nekem egy v40 t4 em van.az ország egyiklegagresszívabb kombi volvója.
nah a tuning a következő.kipufogó tuning az első.szal dobd ki a kukába a katalizátorodat és tegyél fel a helyére egy átmenő sport dobot.aztán ha ez megvan a gyári közép dobot is dobd ki tök fölösleges van a picike dob a hátsó dob előtt azt feltétlen hagyd fent mert az kell.végűl egy hátsó átmenő sport dob így a kipuff rendszered brutál lesz és fogyasztásban is alig érzel különmbséget.ettől az autó 80 200 -ig megvadúl.
aztán jön a turbó upgrade potom pénzért de komolyan.van egy ismerősöm nagyon májer a turbós verdákban és ő csinálta nekem meg az autómat.nem kell chip azt felejtsd el fölösleges.mindent mechanikusan kell beállítani a verdádban.a turbó nyomást is és a benzinnyomást is.na most egy nagyon jó hír a t4 seknek. a t4 befecskendező szelepei 400 ismétlem 400 lóerőig specifikusak a coolere pedig még 320 lóig stabil szal nem megy szét.az autóm jelenleg 270 lóerő és most van a kísérleti fázisban a 301 lóerő. ha megvan és minden fasza akkor megírom mit hogyan és ki csinálja meg
_________________
Streetkill.......
mind ez minek az oka, hát a kijelzőé.olaj nélkűl mentem kb 2 hetet de nem jelezute ki a mérő műszer még azt se h nincs nyomásom.szépen halken eklő jön egy hang nem tudtam mi az csak azt figyeltem h valami vinnyogós hang de halk volt szal leszartam, rá 1 hétre már keményen hallatszott.de akkor mát rúl késő volt a turbom megfelelő kenés hiányában bemondta az unalmast és kampec. mázlim van hogy olaj nélkűl nem ment szét a motorom!!! tettem bele olajat a kocsiba és olyan símán megy a motor hogy ráteszek egy pohárral teli vizet és egy csepp sem omlik ki a pohárból pedig púposan volt.nagy szerencsém hogy csak egy turbo cserével megúszom a dolgot és nem kell másik motort venni.
jó tanács ne a műszert figyeljétek hanem a nívópálcát!!!
Itt semmi különös nincs, éppen be tudtam lépni, vacakolt a javascript... Téli gumi végül is megint csak használt olcsó lett, mert amit szerettem volna kifogyott. Na mindegy, ilyen a formám.
És veled ? Hogy van az INUkád ?
Jólvan már 3-as sorozatokhoz nem értek annyira na. Majd talán )Laci 360 lehet hogy errejár. Addig meg nem "szakértek" ilyet. A kg/LE arány a 80-as években ezzel együtt nem volt rossz. (Akkoriban nekünk wartburg volt a családi autó 960kg/50LE)
Figyelj, ha hazudsz az sem számít sokat. Valamiért akkor is írogatsz a volvós fórumba - tehát nem utálod nagyon a típust. Ha meg mégis utálod, akkor tessék jobban ócsárolni !
Jó, ezután a hozzászólás után már ez se a titok kategóriája, egyébként jó hogy írogatsz, mert alig van a CS-on T4 vagy T4 tulaj :). Na közkincsnek itt egy alkatrészár saccoló : http://www.goldenwood.hu/volvo/
Az nagy lélegzetvételű átalakítás ám !!! Olcsóbb venni egy T4-et ezt meg eladni. A motoron kívül a vezérlőelektronikája és a kábelköteg is csere. Ja de akkor már a váltó is féltengelyekkel, rudazattal, mert ahhoz a motorhoz a jelenlegi gyenge. Szóval csak akkor kezdj bele ha ingyen kapsz minden T4 cuccot
mind ez minek az oka, hát a kijelzőé.olaj nélkűl mentem kb 2 hetet de nem jelezute ki a mérő műszer még azt se h nincs nyomásom.szépen halken eklő jön egy hang nem tudtam mi az csak azt figyeltem h valami vinnyogós hang de halk volt szal leszartam, rá 1 hétre már keményen hallatszott.de akkor mát rúl késő volt a turbom megfelelő kenés hiányában bemondta az unalmast és kampec. mázlim van hogy olaj nélkűl nem ment szét a motorom!!! tettem bele olajat a kocsiba és olyan símán megy a motor hogy ráteszek egy pohárral teli vizet és egy csepp sem omlik ki a pohárból pedig púposan volt.nagy szerencsém hogy csak egy turbo cserével megúszom a dolgot és nem kell másik motort venni.
jó tanács ne a műszert figyeljétek hanem a nívópálcát!!!