Cikk: Turbósítsunk?! A tapasztalatok

Témakör: Tuning
aktuális téma
Turbósítsunk?! A tapasztalatok

Tuning rovatunk egy korábbi cikkünkben már olvashattatok a turbófeltöltőkről és elméleti működésükről. Mai írásunkban - amely a debreceni X-Turbo tuning-team egyik tagja, Roly tollából származik - a turbó gyakorlati alkalmazásáról és az utólagos beépítésről olvashattok részletesen. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Robert9
#18366
2012. szeptember 09. 13:41
A nyomaték az? Akkor bocsánat.
Csak tippeltem, mert a motor belsejében (ha logikusan gondolkodom) a turbósítás hatására megnő a nyomás. Ezért hittem, hogy az küldi szét.
davidsz
#18365
2012. szeptember 09. 13:36
Nem a nyomás küldi szét a motort. A nyomaték az ami rombol.
Egy turbósítás ott kezdődik hogy 500e Ft-tól. Akkor csak az anyagot számoltam nagy vonalakban.

Aki olcsóbbat mond, az bontott szarokból otthon sufniban próbálkozhat... a végeredmény egy sapka szar lesz hosszútávon.
Robert9
#18364
2012. szeptember 09. 13:22
Minden motort meg lehet turbósítani, csak nem mindegy mekkora nyomással.
Az küldi szét a motort...
Anno Fiestával is volt ilyen tervem, azt mondták 0.4-barral mehet tartósan... De azért meg minek dobjak ki egy vagon pénzt?
Adam0515
#18363
2012. szeptember 09. 13:20
Sziasztok!
Elvi síkon akkor az én 1.8 szivó motoromból is lehetne turbós motort csinálni utólag és megfizethető áron úgy , hogy nem menne tönkre a motorom?
zozeebravo
#18362
2012. szeptember 09. 13:15
Én úgy tudom, ha azzal a kasznival forgalmazták az az autót amibe a motort be akarod rakni , akkor le lehet papírozni, viszont ha gyárilag sem létezett, akkor nem.
kovifabia
#18361
2012. szeptember 09. 13:09
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne. Hogyha az autóban motort cserélek. Van arra lehetőség h legális legyen?? 1.2 htp-be 1.8t. Hallotam olyat h semmiféleképp nem lehet papírozni. Hátha valaki többet tud.
TomyGTI
#18360
2012. szeptember 09. 12:51
Kérdés: Ha szívó autót turbósítunk, ennek papírozása macerás? Új műszaki, stb. kell?
rambustibi
#18358
2012. szeptember 09. 11:49
hobizoli
#18357
2012. szeptember 09. 10:12
ezert sem ertem hogy hogyan lehet utolag turbositott auto street kategorias, ha az nincs belepapirozva...
hobizoli
#18356
2012. szeptember 09. 10:11
monnyuk a Tie-be egy irhato vezerles kerult volna kb annyiba, amibol atirattad a 2500köccentit :P
es az nem csak frutti 15.4-t ment volna mar ugy, mint ez, annyit egy tokszeria 1.3Tie megy
-KAMIKÁZE-
#18355
2012. szeptember 09. 09:59
Sziasztok..

tud valaki gt1749va -s turbót? uj is jöhet..vagy ebbe ahézba mit lehet belefaragni?

köszi előrre is
GeccoSX
#18353
2012. szeptember 07. 15:24
egy bizonyos szintig azért könnyebb kihozni nagyobb teljesítményt egy gyárilag turbósnál... Persze van egy határ ahol a költségek már hatványozódva nőnek
Gatter30
#18352
2012. szeptember 07. 14:42
Igen és az pont annyiba fog kerülni,mint egy szívó turbósítása.
Ugyanúgy kell majd bele másik dugó,hajtókar,nagyobb injektor,nagyobb turbó ,nagyobb cooler,erősebb kuplung,erősebb csavarok.
A gyári turbós autó egyedüli előnye,hogy a rendőr nem köt bele az első percben.
joseph24
#18351
2012. augusztus 24. 23:29
Az sem rossz ötlet főleg a turbo dízeleknél. Ott olcsó pénzből jó dolgok is születhetnek.
rambustibi
#18350
2012. augusztus 24. 22:37
Gyári turbósat kell venni, és erősíteni
joseph24
#18349
2012. augusztus 24. 22:06
Az mindig relatív. Az eddigiekhez képest erős. Ugye én uno turbokkal nyomultam eddig. Azok 120-130 lovak voltak ez most 220ló körül van.
joseph24
#18348
2012. augusztus 24. 22:05
semmi az ég világon eddig 2 év alatt csak olajat kellett benne cserélnem.
Mr.X.
#18347
2012. augusztus 24. 22:03
És azt az erőset mikor fogod feltenni ide az oldaladra?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Összesen 18586 találat 930 oldalon