Cikk: Turbósítsunk?! A tapasztalatok

Témakör: Tuning
aktuális téma
Turbósítsunk?! A tapasztalatok

Tuning rovatunk egy korábbi cikkünkben már olvashattatok a turbófeltöltőkről és elméleti működésükről. Mai írásunkban - amely a debreceni X-Turbo tuning-team egyik tagja, Roly tollából származik - a turbó gyakorlati alkalmazásáról és az utólagos beépítésről olvashattok részletesen. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
VazsiHGT
#18566
2015. június 22. 13:22
Köszönöm a tippet, elsősorban valamilyen modernebbet szeretnék. Jó lenne valami ami a belső óracsoportommal harmonizál, de égen földön nem találok olyat, ami nem angolszász mértékegységű. Az STRi pont jó lett volna, de az ára eléggé túlzás. Az Auto Gauge és a Prosport műszereket nézegettem még, talán valamivel jobbak, mint az egy-két ezer forintos FK vagy HD.
Ha mégis az Audi féle maradna, akkor gondolom a saját jeladóival együtt kellene beszereznem?
elbowS6
#18565
2015. június 21. 22:23
Keress regi VDO orakat. Gombolyu Audi coupe-ban es cabrioban volt szinte mindben. 3-as oracsoport, olajnyomas, hofok es feszultseg. Turbonyomast pedig barmelyik pneumatika boltbol tudsz venni 2barosat. Szerintem megbizhatobb mint a 'tuning orak'
VazsiHGT
#18564
2015. június 21. 13:25
Sziasztok!
Kiegészítő műszereket szeretnék venni, de amiket kinéztem, abból a 3db (olajnyomás és -hőfok, turbónyomás) közel 140.000 Ft-ba kerül (STRi DSD CS). Olcsóbb kategóriából melyiket szabad megvenni, amik ár/érték arányban és pontosságban elfogadhatóak? Kb. 50-60.000 Ft-ig gondoltam összegben.
Borisz80
#18563
2015. május 13. 17:40
Amilyen igényes szép a Calid, szerintem annyira igényes lesz az a C20LET moci is benne!
Dogeba
#18562
2015. május 13. 15:54
Autómba gyári turbóst építek.Amiből lehet újat amiből nem azt felújítva. Egy átlagos ilyen autó ára már belement és még nincs a motor az autóban.
Borisz80
#18561
2015. május 13. 12:43
Pláne h már az 1.0 Turbo is kezd nagyon nagy divat lenni!
Noise
#18559
2015. május 13. 07:50
mindenki rájött, hogy olcsóbb gyárilag turbós autót venni, mint építeni egyet szívóból
sarelll
#18558
2015. május 13. 07:37
Hy. Nagyon leállt ez a téma. Senki se akar turbósítani?
radics1
#18557
2014. szeptember 09. 13:57
A tied is tud 300 lovat csúcsban. Olyan autó nem nagyon van,amin T3 van gyárilag és ennél nagyobb lenne. Legalábbis most hirtelen egy se jut eszembe.
Noise
#18556
2014. szeptember 09. 11:10
ugye most nem azt várod, hogy a több száz autómárka több ezer típusát listázza be neked valaki? egy kicsit konkretizáld a kérdést szerintem...
Ghostangel
#18555
2014. szeptember 09. 06:18
gyárilag milyen típusok vannak t3-al szerelve?
Ghostangel
#18554
2014. szeptember 08. 06:09
Garrett t34 kipufogo talp az t3 ugye?
sr-tuning
#18553
2014. augusztus 11. 00:51
Mi az egyik haverommal csináltuk az enyémet, már 4 éve.

... Igaz nem egy olcsó költségvetésű turbósítás volt, de az élmény megérte.

Sőt ha valakit érdekel, akkor a turbóm eladó, olcsón, ugyanis nagyobbat veszek.


Wiccck
#18552
2014. augusztus 10. 22:48
Garrett m10. Hamarabb megtalalod, de ua mint a t3.
radics1
#18551
2014. augusztus 10. 16:48
Az a gond ezekkel a lanciákkal,hogy elég neccesen fér el egy T04E kompresszor oldal,lehetséges,hogy valamit módosítani kell. T3/T4-ből kell nézned valamit.
elbowS6
#18550
2014. augusztus 10. 13:29
nekem is tud fogyasztani 4l-t percenkent padlogazon
de azt nem szamoljuk, utazora gondoltam
elbowS6
#18549
2014. augusztus 10. 13:28
meg azzal a lancia blokkal sem nagyon
VazsiHGT
#18548
2014. augusztus 10. 13:09
Pl. a Garrett GT2860RS, más néven GT28RS.
Ehhez a teljesítményhez szükséged lesz olyan 550-630cc/min körüli injektorokra, egy Walbro benzinpumpára. Egy mezei chippeléssel ezeket a változásokat nemigen lehet lekövetni.
Ghostangel
#18547
2014. augusztus 10. 04:23
Milyen nagyobb turbót tudok feltenni? Típus konkrétan érdekelne ami a a 300at nyugodtan szolgàlja.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 18586 találat 930 oldalon