA A SEGEMM ALATT LENNE,MONDJUK AZ ÉN MAZDÁM TURBÓSÍTVA(úúúúúú Király lenne ) AKKOR BIZTOS NEM ALAPJÁRATON KÖZLEKEDNÉK VELE,MEG HA CSAPKODNA A TURBÓ WOOOPSSSZZZZZ
WOOOOPSSSSSZZZZ



HÁT AKKOR IGEN CSAK IGÉNY BE LENNE VÉVE SZEGÉNY MOCI !
ÉS EGY IDŐ UTÁN MÁR KEVÉS LENNE,ÉS TÖBBET SZERETNÉK,ÉS HÚZNÁM AMEDDIG CSAK LEHET,ÉS UTÁNNA JÖNNE AZ HOGY ..............SZÉTHULLANA

BGY
#19
2004. július 21. 16:06
Amúgy pedig, azt gondolom, hogy kb 120-150LE / liter teljesítményig jól működik egy megfelelően átépített tubó autó.
bertone
#18
2004. július 21. 16:05
Naaah senki?
Skobi
#17
2004. július 21. 16:03
Hy!
Nem kötözködés képpen de ki kell, hogy javítsalak. Egy palack nitro az kb 30 - 40 db TÍZ másodperces gyorsulásra elég. Ez köbcentitől és autótipustól függ. A palack újratöltése egyébként 10.000 forint
BGY
#16
2004. július 21. 15:56
Csáá IMI!
De, mit tegyek, ha mindennap úgy szertnék menni mint az állat?
BIGIMI
#15
2004. július 21. 15:50
NA SZEVA,

ÉN ÚGY GONDOLOM,ARRA AZ AUTÓRA,AMIT ÚGY ADTAK KI GYÁRILAG,HOGY NINCS RAJTA TURBÓ,ARRA NEM RAKNÉK,MERT AZ EGÉSZ MOTOR KARAKTERÉT,AZ ANYAGOK MINŐSÉGÉT , NEM EGY FELTÖLTÖS MOTORÉHOZ HASONLÓAN MÉRETEZTÉK !

AZ TÉNY HOGY MŰKÖDIK,DE MEDDIG ??

IDEIG ÓRÁIG HÓNAPOKIG,
ÉV(EKIG)??????
HASZNÁLATTÓL IS FÜGG,DE ÖSSZEGEZVE NEM TESZ JÓT !

EGY TUNINGOLT KIHEGYEZETT MOTOR IS MEGY VALAMEDDIG,AZTÁN ............

ERRE VAN EGY PL IS ,

KB ÚGY 1,5ÉVE FELÁLTAM POÉNBOL GYORSULNI EGY FULL KIHEGYEZETT SUZUKIVAL, KUPLUNGTÁRCSA CSERE ELÖTT ÁLLTAM,MEG NEKEM MÉG A KOPOTT TÉLI GUMIAIM VOLTAK VENT,LÉNYEG HOGY A HAVERJA ERŐSKÖDÖTT HOGY MENNYEK MÁR VELE EGGYET,MEG ILYENEK,MONDTAM HOGY NEM LESSZ ÉRTELME,DE HA MA JOBBAN ALSZIK ETTÖL ÁM LEGYEN...
FELÁLTUNK 2 KOCSIHOSSZAL LENYOMOTT
!
UTÁNNA ÁTSZOLTAM A SRÁCNAK,HOGY ELISMERÉSEM,TÉLLEG JÓL MEGY,MONDHATNI ALÁZÓS A GÉP,DE MEDDIG ????????????????????????
A VERESÉG NEM SZÉGYEN,FÖLEG AKKOR HA JOGOSSAN KAPSZ KI,EGY PIHE KÖNNYŰ AUTÓTOL,AMI KB UA LE VOLT MINT AZ ENYÉM !!

SZÓVAL ,
RÁ 3 HÉTRE A GYORSULÁSI VERSENYEN (EVO) EZ A SUZI ELFÁRADT.................

MENT IDEIG ÓRÁIG HETEKIG,DE A GYÁRI MOTOR MEGPISZKÁLÁSA,NEM AD HOSSZÚ ÉLETET A MOTORNAK !!

ÉN EZT AKKOR CSINÁLNÁM,HA LENNE EGY UTCAI AUTÓM,AMI VEL MEGYEK NORMÁLISAN MINDEN HOVA,ÉS MELETTE ÉPÍTENÉK EGY GÉPET AMI BE HA VALAMI SZÉTHULLIK," LESZARNÁM " ,DE MINDENNAPI HASZNÁLATRA BIZTOS HOGY NEM
Bal
#14
2004. július 21. 15:33
Jaja, én olyanra gondoltam, ami nem turbós, és utólag teszik bele! Hogy turbós autónál mennyibe van egy új esetleg nagyobb azt nemtom.
Streetpolo
#13
2004. július 21. 11:56
Várj egy kicsit egy gyárilag turbos auto árait nehasonlitsd egy nem turbos autoéhoz!
Mr.Spock
#12
2004. július 21. 11:55
Eleve turbos kocsi volt, vagy utólagos?
dawe
#11
2004. július 21. 11:47
..az a srác aki beszerlet nektek, engem érdekelne nagyon, mert eddig akiket kérdezgettem 200e körüli árat mondtak a beszerelésre, holott a turbo meg intercooler már megvan, ami ugyebár a nagyobb összeget teszi ki
Rolcsi
#10
2004. július 21. 11:31
50Le-nél még nem kell...egy 200 lóerő körüli autót terveznek annyira, hogy ezt kibírja. a nitrónál is azt mondják, hogy az 50-es alapszett bármelyik kocsiba beépíthető átalakítás nélkül.
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
2 3 4 5 6 7 8
Összesen 149 találat 8 oldalon