vákum

Témakör: Tuning
aktuális téma
vákum

sziasztok, érdekelne hogy mennyire normális az alapjáraton -0.7,-0.8 vákum? motorfékben pedig -1 alá megy! jó ez? semmi extra problémám nincs csak érdekelne mert azt halottam ez nem normális?!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3
///M3
#28
2005. február 01. 21:16
Örülj neki hogy annyi alapjáraton a vákumod,ne nagyon akarj kevesebbet,mert az akkor csúnya dolgok törtétnek a motorban
Motorfékkel teljesen normális hogy nagyobb a vákumod mert bezárt pillangószelepnél dolgoznak a dugattyúk, tehát szívnak és ezért nagyobb a vákum.Ez teljesen normális.
Lordie
#27
2005. február 01. 21:11
Pontatlan a műszered. Olcsó cuccnak (Autogauge, Autometer és társai) ez az átka. Tényleg nem mehet -1 alá, fizikai képtelenség. csak ha kínai szakember állítja össze, mint az enyémet is, náluk biztos más a légkör
Lordie
#26
2005. február 01. 20:36
Csak gyakorlatba ültetve magyaráztam...
Tschangow
#25
2005. február 01. 20:22
Azért ez így elég meredek :)

Lényeg a lényeg, "-1"-nél, ami valójában 0, nem lehet kisebbet csinálni ebben a fizikai térben eddigi ismereteink szerint :D
szabyk
#24
2005. február 01. 18:05
turbo-s az autó.
a nyomást rendesen mutatja(remélem)
csak a vákum része homályos picit

de ez sokkal alá megy a -1 nek
Lordie
#23
2005. február 01. 10:47
ELég valószínű. Áttételesen a pillangószelep állását mutatja, tehát -1, csont csukva, 0, csont nyitva (ha nincs turbód, tehát nincs feltöltés). Na most csont csukott állapotnál nehezen lesz kevesebb :)
szabyk
#22
2005. február 01. 06:56
pedig
még fényképem is van róla
akkor a műszer kuka valószinü nem?

üdv
Lordie
#21
2005. február 01. 06:08


-1 alá mehet... Ha -0.15 a kínai légköri nyomás a műszer szerint, mint nálam


Ide a nobelt
Side
#20
2005. február 01. 01:05
Bár, amíg nem tudom mire jó...
Side
#19
2005. február 01. 01:04
Jk
#18
2005. február 01. 01:04


szájrátétellel gyógyított???
Luise
#17
2005. február 01. 01:03
nekem a vákumról az ex-csajom jut eszembe...
Side
#16
2005. február 01. 00:45
Tschangow
#15
2005. február 01. 00:41
azért ha -1 alá megy, akkor sürgősen keress fel egy szabadalmi hivatalat, mert ez eddig csak neked sikerült :DDDD
Lordie
#14
2005. január 31. 19:53
Szerintem turbónyomásmérő lehet, ami vákuumban is mutat értéket.
Side
#13
2005. január 31. 14:44
Side
#12
2005. január 31. 14:43
Egyébként mire jó a kávummérő?
szabyk
#11
2005. január 29. 12:35
nem semmi gond....
de amikor hideg akkor 1-2 percig csak -0.6
szerintem az alapjárati motor miatt......
Lordie
#10
2005. január 29. 12:33
Hideg alapjáraton magasabb. Nekem is olyan -0.7 körül van melegen... Ha nem érzel semmi gondot alapjárattal (ingadozik, hirtelen leesik etc.) szerintem jó.

szabyk
#9
2005. január 29. 12:23
ok köszi
mert azt mondták hogy alapjáraton 0.5-0.6 körül kellene lennie.
már megijedtem:)

üdv
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1 2 3
Összesen 48 találat 3 oldalon