Az alapötlet az lenne, ha leírnátok a tapasztalatokat a rugókkal kapcsolatban.
MÁRKA + TAPASZTALAT
Én ugyanis RENDESEN megszívtam, mert vettem egy JOM rugót, ami kifejezetten arra motorra/típusra készült ami nekem van MÉGIS A GYÁRI ÉRTÉKTŐL ELTÉRŐ mm-t ült be az autó, és úgy már nem igazán tetszett! Szóval mit érdemes venni (valódi tapasztalat, és nem olyan hallottam, meg szomszédnak ilyen van), TOVÁBBÁ NEM PEDIG EZ KÉNE AZ ENYÉMBE, MEG KI TUD SZEREZNI ILYET, STB, MERT A TÖBBI TOPIKBAN MAJDNEM EZ VAN CSAK!
Jelen helyzet (nálam)
Eibach 50eFt felett, ami nem is biztos hogy "beüli" a gyári értéket, vagy KW amiről semmit nem tudok.
Csak annyit hogy olcsóbb!
Szóval hurrogás helyett komoly hozzászólásokat várok a szakiktól!
Béke!
Nekem összes 3 féle Eibach rugóhoz volt szerencsém. Pár kommentel leljebb Sanyiqua már mindent leírt amit én is írnék. Az ő rugói is tőlem származnak.
Gyári gátlóval is teljesen jó. Bár most a komplett futóművembe vagyok szerelmes
Viszont ha valaki csak rugóban gondolkozik akkor EIBACH!
nekem kw variante 3 van bent...
egyszerűen zseniális.... min1 milyen sebességgel mész, csak rágondolsz arra hogy milyen íven veszed a kanyart, és elfordul... egyszerűen hihetetlen
Astra Coupe Turbom van ami, alapból alacsonyabb mindegyik G Astránál és szerintem ez a 30/30 mm, inkább 40/40-nek nézett ki, de a mérés után kiderült, hogy 35/35 mm-t ült be a kocsi. Amikor beraktuk a rugókat nem kellett összehúzót alkalmazni, hátul sem volt rá szükség.
Az autó ránézésre "sokkal" alacsonyabb lett. Optikailag mindig csal a magasságváltoztatás, de ebben az esetben olyan érzésem lett, hogy "bakker csak a hasamig ér, hehehe..." Mivel egyenlő méretű ültetőrugók lettek beépítve, az autó abszolút vízszintes és egyenes benyomást kelt. A rugózási komfort meglepetésemre nem változott, de a futómű nagyságrendekkel feszesebb/merevebb lett, de nem fogtöméslazítóan. Az elérhető kanyarvételi sebességek már-már a hülyeség határát súrolják. A kaszni egy vasbetontömb szilárdságát adja, érzésre sokkal közvetlenebb lett a kormány, bár nem érzel meg minden kavicsot.
Egyetlenegy dolgot irigyeltem a Honda Integrából, az a futómű. Nos, most ez kb. teljesen olyan lett, ugyanazt azt a feelinget adja, leszámítva azt, hogy ez sokkal komfortosabb. Nem véletlenül az Eibach a beszállítója az Irmschernek.
Asszem' ez no comment.
Nekem 35-ös Vogtland van, kb 40/10-et ült, így kicsit ék alakú lett a gép, de jobb mintha a segge ülne jobban. Nincs túl keményre hangolva, nem rázza ki a vesekövem, még a magyar utakon sem használhatatlan.
Nekem eddig az Enzo bejött...előző autómba a mai napig az van, viszonylag kényelmes maradt, annyit ültet amennyit kell és nem is változott az évek során. Most a Merwede végülis még tesztelés alatt van...1 hónapja vannak bent...
20 volt a 4 gátló!a sajátodat használják fel ilyenkor!?mit takar ez a kovácsolás, mert ilyen cigánymunkát (vágást) nem szeretnék...de persze ez nem az csak kiváncsi vagyok hogy is érik el az egészet!és mennyire lett kemény?tudni illik a mervede progresszív egy picit...