VAG-COM Interface

Témakör: Tuning
aktuális téma
VAG-COM Interface

Ki használ(t) ilyet? Egy kis infó: OBD diagnosztikai csatlakozón keresztül való kommunikációhoz, A VAG-COM program segítségével lekérdezhetőek az autóban használt vezérlőegységek pl: Motorvezérlés , Váltó -, ABS- , Komfortelektronika,Klímavezérlés stb... hibakódok olvasása-törlése illesztések mért adatok megjelenítése alkatrész kivezérlések tesztek,kell és mért adatok megjelenítés grafikusan is immobiliser , kulcs és egyéb egységek illesztése a vezérlőegységhez. vezérlőegység tanítása különböző funkciók átprogramozása komfortelektronika beállítása használt szoftvertől függő egyéb beállítások.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4
Lufy
2007. július 09. 12:47
És az miért van, hogy az Airbag feliratot ki tudtam ütni, mint hiba, 2 napig nem is világított, majd újra "visszajött". Utána ha kiütöm, 2mp múlva már vújra ott van...
Baldone
2007. július 09. 12:46
Én még igen csak kezdő vagyok ebben a témában,mit lehet ezzel az izével csinálni?
Dragon Car
2007. július 09. 12:46
az-volt.Behalt a laptopom,uszott minden...
Lufy
2007. július 09. 12:45
és Te miket használsz hozzá?
mert lehet jó dolgokat csinálni a vwtools-al, csak nem ismerem a gyári kódokat... pl. így nemtom most a műszerfalról eltűntetni az olajcserét
Lacika_24
2007. július 09. 12:43
Sziasztok!Én is használom nem olyan régóta és nagyon jó dolgokat lehet vele müvelni.És az az indexes fórum sem roszz!!
Lufy
2007. július 09. 12:37
Van egy eladó, amit használtam: klikk
Lufy
2007. július 09. 12:34
tudom, elkezdtem olvasni, de krva hosszú
gondoltam egy autós oldalon belefér egy ilyen topic is....
Te mit használtál hozzá? (programot)
Lufy
2007. július 09. 12:33
Audi - VW - Skoda - Seat diagnosztika (kb.1991-2004 évjáratig )

Aki nem ismerné: a kocsi gyári obd csatijára kell csatlakoztatni ezt a kábelt, a másik felét meg a számítógépbe (usb, vagy com port) és programok segítségével lehet azokat "művelni" ,amik az első kommentbe vannak.